به صورت تولید محدود راهی بازار می‌شود

تریمی تازه برای شیاطین ایتالیایی معرفی شد

  سال ۲۰۲۰ زمانی است که مازراتی قصد دارد محصول اسپرت جدید خود را در آن معرفی کند.  

شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵:۴۱ |

اما این اتفاق مهم در ماه می صورت خواهد گرفت، ولی تا آن موقع این کمپانی ایتالیایی برای سرگرم کردن مخاطبان خود برنامه‌های دیگری دارد. این خودروساز پریمیوم ایتالیایی برای سال ۲۰۲۰ یک نسخه ربل ادیشن و یک پکیج GT اسپرت جدید را به صورت محدود برای برخی از محصولات خود عرضه کرده است.

این کمپانی تنها قصد تولید ۲۲۵ دستگاه از این تریم‌های ویژه را دارد که ۱۰۰ دستگاه آن گیبلی S Q۴، ۱۰۰ دستگاه لوانته S و ۲۵ دستگاه آن کواتروپورته S Q۴ بوده که بر پایه نسخه گرنداسپرت توسعه یافته‌اند. اما در خصوص این سه خودروی تولید محدود چه چیز خاصی وجود دارد؟ اول اینکه مازراتی هر سه را با رنگ تیره Nero Ribelle Mica و پکیج تیره نریسیمو راهی بازار می‌کند که با نصب آن قطعات کرومی این خودروها به رنگ مشکی در می‌آیند.

حتی خروجی‌های اگزوز و رینگ‌های ۲۰ اینچی این سه خودرو هم مشکی هستند؛ ضمن اینکه شیشه‌های دودی تیره عقب و جلوپنجره مشکی رنگ تکمیل کننده این تم مخوف و جذاب ظاهری این سه سرباز مازراتی هستند. اما نصب کالیپرهای ترمز قرمز رنگ در پشت رینگ‌های مشکی، ترکیب رنگی جذاب برای این سه خودرو پدید آورده است.

تم رنگی قرمز و مشکی در کابین این خودروها به ویژه در تودوزی چرمی صندلی‌ها نیز دیده می‌شود؛ همچنین داشبورد و کنسول میانی نیز مملو از المان‌های فیبرکربنی هستند. مازراتی تودوزی داخلی سقف را از جنس جیر آلکانتارا انتخاب کرده و لوگوی خود را روی پشت سری‌ها تودوزی کرده تا کابینی جذابتر برای این خودروها به ارمغان آید. نسخه ربل ادیشن این سه خودرو به صورت استاندارد به سیستم گرمکن فرمان و گرمکن صندلی‌های جلو و عقب تجهیز شده؛ البته صندلی‌های جلوی این تریم ویژه در هر سه خودرو علاوه بر گرمکن دارای سردکن نیز هستند.


مازراتی در سال ۲۰۲۰ برای تریم گرند اسپرت این سه خودرو تجهیزات استاندارد بیشتری مانند درهای ساده بسته شو، گرمکن فرمان و چندین سیستم ایمنی مانند کمکی رادار نقطه کور فعال، هشدار برخورد از جلو و دوربین دید اطراف را نصب کرده است.

در خصوص پکیج GT اسپرت مازراتی نیز که برای گیبلی، لوانته و کواتروپورته قابل سفارش است باید بیان کرد که این مدل‌ها دارای المان‌های ظاهری نسخه گرنداسپرت در طراحی پوزه بوده و پشت رینگ‌های آلیاژی خاص آنها کالیپرهای ترمزی مشکی، قرمز یا آبی قابل نصب است. درون کابین نیز از چوب مشکی براق استفاده شده تا کابینی خاص و در عین حال زیبا برای این سه خودرو ایجاد شود. مازراتی قصد دارد فروش نسخه‌های ربل ادیشن و GT اسپرت پکیج را از ماه مارس آغاز کند.


به صورت تولید محدود راهی بازار می‌شود
تریمی تازه برای شیاطین ایتالیایی معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۰۹۰۶

ارسال: شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵:۴۱

به روز شده: شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰:۰۰

کلید واژه‌‌ها: مازراتی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۱۳۱۲

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.