سری شش (6 Series)

ب ام و (BMW)

تيـپ‌‌ها

۲۰۱۲ - ۲۰۱۵

۶۴۰i - F۰۶ گرن کوپه

۲۰۱۲ - ۲۰۱۵

۶۵۰i - F۰۶ گرن کوپه

۲۰۱۱ - ۲۰۱۵

۶۵۰i - F۱۲ کروک

۲۰۱۱ - ۲۰۱۲

۶۴۰i - F۱۲ کوپه

۲۰۰۳ - ۲۰۱۰

۶۳۰i - E۶۳ کروک

۲۰۰۳ - ۲۰۱۰

۶۳۰i - E۶۳ کوپه

اولین نسل سری ۶ بی ام و در سال ۱۹۷۶ با کد اختصاری e۲۴ معرفی شد و تولید آن تا سال ۱۹۸۹ ادامه داشت. پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی، سرانجام در سال ۲۰۰۳ این کمپانی آلمانی تصمیم به معرفی نسل دوم سری ۶ گرفت و تا سال ۲۰۱۰ آن را تولید کرد. در سال ۲۰۰۷ فیس لیفتی انجام شد که تنها با اصلاح یک دسته از ایرادات احتمالی و همین‌طور تغییرات ظاهری در داخل خودرو همراه بود. کد اختصاری برای کوپه‌ی این اتاق e۶۳ است و به‌نوعی در کلاس خودروهای جی‌تی جای می‌گیرد؛ اما به دلیل رایج و راحت‌تربودن، واژه‌ی کوپه و کروک به سری‌های ۶ اطلاق می‌شود. هنگامی‌که بخواهیم نگاهی عمیق‌تر به این ژرمن اسپرت بیندازیم، بیشتر اسیر طراحی عمیق و زیبای آن می‌شویم. گفتنی است به دلیل شباهت چهره‌ی این اتاق به کوسه، به اتاق کوسه‌ای نیز مشهور شد. این خودرو از یک موتور ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری بهره می‌برد که قادر است توان ۲۷۲ اسب‌بخار در rpm۶۵۰۰ و گشتاور ۳۲۰ نیوتون‌متری در حدود rpm۳۰۰۰ تولید کند. حداکثر سرعت محدودشده‌ی آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است و برای رسیدن صفر تا صد تنها به ۶.۴ ثانیه زمان نیاز دارد. این خودرو در حالت استاندارد امکانات گسترده‌ی را برای خریداران فراهم می‌کند از قبیل: چراغ‌های زنون با قابلیت چرخش در پیچ، چراغ‌های مه‌شکن، سیستم صوتی CD/DVD با قابلیت خواندن mp۳ با پخش استریو با جک خروجی و داشتن ۸ باند، سیستم تشخیص صوتی دستورات راننده، صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی، نویگیشن با حافظه و بلوتوث، تنظیم صندلی و آینه به‌طور برقی. در بخش فنی می‌توان به سیستم ضدقفل تمام چرخ‌ها، کنترل کشش، کنترل پایداری الکترونیکی، فرمان‌پذیری فعال و دارا بودن امنیت و سطح کیفیت ایمنی مناسب هنگام تصادف و داشتن کیسه‌های هوای سرنشینان جلو و کناری و... اشاره کرد.



در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.