خودروی ژاپنی یا کرهای؟ رقابت خودروسازان شرق آسیا در ایران!
تحلیل کامل تفاوت کیفیت، دوام، طراحی و خدمات دو رقیب دیرینه ژاپنی و کره ای در بازار ایران
معرفی لامبورگینی روئلتو منصوری با قدرت بیشتر و ماسک فیبر کربنی!
منصوری با پکیجی به نام Initiate، لامبورگینی روئلتو را به یک هیولای ۱۰۷۰ اسب بخاری با ظاهری تهاجمی از فیبر کربن تبدیل کرده است.
معرفی پورشه ماکان GTS: اسپرتترین شاسیبلند برقی پورشه
پورشه با معرفی مدل ماکان GTS، خط تولید شاسیبلندهای تمامبرقی خود را گسترش داده است. این مدل که پنجمین عضو از خانواده ماکان برقی محسوب میشود، با تمرکز ویژه بر ویژگیهای اسپرت و رانندگی پویا (Driver-Focused) طراحی شده و استانداردهای جدیدی را در چابکی و دینامیک رانندگی تعریف میکند.
هزینه باورنکردنی تعمیر بوگاتی با قطعاتی گرانتر از فراری صفرکیلومتر!
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مزایا و معایب خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ
خریداران خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ در زمان انتخاب خود باید هدف کاربری و فاکتورهای مهم دیگر را در نظر بگیرند.
مبدل کاتالیزور اگزوز چگونه کار می کند؟
مبدل کاتالیزوری مورد استفاده در اگزوز اتومبیل ها ، کاربرد جدیدی از کاتالیزور سطحی است
آموزش کامل باتری به باتری (برقرسانی بین خودروها)
شاید ظاهر این مطلب برای بسیاری از علاقهمندان خودرو و رانندگان باسابقه، ساده و پیش پا افتاده باشد، اما عدهی زیادی از رانندگان، به هنگام بروز نقص در باتری، ناتوان از انجام این عمل و برقرسانی بین خودروها هستند.
ترمیم شیشه ی خودرو
آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حین رانندگی، سنگی به شیشه خودروی شما برخورد کند و باعث ترک خوردگی یا شکستگی شود؟ آیا در چنین شرایطی شیشه خودرو را تعویض یا آن را ترمیم کرده اید؟
علت صدای ناهنجار سوپاپ به هنگام گاز دادن چیست؟
قطعات خودرو به هنگام خراب شدن و معیوب شدن می توانند از خود صداهایی را ایجاد کنند که در این مواقع نیاز به بررسی صداهای ایجاد شده به منظور رفع عیب قطعه خاص احساس می شود. زیرا در صورت عدم تشخیص و پیگیری قطعه معیوب، می تواند در کارکرد و روند کاری دیگر قطعات نیز اختلال ایجاد کند که نهایتا نقص فنی خودرو پیامد این وضعیت است.
روغنهایی که دشمن سیستمهای الکترونیکی خودرو میشوند
یکی از چالشهای تولیدکنندگان روغنموتور، یک استارت راحت و بیدردسر در هوای سرد است. اما یکی از این چالشها، انتقال نیروی برق زیادی است که در حرکت اولیه موتور و از طریق روغن به بدنه خودرو و پس از آن به سایر تجهیزات الکتریکی موتور منتقل میشود.
دوشنبه، ۱۲ آبانماه ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۵
شنبه، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۶
دوشنبه، ۵ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
شنبه، ۳ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۱
دوشنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۴
اولین رانندگی با فورد موستانگ شلبی GT۵۰۰
شنبه، ۱۶ آذرماه ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
با یک پیامک چقدر میرانید ؟
دوشنبه، ۵ بهمنماه ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
نگاهی عمیق به مدلهای مختلف نسل اول فورد موستانگ
چهارشنبه، ۲۹ خردادماه ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲
نقاط ضعف و قوت مرسدس بنز G کلاس ۲۰۱۹ + فیلم
یکشنبه، ۳ شهریورماه ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
مهمترین نکات برای بازدید ماشین قبل از سفر
دوشنبه، ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
چری تیگو ۸ پرو مکس با چهارچرخ محرک در یک قدمی عرضه به ایران
در مدت عرضه گسترده خودروهای چینی در بازار ایران جای عرضه خودروهای چهارچرخ محرک به شدت خالی بوده است و حالا به گزارش منابع آگاه شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا چری تیگو ۸ پرومکس که مجهز به سیستم چهار چرخ محرک است را به بازار کشور عرضه کند.
شنبه، ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳:۰۳ |
در پی عرضه چری تیگو ۸ پرو با نام فونیکس تیگو ۸ پرو در ایران، حالا بنظر میرسد که خودروی جدید زیر برند فونیکس نسخه چهارچرخ محرک چری تیگو ۸ پرو مکس خواهد بود تا در میان خلا شدید موجود سهم مناسبی از بازار خودروهای این سگمنت را نصیب خود کند. چری تیگو ۸ پرو مکس یا فونیکس تیگو ۸ پرو مکس از یک پیشرانه قدرتمندتر بهره میبرد. یک موتور لیتری مجهز به توربوشارژر با حداکثر قدرت ۲۵۴ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور۳۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه وظیفه تولید نیرو را در این کراساوور برعهده دارد. جعبه دنده ۷ سرعته خودکار دوکلاچه تر نیروی تولیدی را به چهارچرخ خودرو انتقال میدهد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر رسمی ثبت شده برای چری تیگو ۸ پرو مکس۷.۸ ثانیه است که برای خودرویی با این هیکل و ابعاد عدد مناسبی خواهد بود. چری تیگو ۸ پرو مکس چری تیگو ۸ پرو مکس در بخش ایمنی از سیستمهای پیشرفته پایداری مانند ABS ،EBD ،BOS ،ESP ،TCS ،EBA ،HAC ، HDCبهره میبرد. ۶ کیسه هوا برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای وظیفه امنیت برای سرنشینان را برعهده دارد . سیستم صوتی با صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی، Android Mirror Link، مجهز به ۸ بلندگو سونی امکانات مناسبی را در اختیار راننده و دیگر سرنشینان قرار میدهد. از دیگر تجهیزات فونیکس تیگو ۸ پرو مکس میتوان به ترمز پارک، اتوهلد، رینگ ۱۸ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین دنده عقب داینامیک، سنسور باران و نور، سنسور پارک در جلو و عقب، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سانروف، سیستم ADAS رانندگی خودکار، کروز کنترل، سیستم کنترل خروج از خطوط، چراغ های LED مجهز به AFS، تنظیم ارتفاع خودکار چراغ های جلو، فرمان برقی، تنظیم برقی صندلی ها در ۶ جهت، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، کول باکس، ورود بدون کلید، دکمه استارت و باز شدن برقی درب عقب اشاره کرد. پیشرانه چری تیگو ۸ پرو مکس یا فونیکس تیگو ۸ پرو مکس
کد محتوا: ۲۲۵۴۳
ارسال: شنبه، ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳:۰۳
به روز شده: شنبه، ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹:۰۳
کلید واژهها: چری، تیگو، چری تیگو ۸ پرو مکس، مدیران خودرو
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر محتوا
منبع: خودروبانک
بازدید: ۱۶۰۷
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.