مدل جدید هیوندای النترا N با موتور ۲۸۶ اسب بخاری معرفی شد

  هیوندای النترا N جدید قرار است با یک موتور ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۸۶ اسب بخار همراه باشد و برای رقبا شاخ و شانه بکشد.  

پنج‌‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲:۴۴ |

همانطور که می‌دانید، پسوند N برای خودروهای هیوندای، همان نقشی را ایفا می‌کند که AMG و M-power برای بنز و ب ام و ایفا می‌کنند. پس وقتی که پسوند N  بعد از اسم یکی از مدل‌های هیوندای می‌آید، آن خودرو پرفرمنس بهتری را نسبت به نسخه معمولی آن خواهد داشت. به تازگی شرکت هیوندای، نسل جدید خودروی هیوندای النترا N را معرفی کرده است.

عکسی که از این خودرو منتشر شده است، عکس نسخه جهانی این محصول است و هیوندای در مورد نسخه مخصوص آمریکا نیز قرار است در ماه آینده از مدل آمریکایی النترا N در New York auto show رونمایی کند. البته که بعید است خیلی تفاوت زیادی را با نسخه گلوبال داشته باشد.

حالا از این مقدمه‌چینی‌‌ها بگذریم، موتور این خودرو یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری است که توان خروجی آن ۲۷۶ اسب بخار و گشتاور آن ۳۹۱ نیوتن متر است. این خودرو با دو گیربکس قابل سفارش است، یکی ۶ دنده دستی و دیگری یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک دو کلاچه. سیستم اووربوست (overboost) فقط برای گیربکس اتوماتیک وجود دارد که با این سیستم ۱۰ اسب بخار به قدرت خودرو برای ماکسیمم ۲۰ ثانیه  اضافه می‌شود که با یک دکمه روی فرمان قابل استفاده است. النترا N با گیربکس اتوماتیک، لانچ کنترل هم دارد و ۰ تا ۱۰۰ آن ۵.۳ ثانیه است و نهایت سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. در کنار تمام این موارد هیجان انگیز، این خودرو اگزوز‌های قابل تنظیم هم خواهد داشت که صدای آن با یک موتور صدای مجازی، در سه حالت قابل تنظیم است.

دیفرانسیل هیوندای النترا N مجهز به LSD الکترونیکی است که باعث می‌شود تا کمتر همرز بخورد و در نهایت، قدرت به صورت تمام و کمال به چرخ‌ها منتقل شود. علاوه بر آن، این خودرو از تعلیق عقب مستقل استفاده می‌کند. مدل‌های N همچنین از یک محور محرکه یکپارچه استفاده می‌کنند که سخت‌تر و سبک‌‌تر از یک محور محرکه معمولی است. رینگ‌های هیوندای النترا N نیز رینگ‌های ۱۹ اینچی هستند که با لاستیک‌های ۲۴۵/۳۵ از کمپانی میشلن (Michelin pilot sport ۴s) پوشانده خواهند شد.

در داخل خودرو اولین چیزهایی که جلب توجه می‌کنند، گیج‌های دیجیتال و نمایشگر‌های دما و روغن، گشتاور و بوست توربو است. این خودرو هم مانند Kona N جدید ، یک Lap تایمر نیز در سیستم پخش وجود دارد که می‌تواند به یک برنامه تلفن همراه نیز متصل شود. صندلی‌های این خودرو هم اسپرت و جذابند و لوگوی N پایین پشت‌سری‌‌ها قرار گرفته که جلوه‌ی جذابی به آن ها داده است.

هیوندای النترا N باید تا پایان سال یا اوایل سال آینده وارد بازار شود و انتظار داریم شروع قیمتی آن از ۳۰ هزار دلار باشد.

نظر شما درمورد این خودرو چیست؟ آیا جای خالی این خودرو در خیابان‌های ایران حس خواهد شد؟


مدل جدید هیوندای النترا N با موتور ۲۸۶ اسب بخاری معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۱۱

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲:۴۴

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱:۳۴

کلید واژه‌‌ها: هیوندای، هیوندای النترا

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: جی اس ام

بازدید: ۵۳۶

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.