
اما حال این کمپانی نسخه ارتقا یافتهای از ولوستر N ۲۰۲۰ را رونمایی کرده و در آن خبری از نصب پیشرانه بزرگتر مشابه آنچه که شایعه شده بود نیست. ولی به جای آن یک گیربکس جدید برای بهبود عملکرد و افزایش لذت راندن این خودرو در راستای تیزری که هفته پیش دیده بودیم، نصب شده است.
این گیبرکس که صرفا برای محصولات عملکردی خانواده N هیوندای طراحی شده، یک جعبه دنده تمام جدید هشت سرعته دو کلاچه است که برای اولین بار روی ولوستر N ۲۰۲۰ نصب شده است. این گیربکس دو کلاچه برای انتقال گشتاور و قدرت پیشرانه قدرتمند ولوستر N به چرخ ها به مراتب نسبت به گیربکس دستی این خودرو عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

به لطف نصب این جعبه دنده دو کلاچه برای ولوستر N، گشتاور منتقل شده به اکسل جلوی این خودرو هفت درصد نسبت به نمونه دستی افزایش یافته؛ به عبارت دیگر بیشینه گشتاور تولیدی این خودرو از ۳۵۳ نیوتنمتر نسخه دستی، به ۳۷۷ نیوتنمتر در این نسخه مجهز به گیربکس دو کلاچه خودکار رسیده است. قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بوده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۵۰ اسببخار در حالت استاندارد و ۲۷۵ اسببخار در صورت تجهیز به پرفورمنس پکیج است.
به گفته هیوندای، این گشتاور بیشتر در نسخه خودکار ولوستر N به لطف تکنولوژی N Grin Shift یا به اختصار NGS حاصل شده و از طریق اوربوست کردن توربوشارژها به مدت ۲۰ ثانیه، بهترین عملکرد را برای گیربکس رقم میزند. این گیربکس جدید دارای سیستمهای N پاور شیفت یا به اختصار NPS و N ترک Sense شیفت یا هم NTS هم بوده که هر دو تعویض دندهها را با توجه به شرایط رانندگی و مسیر کنترل میکنند. تمام این سیستمهای گیربکس دو کلاچه ولوستر N ۲۰۲۰، توسط نمایشگر هشت اینچی سیستم سرگرمی و اطلاعرسانی نصب شده در میان داشبورد کنترل میشود که با سیستم صوتی JBL این خودرو هم سینک شده است.

هیوندای علاوه بر عرضه یک جعبه دنده دو کلاچه خودکار برای ولوستر N، صندلیهای سبک مسابقهای N Light اسپرت Bucket Seat را هم به صورت آپشنال برای این خودرو نصب میکند. با نصب این صندلیها علاوه بر اینکه به میزان دو کیلوگرم از وزن خودرو کاسته میشود، بلکه دارای یک لوگوی نورپردازی شده N در قسمت بالایی پشتی صندلی بوده که جذابیت خاصی دارد. هیوندای این ولوستر جدید را از ماه آپریل در سراسر دنیا به فروش میرساند.
