تلیسمان (Talisman)

رنو (RENAULT)

تيـپ‌‌ها

۲۰۱۵ - ۲۰۱۸

۲۰۱۵ - ۲۰۱۸

مدت ها بود که رنو برای فروش لاگونا و لتیتود در بازار پر از انتخاب خودرو تقلا می کرد، و سرانجام به این نتیجه رسید که چاره ای جز جایگزینی آن ها با خودرویی از هر حیث بهتر را ندارد. تلیسمان نام خودرو خوب رنو است که آن را سال گذشته به عنوان مدل ۲۰۱۶ در اتوشو فرانکفورت به نمایش گذاشت.

 طراحی 

رنو برای طراحی تلیسمان سنگ تمام گذاشته و با ورنداز آن متوجه می شوید  که رقیب قابلی برای رویارویی با بهترین های D سگمنت است. تلیسمان در نمای جلو با جلو پنجره کرکره ای و لوگو نمایان رنو به خوبی شیوه طراحی این خودروساز را نشان می دهد. برای هرچه مجلل تر نشان دادن طراحی خارجی خودرو استفاده از آبکاری کروم در جلوپنجره، زه چراغ ها، دور پنجره ها و نشان رنو خودنمایی می کند. خطوط طراحی به ویژه در نمای جلو بسیار چشم نوازند و نگاه را در مسیر حرکت آرام و ممتد منحنی ها هدایت می کنند. در قسمت عقب، بهره گیری از خطوط افقی و امتداد چراغ خطرها  تا دل صندوق عقب از طرفین، هیبت تلیسمان را چهارشانه تر نشان می دهد. پایبندی تلیسمان به حفظ کیفیت لوکس خودرو در طراحی داخلی و در استفاده از مواد مرغوب و فضای مطلوب سرنشین ها و بار به خوبی احساس می شود. مثلا با تکیه بر فاصله 90 سانتی متری از نشیمنگاه صندلی ها تا سقف، رنو ادعا می کند که از حیث فضای سرنشین در این سگمنت روی دستش مدلی تولید نشده است. مجموع فضای طراحی شده در داخل کابین اعم از محفظه داشبورد، جا لیوانی ها، محفظه کنسول زیر تکیه گاه آرنج، فضای تعبیه شده بر روی داشبورد و درب ها حدود 250 سانتیمتر مکعب و در این کلاس دست و دلبازی سخاوتمندانه ای است. صندوق عقب تلیسمان فضایی بیش از 600 لیتر و مناسب برای حدود چهار چمدان متوسط دارد. با نزدیک شدن راننده به اتوموبیلش، تلیسمان با روشن کردن چراغ های ریسه ای، چراغ خطرها و چراغ سقف و همچنین باز کردن آیینه بغل ها به صاحب خود خوشامد می گوید. به محض اینکه در باز شد صفحه نمایش روشن شده و صندلی راننده به حرکت درآمده و به استقبال راننده می شتابد، سپس به حالت ایده آل تنظیم می شود.

تجربه رانندگی

حال نوبت به بررسی فنی فنی آن می رسد.گیربکس EDC رنو یا به قول خودمان جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچی با کارایی به مراتب بهتر از CVT با سرعتی باورنکردنی دنده عوض می کند و قدرت 200 اسبی موتور خطی تلیسمان را به طور یکنواخت، آرام و بدون هیچگونه صدای مزاحمی در داخل کابین به چرخ ها منتقل و موتور در دور نه چندان بالای 600rmp به اوج قدرتش دست پیدا می کند. همچنین بسته به موقعیت های مختلف رانندگی انتخاب حالت های نرمال، اسپرت، اکو و آرام بر عکس العمل پدال گاز، سنگینی فرمان و سختی سیستم تعلیق تاثیر گذار خواهد بود.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.