نسخه ای آفرودی با استایلی بروزرسانی شده

هیوندای سانتافه XRT ۲۰۲۲ معرفی شد

  در اکتبر سال گذشته هیوندای یک بازنگری اساسی در نسخه ۲۰۲۱ سانتافه نسبت به مدل های پیشین داشت. در این سال سانتافه با استایلی کاملا جدید، پیشرانه های بروزرسانی شده و تغییراتی عمده در طراحی کابین و تکنولوژی های به کار رفته در آن راهی بازار شد. ولی هنوز کار هیوندای با سانتافه تمام نشده است. امروز این خودروساز کره ای اظهار کرد که برای مدل ۲۰۲۲ سانتافه نسخه آفرودی و خشن تر XRT را توسعه داده که تفاوت هایی در ظاهر با سایر مدل های این خودرو دارد.  

چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸:۰۵ |

تغییرات هیوندای سانتافه XRT ۲۰۲۲
تریم XRT صرفا یک پکیج ظاهری بوده و تفاوت فنی با سایر مدل های هیوندای سانتافه ندارد. نسخه XRT سانتافه دارای استایلی آفرودی تر نسبت به مدل های دیگر این خودرو بوده و این تغییرات شامل تریم مشکی در قسمت پایینی سپر جلو و عقب، جلوپنجره مشکی ماتریال کاورهای مشکی رنگ آینه ها و ریل های مشکی رنگ نصب شده روی سقف هستند. در ادامه تغییرات ظاهری سانتافه XRT می توان به صفحه های محافظ خاکستری تیره رنگ جلو و عقب، ضربه گیرهای جانبی روی درب ها، رکاب جانبی جدید و رینگ های ۱۸ اینچی ویژه این خودرو اشاره کرد. هیوندای مطلبی در خصوص تغییرات اعمال شده درون کابین این خودرو اعلام نکرده است.

مشخصات فنی هیوندای سانتافه XRT ۲۰۲۲
هیوندای به طور کلی پیشرانه های قابل نصب روی نسخه های ۲۰۲۲ سانتافه را تغییر داده است. این خودروساز موفق کره ای پیشرانه ۲.۳ لیتری و ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر نسخه های ۲۰۲۱ سانتافه را بازنشست کرده و از دو پیشرانه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر یکی به صورت تنفس طبیعی و دیگری به صورت توربوشارژ بهره گرفته است. پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی سانتافه ۲۰۲۲ قادر به تولید ۱۹۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۶ نیوتن متر گشتاور است. پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوشارژ این خودرو هم قادر به تولید ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۲۲ نیوتن متر گشتاور است. هر دو پیشرانه به منظور انتقال قدرت با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک کوپل شده اند.

هیوندای علاوه بر این دو پیشرانه، در حال توسعه یک سیستم هیبریدی برای سانتافه بوده که به زودی این نسخه الکتریکی سازی شده را رونمایی می کند.

نسخه XRT سانتافه فضای خالی موجود در بین مدل های این کراس اوور کره ای را پر کرده است. این خودرو بین مدل SEL با قیمت ۲۹ هزار دلاری و نسخه لیمیتد ۳۹ هزار دلاری قرار می گیرد. هیوندای سانتافه XRT در دو صورت جلو محرک و تمام چرخ محرک راهی بازار می شود که قیمت نسخه جلو محرک آن ۳۲ هزار و ۳۰۰ دلار است. قیمت نسخه تمام چرخ محرک هیوندای سانتافه ۲۰۲۲ هم ۳۴ هزار دلار اعلام شده است.

نسخه اي آفرودي با استايلي بروزرساني شده
هيونداي سانتافه XRT ۲۰۲۲ معرفي شدنسخه اي آفرودي با استايلي بروزرساني شده
هيونداي سانتافه XRT ۲۰۲۲ معرفي شدنسخه اي آفرودي با استايلي بروزرساني شده
هيونداي سانتافه XRT ۲۰۲۲ معرفي شدنسخه اي آفرودي با استايلي بروزرساني شده
هيونداي سانتافه XRT ۲۰۲۲ معرفي شد


نسخه ای آفرودی با استایلی بروزرسانی شده
هیوندای سانتافه XRT ۲۰۲۲ معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۲۵

ارسال: چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸:۰۵

به روز شده: چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰:۴۳

کلید واژه‌‌ها: هیوندایی، هیوندای سانتافه

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۹۱۳

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.