از خاص ترین نسخه های بوگاتی فقط ۲۰ دستگاه

  بی شک شیرون یکی از خاص ترین ابرخودروهای تمام دوران است که جایگزینی شایسته برای مدل قبلی کمپانی بوگاتی یعنی ویرون محسوب می شود. همانطور که می دانید این محصول از موتور ۱۶ سیلندر ۸ لیتری با ۱۵۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۱۸۰ پوندفوت استفاده می کند.  

دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴:۴۲ |

بنابر ادعای بوگاتی، این پیشرانه می تواند طی ۲.۳ ثانیه خودرو را از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. بیشینه سرعت این محصول نیز ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت است.

جالب آنکه در مدل سوپراسپرت +۳۰۰ میزان خروجی به ۱۵۷۸ اسب بخار ارتقا یافته است.

سوپراسپرت +۳۰۰


قیمت مدل های مختلف شیرون:

شیرون: ۲۹۹۰۰۰۰ دلار

شیرون اسپرت نسخه صد و دهمین سالگرد: ۳۲۶۰۰۰۰ دلار

شیرون اسپرت: ۳۳۰۰۰۰۰ دلار

شیرون سوپراسپرت +۳۰۰ : ۳۹۰۰۰۰۰ دلار

بیشینه سرعت گرانترین مدل ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

خانواده نوآر

اما اخیرا تصاویری منتشر شده که در آن می توان نسخه جدیدی از بوگاتی شیرون را مشاهده کرد. این محصول که شیرون نوآر نام دارد و همانطور که از مفهوم نامگذاری آن برداشت می شود یک شوالیه مشکی پوش تمام عیار است که ظاهرا بوگاتی تصمیم دارد امکان سفارش دو تریم مختلف از این محصول را پیش روی مشتریان خود قرار دهد: نوآر اسپرتیو و نوآر الگانس.

در نمونه نوآر الگانس، فضای داخل کابین دارای جزئیات بیشتری از فیبرکربن و نمای کلی به رنگ مشکی است. لوگوی نقره ای بوگاتی روی یک گریل(جلوپنجره) با طراحی بافت جدید جای می گیرد. جالب آنکه لوگوی شیرون از نقره میناکاری شده بصورت دست ساز تولید می شود و ۵۵۰ دلار هزینه دارد.

رینگ های تیره با الگوی جدید و همچنین ادامه فیبرکربن روی قاب آینه ها و درپوش موتور از دیگر ویژگی های نسخه جدید شیرون است.

در نسخه اسپرتیو همه چیز به مراتب مشکی تر از نسخه الگانس است. هر جا که امکان نصب پوشش فیبرکربن و تغییر رنگ به مشکی مات بوده، شاهد هنرنمایی طراحان بوگاتی در مدل اسپرتیو هستیم. تمام قسمت های آلومنیومی اسپرتیو نیز به رنگ مشکی مات در آمده اند.

نسخه نوآر مجموعا برای هر دو مدل مورد اشاره محدود به تولید ۲۰ دستگاه خواهد بود و تحویل از نیمه دوم ۲۰۲۰ آغاز می شود. پیشرانه برای هر دو نسخه نوآر مدل ۱۵۰۰ اسب بخاری خواهد بود.

قیمت پایه برای این خانواه نیز ۳۳۰۵۴۴۵ دلار اعلام شده است.


از خاص ترین نسخه های بوگاتی فقط ۲۰ دستگاه
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۵۸

ارسال: دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴:۴۲

به روز شده: دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷:۲۰

کلید واژه‌‌ها: بوگاتی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۱۰۸۰

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.