نیسان پاترول جدید قوی تر، زیباتر و با امکانات بیشتر

  در یک مراسم خصوصی در ابوظبی امارات و با حضور اعضای خانواده سلطنتی، مهمانان VIP، مدیران ارشد نیسان، مدیران نمایندگی‌ها، مشتریان خاص و البته ماکوتو اوچیدا “Makoto Uchida” رئیس و مدیر عامل کمپانی نیسان، از نسل هفتم شاسی بلند محبوب این کمپانی یعنی “پاترول” رونمایی شد.  

شنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹:۱۳ |

نیسان پاترول جدید دارای چندین ویژگی پیشگامانه از جمله طراحی خیره کننده بدنه، موتور قدرتمند V۶ توئین توربو، گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم تعلیق بادی تطبیقی ‌‌برای افزایش قابلیت در هر مسیر و شرایطی است.

نمای بیرونی نیسان پاترول جدید
نیسان پاترول جدید دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که دیدن آن در خیابان بسیار هیجان انگیز خواهد بود و تأثیر بصری جذابی را بر روی هر بیننده ای خواهد داشت زیرا میراث این برند با سابقه ژاپنی را با چشم اندازی آینده نگرانه به نمایش می گذارد. طراحی بیرونی نسل جدید پاترول، در واقع گویای توانایی های بی نظیر این شاسی بلند با سابقه است.

تمام اجزای بدنه نیسان پاترول جدید با دقت طراحی شده‌اند، تا حس قدرت و دوام را القا کند. جلو پنجره V-Motion نیسان اکنون عریض تر شده و چراغ های LED جلوی C شکل با فناوری پرتوهای رانندگی تطبیقی ‌‌(ADB) برای اطمینان از دید بهینه در دو طرف آن قرار گرفته است. در نمای عقب شاهد چراغ‌هایی با طراحی عمودی هستیم که توسط یک نوار LED که بر روی یک پنل مشکی قرار گرفته به یکدیگر متصل شده اند.

یک نکته فوق‌العاده در مورد نیسان پاترول جدید رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی است که به صورت سفارشی بر روی این خودرو نصب می‌ شود، که نه تنها زیبایی و ابهت خودرو را در جاده افزایش می‌دهد، بلکه باعث افزایش ارتفاع خودرو از سطح زمین می شود که در عملکرد خارج از جاده بسیار موثر است. همچنین این خودرو دارای welcome با یک طرح جالب از نمای کناری این خودرو و نوشته “از سال ۱۹۵۱ ” است که به تاریخچه این خودرو اشاره دارد. برای نیسان پاترول جدید هفت رنگ بدنه خاص و چشمگیر قابل سفارش است، و علاوه بر آن چهار گزینه رنگ بدنه دو رنگ نیز قابل سفارش است.

مشخصات فنی نیسان پاترول جدید
در نیسان پاترول جدید پیشرانه V۸ به طور کامل حذف شده و این خودرو از یک پیشرانه ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربو کاملا جدید سود می‌برد که ۴۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که ۷٪ افزایش قدرت و ۲۵٪ افزایش گشتاور در کنار مصرف سوخت بهینه تر را نسبت به پیشرانه نسل قبلی نشان می‌دهد. پیشرانه تویین توربو V۶ جدید دارای یک توربوشارژر مقاوم در برابر حرارت بالا و مجهز به پمپ روغن است که روانکاری مداوم در مسیرهای سخت آفرود را تضمین می کند و عملکرد قابل اعتمادی را در تمام شرایط ارائه می دهد. علاوه بر این یک پیشرانه ۳.۸ لیتری V۶ تنفس طبیعی به قدرت ۳۱۶ اسب بخار و گشتاور ۳۸۶ نیوتن متر نیز در دسترس خواهد بود. برای انتقال قدرت نیز یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است. سیستم تعلیق این خودرو دارای تکنولوژی e-damper است که به طور خودکار تنظیمات دمپر را با توجه به شرایط رانندگی تنظیم می کند تا سواری کنترل شده و راحت تری را تجربه کنید.

نیسان پاترول جدید دارای سیستم تعلیق بادی تطبیقی ‌‌است که به صورت استاندارد در دسترس خواهد بود و امکان تنظیم ارتفاع جهت رانندگی راحت در جاده و عملکرد بهتر در خارج از جاده را فراهم می کند. همچنین علاوه بر بهبود راندمان آیرودینامیکی، ورود و خروج آسان سرنشینان و همچنین بارگیری را تسهیل می بخشد.

نمای داخلی نیسان پاترول جدید
کابین نیسان پاترول جدید با طراحی دقیق و حساب شده موجب ایجاد حس راحتی فوق‌العاده در کنار استفاده گسترده از فناوری های پیشرفته، تجربه رانندگی بی نظیری برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. همچنین راننده و سرنشینان از لحظه‌ ورود به کابین، در فضایی زیبا و پیچیده غوطه‌ ور می‌شوند که آرامش و راحتی را به آنها القا می‌کند. در داخل کابین شاهد صندلی‌های چرمی با دوخت زیبا و منحصر به فرد به همراه ماساژور و تنظیم در هشت جهت برای صندلی های جلو به صورت استاندارد هستیم. نیسان پاترول جدید دارای فضای داخلی بزرگ با سانروف پانوراما به صورت استاندارد است. برای این خودرو شش حالت رانندگی شامل اکونومیک، اسپرت، استاندارد، ماسه و گل و لای در نظر گرفته شده است.

برای نیسان پاترول جدید دو صفحه نمایش ۱۴.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و کلاستر دیجیتالی و همچنین برای سرنشینان عقب نیز یک صفحه نمایش دوگانه ۱۲.۸ اینچی سفارشی، در کنار ورودی های پورت Miracast، HDMI یا USB در نظر گرفته شده است. تکمیل کننده آپشن های منحصر به فرد کابین یک سیستم نورپردازی محیطی با ۶۴ رنگ خواهد بود.

نیسان پاترول جدید دارای سیستم صوتی Premium Klipsch با ۱۲ بلندگو به صورت سفارشی، یک تجربه صوتی استثنایی را ارائه می دهد. فناوری Dynamic Audio Reveal با تنظیم یکسان سازی صدا بر اساس شرایط محیطی، وضوح و عمق صدا را تضمین می کند، در حالی که سیستم DJX ۳D Surround تجربه صدایی خالص و شبیه کنسرت را به سرنشینان ارائه می دهد.

تکمیل کننده فناوری های پیچیده درون کابین نیسان پاترول جدید فناوری خنک کننده بیومتریک است. در واقع این خودرو مجهز به یک سنسور مادون قرمز داخلی است، که دمای سرنشینان صندلی جلو و سرنشینان ردیف دوم را بررسی می کند و به طور خودکار تنظیمات جریان هوا را برای ارائه یک تجربه خنک کنندگی هوشمند فراهم میکند. نکته مهم در مورد کابین، جادار بودن آن است که حتی سرنشینان ردیف های دوم و سوم دارای فضای مناسبی هستند که این خودرو را برای خانواده ها به یک انتخاب ایده آل تبدیل می کند.

صندلی‌های انعطاف‌ پذیر نوآورانه EZ دسترسی آسان‌ تر به ردیف سوم را بدون برداشتن صندلی کودک امکان پذیر می‌کنند، در حالی که سیستم برقی تاشو صندلی‌های ردیف سوم برای افزایش فضای بار از طریق صفحه نمایش لمسی قابل تنظیم است. با خواباندن صندلی های ردیف سوم فضای بار به نسبت نسل قبلی در همین حالت ۳۰ درصد افزایش می یابد. کابین خودرو کاملاً مهندسی‌ شده و از یک فریم کاملاً جدید با استحکام پیچشی بهبود یافته و پویا برای کاهش لرزش درون کابین، استفاده از شیشه‌های آکوستیک برای از بین بردن صدای محیط و همچنین متریال های با کیفیت تجربه رانندگی آرام‌ و راحتی را ارائه می کند.

امکانات ایمنی و رفاهی نیسان پاترول جدید
نیسان پاترول جدید مجهز به سیستم Nissan Connect ۲.۰ به همراه Google Built-In است، که مجموعه ای از فناوری های پیشرفته ناوبری، امنیت و سرگرمی را در یک پلتفرم یکپارچه ادغام کرده است. فناوری ProPILOT نیسان برای اولین بار در این خودرو ارائه شده که امکان رانندگی با ترکیبی از کروز کنترل تطبیقی ‌‌و سیستم حفظ خودرو بین خطوط پشتیبانی می کند. این سیستم از داده های ناوبری برای تنظیم سرعت خودرو در پیچ ها و سایر شرایط جاده استفاده می کند.

دوربین Ultra-Wide میدان دید را تا ۱۷۰ درجه بهبود می بخشد، و سیستم کاپوت نامرئی نمای واضحی از روبه رو و زیر خودرو را فراهم می کند که در شرایط آفرودی بسیار مفید خواهد بود. نسل جدید پاترول همچنین مجهز به سیستم ۳D Around View است که نمای کامل ۳۶۰ درجه از محیط اطراف خودرو را ارائه می دهد. از جمله ویژگی های دیگر کمک راننده می توان به آینه دید عقب هوشمند با امکان زوم است که دید عقب را بهبود می بخشد، همچنین ترمز اضطراری هوشمند با تشخیص عابر پیاده، هشدار برخورد‌ از جلو می توان اشاره کرد. گفتنی است این خودرو مجهز به هفت کیسه هوا است.

نیسان پاترول جدید با پیشرانه قدرتمند، فناوری های پیشرفته و کابین راحت و لوکس، ارائه عملکرد استثنایی، تجربه رانندگی منحصر به فرد و پیشرفته، به جنگ رقبای خود خواهد رفت.

نیسان پاترول از اواخر اکتبر ۲۰۲۴ در بازار امارات متحده عربی، عربستان سعودی و منطقه خاورمیانه در دسترس خواهد بود.


نیسان پاترول جدید قوی تر، زیباتر و با امکانات بیشتر
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۹۴

ارسال: شنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹:۱۳

به روز شده: شنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱:۳۳

کلید واژه‌‌ها: نیسان، نیسان پاترول، شاسی بلند

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۵۶

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.