توسط R۱ موتئراسپرت صورت گرفت

لامبورگینی هوراکان با استایل ارتشی

  لامبورگینی هوراکان پرفورمانته در حالت استاندارد هم یک سوپراسپرت همه چیز تمام است، اما مهندسین شرکت تیونینگ R۱ موتوراسپرت استایل این سوپراسپرت ایتالیایی-آلمانی را کمی تغییر داده و تم ارتشی روی بدنه آن پیاده کرده‌اند تا آن را خاص‌تر و جذاب‌تر کنند.  

یک‌‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳:۳۴ |

بارزترین تغییر در استایل ظاهری این خودرو رنگ سبز تیره مات بدنه بوده که ظاهر بسیار خشن و تهاجمی به هوراکان بخشیده؛ ضمن اینکه روی درها نیز نشان ارتش آمریکا با رنگ طلایی نصب شده است. برای اینکه چهره این گاو خشمگین خاص‌تر شود، یک کیت کربنی ساخت ورستینر نیز روی این خودرو نصب شده که شامل اسپلیتر جلو با باله‌های عمودی در جلوی چرخه‌ای جلو است.

روی کاپوت این خودرو حال دو خروجی هوا طراحی شده است. ضمن اینکه گلگیرهای جلو نیز حال دارای کانال هوا در بالای چرخ‌ها هستند و استایلی جدید به خود گرفته‌اند.

با نگاه به محفظه پیشرانه در پشت کابین نیز متوجه رنگ برنزی درسوپاپ‌ها و نگهدارنده نیروگاه ۱۰ سیلندر هوراکان می‌شویم. این هوراکان به رینگ‌های ۱۰ پر برند ADV۱۰ مزین شده که رنگ آن‌ها برای زیبایی بیشتر و ترکیب با رنگ سبز ارتشی بدنه، برنزی براق انتخاب شده است.

این رینگ‌ها در جلو سایز قطری معادل ۲۰ اینچ و عرض ۹.۵ اینچ و در عقب سایز ۲۱ اینچ و عرض ۱۲.۵ اینچ دارند.

تنها به‌روزرسانی اعلام شده در مشخصات فنی این خودرو، نصب یک سیستم اگزوز جدید است. بدین ترتیب این لامبورگینی هوراکان پرفورمانته تیون شده به همان نیروگاه ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی آئودی مجهز است و همچنان قادر به تولید بیشینه قدرت ۶۳۰ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۶۰۰ نیوتن‌متر است. نیروی تولیدی پیشرانه توسط یک جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل شده و هوراکان پرفورمانته را طی ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسانده و بیشینه سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت را برای آن به ارمغان آورده است. این خودرو دارای یک سیستم آیرودینامیکی فعال بوده که قادر به افزایش نیروی رو به پایین محور جلو و عقب در شرایط لزوم است.


توسط R۱ موتئراسپرت صورت گرفت
لامبورگینی هوراکان با استایل ارتشی
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۶۹

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳:۳۴

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱:۹۹

کلید واژه‌‌ها: لامبورگینی، لامبورگینی هوراکان، خودرو اسپرت

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۲۹۰۵

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.