آئودی S۳ ۲۰۲۱ در مدل‌های سدان و اسپرت‌بک معرفی شد

  اوایل سال جاری میلادی بود که آئودی پیش‌ نمایشی از مدل جدید خودروی S۳ را نشان علاقه‌مندان داد. آئودی S۳ ۲۰۲۱ که به تازگی در مدل‌های سدان و اسپرت‌بک معرفی شده، با ورودی‌های هوای بزرگ و چهار خروجی اسپرت، طراحی جذابی دارد.  

یک‌‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸:۲۸ |

مشخصات فنی آئودی S۳ ۲۰۲۱
آئودی در مدل‌های سدان و اسپرت‌بک خودروی S۳ از موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ استفاده کرده که می‌تواند ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

قدرت تولیدی این موتور به وسیله یک گیربکس ۷ سرعته خودکار S Tronic و سیستم چهار چرخ محرک Quattro در اختیار تمام چرخ‌های این خودروهای آلمانی قرار می‌گیرد.

شتاب آئودی S۳ ۲۰۲۱ در هر دو مدل یکسان است و سرعت آن‌ها در مدت ۴.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن‌ها به صورت الکترونیکی بر روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

طراحی Audi S۳ ۲۰۲۱
این خودروها در مقایسه با آئودی A۳ نزدیک به ۱۵ میلیمتر ارتفاع کمتری دارند و به صورت استاندارد به رینگ‌های ۱۸ اینچی مجهز شده‌اند. خریداران می‌توانند این خودروها را با رینگ‌های ۱۹ اینچی سفارش دهند و چراغ‌های جلوی Matrix LED این محصولات نیز ۱۵ بخش LED جداگانه دارند.

آئودی به خریداران این امکان را می‌دهد که خودروهای S۳ اسپرت‌بک و S۳ سدان را با سیستم تعلیق اس اسپرت سفارش دهند که قابلیت کنترل دمپرها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا آرامش آن‌ها در هنگام رانندگی عادی افزایش پیدا می‌کند و با افزایش سرعت، عملکرد بهبود داشته باشد.

کابین آئودی S۳ ۲۰۲۱
طراحی کابین مانند ظاهر این خودروهای آلمانی بهبودهایی نسبت به آئودی A۳ داشته است. مهم‌ترین تغییر در کابین آئودی S۳ ۲۰۲۱ مدل سدان و اسپرت‌بک، استفاده از صندلی‌های اسپرت با حمایت بیشتر از بدن سرنشینان است.

شیفتر کوچکی که در آئودی A۳ معرفی شده بود نیز در مدل اسپرت آن وجود دارد، اما فرمان اسپرت که بخشی پایینی صاف دارد و همچنین به چرم مجهز شده منحصر به خودروهای آئودی S۳ ۲۰۲۱ است.

به صورت استاندارد آئودی S۳ در کشورهای اروپایی با کیلومترشمار دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی فروخته می‌شود و برای دسترسی به کیلومترشمار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی آن با ظاهر جذابتر خریدار باید هزینه بیشتری پرداخت کند.

در کنار این کیلومترشمار دیجیتال، یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات وجود دارد که به سیستم MMI مجهز شده و قابلیت‌های بیشتری در اختیار راننده قرار می‌دهد.

قیمت آئودی S۳ ۲۰۲۱ سدان و اسپرت‌بک
آئودی فروش این خودروها را همین ماه آغاز می‌کند و تقریباً دو ماه دیگر به خریداران تحویل می‌دهد. در آلمان آئودی S۳ اسپرت‌بک با قیمت ۴۶,۳۰۲ یورو و مدل سدان با قیمت ۴۷,۱۷۹ یورو فروخته می‌شود.

بالاترین مدل این خودروها که نسخه One نام دارد، با رنگ زرد برای مدل هاچ‌بک و رنگ قرمز برای مدل سدان به فروش می‌رسد که دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی و صندلی با چرم ناپا هستند.


آئودي S۳ ۲۰۲۱ در مدل‌هاي سدان و اسپرت‌بك معرفي شد
آئودي S۳ ۲۰۲۱ در مدل‌هاي سدان و اسپرت‌بك معرفي شد
آئودي S۳ ۲۰۲۱ در مدل‌هاي سدان و اسپرت‌بك معرفي شد


آئودی S۳ ۲۰۲۱ در مدل‌های سدان و اسپرت‌بک معرفی شد
خبر

کد محتوا: ۲۱۰۶۲

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸:۲۸

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵:۰۰

کلید واژه‌‌ها: آئودی، آئودی S۳

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: فارنت

بازدید: ۵۸۵

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.