سری X۳ (X3 Series)

ب ام و (BMW)

تيـپ‌‌ها

۲۰۱۵ - ۲۰۱۶

۲.۸ نیوفیس نسل دوم

۲۰۱۱ - ۲۰۱۴

۲.۸ نسل دوم

۲۰۱۱ - ۲۰۱۴

۳.۰ نسل دوم

۲۰۱۱ - ۲۰۱۴

۳.۵ نسل دوم

۲۰۰۳ - ۲۰۱۰

۲.۵ نسل اول

۲۰۰۳ - ۲۰۱۰

۲.۸ نسل اول

۲۰۰۳ - ۲۰۱۰

۳.۰ نسل اول

یکی از محبوب‌ترین و پر‌فروش‌ترین SUVهای جمع و جور، ب ام‌ و X۳ است. فرآیند تولید خودروهای SUV جمع و جور و کراس اوورها زمانی شدت گرفت که ترافیک‌های شهری و کمبود جای پارک، رانندگی با خودروهای شاسی‌بلند بزرگ و پر مصرف را مشکل کرد و نیاز به ساخت یک خودروی کوچکتر با مصرف سوخت مناسب، محسوس بود. خصوصا برای افرادی که همیشه دوست دارند سوار بر یک خودروی شاسی‌بلند باشند و از ارتفاع بالاتر و با وسعت دید بیشتر به مسیر خود نگاه کنند. معمولا SUVهای کوچک شهری، توانایی آفرود قابل توجهی ندارند و حتی فضای بار آنها نیز چندان جادار و کاربردی نیست.بدون شک بعد از سری ۵، شاسی بلند کوچک X۳ را می‌توان به عنوان پر‌فروش‌ترین مدل ب‌ام‌و در بازار داخلی معرفی کرد که البته نسل پیشین آن هم در ایران، محبوب و پرطرفدار بود اما حالا با وجود تعداد قابل توجه مدل‌های ۲۰۱۴ و صفرکیلومتر این خودرو در بازار داخلی، مدل ۲۸i فیس‌لیفت ۲۰۱۵ نیز توسط پرشیا خودرو و همچنین وارد‌کننده‌های شخصی به کشور راه یافته ‌ و با اختلاف قیمتی چشمگیر نسبت به مدل ۲۰۱۴ به فروش می‌رسد که البته این مسئله علاوه بر مدل و سال ساخت خودرو، به سطح آپشن‌ها و افزایش قیمت پایه آن نیز مربوط می‌شود. بنابراین اکنون خریداران X۳ باید ۲ مسئله مهم را مورد توجه قرار دهند؛ یعنی تفاوت مدل فیس‌لیفت با مدل قبلی و همچنین تنوع تجهیزات و امکانات رفاهی که موجب اختلاف قیمت مدل‌ها در بازار می‌شود. نکته جالب اینجاست که در حال حاضر این خودرو در کشور آلمان تولید نمی‌شود بلکه تنها در کشورهایی همچون آمریکا، روسیه و هندوستان مونتاژ می‌شود. در ضمن، تمامی نمونه‌های صادر شده به بازار امارات و شاید هم ایران ساخت کشور آمریکا هستند.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.