سری چهار (FORTH GENERATION)

ب ام و (BMW)

تيـپ‌‌ها

۲۰۱۴ - ۲۰۱۷

۴۲۰i کوپه

۲۰۱۴ - ۲۰۱۷

۴۲۰i گرن کوپه

۲۰۱۴ - ۲۰۱۷

۴۲۸i کروک

۲۰۱۴ - ۲۰۱۷

۴۲۸i کوپه

۲۰۱۴ - ۲۰۱۷

۴۲۸i گرن کوپه

سری ۴ از محصولات بی‌ام‌و را می‌توان سری جدید محصولات این خودروساز باواریایی دانست؛ زیرا این شرکت تاکنون محصولی با کد ۴ نداشته است؛ بنابراین از این حیث سری جدیدی در محصولات این شرکت به‌شمار می‌رود. اما ماهیت سری ۴ چیزی جز همان سری ۳ نیست. درواقع در اتاق‌های قبلی سری ۳ نظیر اتاق E۹۰ شاهد اتاق سدان، کابریولت و کوپه بودیم. اما در نسل جدید سری ۳ که با کد F۳۰ شناخته می‌شود، از اتاق کوپه و کابریولت خبری نیست. این خودروساز آلمانی تصمیم گرفته است تا سری ۳ کوپه و کاربریولت را با نام سری ۴ کوپه و کابریلوت روانه‌ی بازار کند تا به این ترتیب سیر نام‌گذاری محصولاتش از ۱ تا ۷ به تکامل برسد. البته همانند سری ۶ که یک مدل کوپه‌ی چهاردر دارد، برای سری ۴ نیز یک نمونه‌ی گرن‌کوپه تعریف شده که به‌نوعی سدان کوپه بوده و هدف از تولید آن رقابت مستقیم با کلاس CLA از محصولات مرسدس بنز است. به عقیده‌ی بسیاری، این تغییر نام لطمه‌ی زیادی به هویت چندین‌ساله‌ی سری ۳ کوپه و کانورتیبل وارد می‌کند؛ درحالی‌که اتاق سری ۳ و ۴ عملا از نظر ظاهری یکی هستند و اختلافات ناچیز است. می‌توان این‌گونه توصیف کرد که جزئیات و اتاق تفاوتی ندارند و می‌توانستند سری ۴ فعلی را سری ۳ کوپه و کانورتیبل نام‌گذاری کنند؛ همان‌طوری که در اتاق E۹۰ نیز نمونه‌های کوپه و کانورتیبل اختلافاتی جزئی داشتند.

۴۲۸i Coupe به یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی به حجم ۱۹۹۷ سی‌سی مجهز شده است که توانایی تولید ۲۴۵ اسب‌بخار قدرت در دور ۵۰۰۰ و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در دور ۱۲۵۰ الی ۴۸۰۰ را دارد. این پیشرانه در کنار یک جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی اتوماتیک می‌تواند ۴۲۸i کوپه را در مدت‌زمان ۵.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. مصرف سوخت ۶.۶ الی ۶.۷ لیتری در هر یکصد کیلومتر، رقم اعلام‌شده برای مصرف سیکل ترکیبی این مدل است.

از جمله تجهیزات رفاهی و ایمنی قابل‌دسترس این مدل می‌توان به مواردی نظیر چراغ روشنایی در روز، سیستم ترمز ضدقفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل هرزگردی، سیستم تهویه‌ی مطبوع دوگانه، تنظیم برقی صندلی‌ها، گرمکن صندلی‌ها، کروز کنترل، سیستم هدآپ دیسپلی، سیستم نشان‌دهنده‌ی باد تایرها، ترمزپارک برقی، سنسور باران، اتولایت، آینه‌های تاشو برقی و... اشاره کرد.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.