۲۰۱۱ - ۲۰۱۵ . 650i - F12 كروك

ب ام و   ::   سری شش

مشـخصات و آپشـن‌ها نمایش مشخصات کامل


هیچ مقداری ثبت نشده است.

احتمالا شنیده‌اید که یک ایرانی در طراحی چندین مدل خودرو از کمپانی محبوب بی ام و، حضور پررنگی داشته است. نادر فقیه‌زاده، طراح چهل‌ساله‌ی ایرانی، خالق این اثر هنری زیباست که توانسته طراحی اتاق سری ۶ جدید را با سربلندی در کارنامه‌ی خود به ثبت برساند. این اتومبیل سومین نسل از اتاق‌های سری ۶ است که به‌طور کلی در سه کلاس گرن کوپه (چهاردر)، کابریولت (کروک) و کوپه ظاهر شده است و با کدهای اختصاری F۱۲ ،F۰۶ و F۱۳ بیان می‌شود. کلاس گرن کوپه را به‌نوعی می‌توان تلفیقی از یک اتومبیل کوپه اسپرت و سدان لوکس دانست. بی ام و برای اولین بار، طرح مفهومی آن را در نمایشگاه موتور ژنو پاریس در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد و طولی نکشید که روانه‌ی بازار شد. این طراحی بی‌نقص و فوق‌العاده چهره‌ای جذاب و تاحدی خشن به این باواریایی بخشید؛ حال در نسخه‌ی M پاور، آن را اسپرت‌تر و به شخصیتی کاملا عصیان‌گر تبدیل کرده است! از رقبای سرسخت آن می‌توان به CLS ۶۳ AMG و Audi A۷ اشاره کرد. نمونه‌ی M این خودرو از یک موتور ۸ سیلندر خورجینی تویین توربو بهره می‌برد که به‌تنهایی قادر به تولید حدود ۵۶۰ اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۶۸۰.۲ نیوتون‌متر به‌ترتیب در ۷۲۰۰ و ۱۵۰۰ است و فضایی قدرتمند و منحصربه‌فرد را برای راننده و سرنشینانش مهیا می‌سازد. برای شتاب‌گیری از حال سکون تا سرعت ۱۰۰ km/h حدود ۴.۱ ثانیه زمان می‌برد. سرعت ماکسیمیم آن روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. از امکانات گسترده‌ی آن می‌توان به کروزکنترل، سیستم دید در شب، سیستم هشداردهنده‌ی نقطه کور، نویگیشن، انواع سنسور نظیر سنسور باران، دنده‌عقب، بهره‌گیری الکترونیکی برای تنظیم آینه و صندلی برقی، گرم‌کن صندلی راننده و کوسن شاگرد، استفاده از کیفیت چرم مرغوب در لوازم و صندلی‌های آن، تهویه‌ی عقب و جلوی مستقل، تهویه‌ی جلوی دوگانه و... اشاره کرد. در کنار قدرت بالای این ژرمن وحشی، استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها در ترمزگیری و کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، کناری، پرده‌ای و... باعث شده که امنیت، بخش مهمی از ارزش این خودرو باشد.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.