برادر کوچکتر جنسیس G۸۰

تصاویر رسمی جنسیس G۷۰ ۲۰۲۲ منتشر شد

  زمانی که جنسیس G۸۰ جدید در ماه مارس به صورت رسمی رونمایی شد، این خودرو زبان طراحی جدید کمپانی جنسیس را به همگان نشان داد و ما انتظار داشتیم که این سبک طراحی جدید به زودی در تمامی محصولات این کمپانی لاکچری کره ای اعمال شود. در واقع پیش بینی می کردیم که جنسیس این زبان طراحی جدید خود را در سدان G۷۰ به روزرسانی شده نیز به زودی اعمال کند. از این رو از همان زمان خبرهایی در خصوص استایل ظاهری G۷۰ به روزرسانی شده منتشر می شد.  

چهارشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸:۱۳ |

حال کمپانی جنسیس رسما از نسخه فیس لیفت سدان G۷۰ برای مدل ۲۰۲۲ پرده برداشته است. این خودرو دقیقا زبان طراحی مشابه با سدان پرچمدار جنسیس یعنی G۸۰ داشته و شباهت زیادی در طراحی پروفیل جلو و بسیاری از قسمت های دیگر بین این دو محصول لوکس کره ای دیده می شود.

طراحی ظاهری
جنسیس که نقش بازوی لاکچری کمپانی هیوندای را ایفا می کند، زبان طراحی زیبا و خیره کننده جدید خود را در طراحی ظاهری G۷۰ به اوج خود رسانده است. این زبان طراحی جدید شامل چراغ های دو طبقه جدیدی در پروفیل جلوی این خودرو بوده که جنسیس آنها را Quad Lamps نامیده و چهره مدرن و بسیار زیبایی به G۷۰ بخشیده اند. یکی دیگر از اجزای جدید این سبک طراحی جنسیس، جلوپنجره تاج خروس مانند G۷۰ بوده که گرافیکی متفاوت در این خودرو دارد.

در پروفیل جانبی جنسیس یک خط شخصیت دوتایی در بدنه G۷۰ اعمال کرده تا استایلی عضلانی تر به این خودرو ببخشد. جنسیس در G۷۰ به جای نصب چراغ های راهنمایی LED دوتایی موجود در G۸۰، یک دریچه برای عبور هوا روی گلگیر جلو طراحی کرده تا این خودرو را بهینه تر کند. همچنین المان دیگری که به زیبایی پروفیل جانبی G۷۰ افزوده، رینگ ها با طراحی جدیدی است که به صورت استاندارد برای این خودرو نصب می شوند.

در پروفیل عقب چراغ های LED دو لایه مشابه نمونه نصب شده در پوزه G۷۰ دیده می شود. همچنین صندوق عقب کوتاه و در عین حال زیبای G۷۰، نقش اسپویلری کوچک را ایفا کرده و جزو زیباترین المان ها در قسمت عقب این سدان لاکچری محسوب می شود. البته نمی توان نقش خروجی اگزوز دوگانه بیضی شکل و همچنین دیفیوزر جدید همرنگ بدنه در قسمت عقب G۷۰ را در بهبود جلوه بصری این خودرو نادیده گرفت.

کابین
جنسیس سبک طراحی راننده محوری را برای اجزای داخل کابین G۷۰ رعایت کرده است. اما مهم تر این است جنسیس جدیدترین تکنولوژی های خود را در کابین G۷۰ نصب کرده است. یکی از این تکنولوژی های نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی جدید لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی است که در میان داشبورد نصب شده و دارای رابط کاربری جنسیس UI و همچنین قابلیت به روزرسانی بدون سیم، Valet مد و اپل کار پلی است. پنل شارژ بدون سیم تلفن همراه جنسیس G۷۰ جدید حال امکان شارژ تلفن های همراه با ابعاد بزرگتر را نیز دارد.

مشخصات فنی
جنسیس در این لحظه مطلبی رد خصوص مشخصات فنی G۷۰ منتشر نکرده است. اما خبرها حاکی از آن است که جنسیس دیگر قصد گیربکس دنده دستی را برای G۷۰ ۲۰۲۲ ندارد. با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی G۷۰ در ماه آینده و همچنین عرضه آن به بازارهای کره جنوبی و آمریکا، یقینا اطلاعات بیشتری از این سدان لاکچری خوش استایل و پیشرانه های برایتان منتشر خواهیم کرد.

برادر كوچكتر جنسيس G۸۰
تصاوير رسمي جنسيس G۷۰ ۲۰۲۲ منتشر شد


برادر کوچکتر جنسیس G۸۰
تصاویر رسمی جنسیس G۷۰ ۲۰۲۲ منتشر شد
خبر

کد محتوا: ۲۱۰۸۰

ارسال: چهارشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸:۱۳

به روز شده: چهارشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱:۰۷

کلید واژه‌‌ها: جنسیس، جنسیس G۷۰، هیوندای،

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۵۳۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.