استارلایت ۵۶۰ ؛ شاسی بلند ۸۴۰۰ دلاری را ببینید
شرک SGMW که ائتلافی با حضور سایک–جنرال موتورز–وولینگ است از طریق برند وولینگ به طور رسمی جدیدترین عضو خانواده شینگوانگ یا استارلایت با نام Xingguang ۵۶۰ را رونمایی کرد.
پژو ۳۰۹ جیتیآی؛ مطرح با قلب ۴۰۵
پژو ۳۰۹، خودروی کامپکت فرانسوی، در سال ۱۹۸۷ با معرفی مدل GTI با موتور ۱۳۰ اسب بخاری خود به یک اسپرت جمعوجور تبدیل شد؛ اما اوج عملکرد این خانواده در مدل کمیاب GTI ۱۶ بود که با موتور ۱۶۰ اسب بخاری، در مسابقات رالی درخشید.
احیای لوتوس اسپریت سری ۱؛ پروژه گران قیمت بریتانیایی
شرکت بریتانیایی انکور با رونمایی از پروژه بازسازی مدرن لوتوس اسپریت سری ۱، یک نسخه انحصاری با بدنه فیبر کربن و موتور V۸ را معرفی کرد. این بازآفرینی قرار است در تیراژ محدود ۵۰ دستگاه و با قیمت پایه حدود ۴۳۰ هزار پوند عرضه شود.
معرفی تویوتا GR GT کانسپت: سوپراسپرت هیبریدی
تویوتا با رونمایی از GR GT Concept، چشمانداز خود برای ساخت نسل تازهای از خودروهای پرفورمنس با ریشه کاملاً مسابقهای را نشان داده است. این مدل بههمراه نسخه مسابقهای خود یعنی GR GT۳، پرچمداران جدید برند Toyota Gazoo Racing (TGR) محسوب میشوند؛ خودروهایی که فلسفه «ساختن خودروهای بهتر از طریق مسابقه» در آنها کاملاً متجلی است.
بازآفرینی موستانگ باس ۴۲۹ با ۷۱۰ اسب بخار و قیمت گرانتر از فراری!
شرکت روولوجی، موستانگ باس ۴۲۹ افسانهای را با قدرتی دو برابر و قیمتی فراتر از یک فراری صفرکیلومتر، به قرن بیست و یکم بازگردانده است.
سیستم اتوپایلوت تسلا چگونه کار می کند؟
از جمله ویژگی های خودروهای تولیدی تسلا که در ماه های اخیر در کانون توجه خریداران قرار گرفته، می توان به سیستم نیمه خودکار اتوپایلوت این ماشین ها اشاره نمود که بارها و بارها جان بسیاری از سرنشینان اتومبیل های این شرکت را نجات داده و از برخوردشان با موانع جلوگیری کرده است.
اجزای جلوبندی خودرو و علائم خرابی آن ها
جلوبندی یکی از قسمت های خودرو است که در قسمت جلو و زیرین خودرو قرار دارد. وظیفه مجموعه قطعات آن راحتی در رانندگی و ایجاد تعلیق یا هندلینگ خودرو به هنگام عبور از سطوح ناهموار همانند دست اندازها و چاله ها است. قطعات جلوبندی شامل سیبک ها، دستگاه تعلیق، اکسل، سیستم فرمان، کمک فنر، فنر، سگ دست، شغال دست، طبق، میل تعادل و میل موجگیر است.
علت استارت نخوردن ماشین در شرایط مختلف + روش حل مشکل
استارت نخوردن خودرو یکی از اتفاقات ناگواری است که ممکن است برای هر رانندهای پیش بیاید. پیداکردن علت استارت نخوردن ماشین نقش مهمی در کشف و رفع مشکل دارد. ممکن است فقط موضوعی ساده و پیشپاافتاده باعث این اتفاق شده باشد یا اینکه دردسرهای بزرگتری گریبان راننده را بگیرد؛ بنابراین پاسخ به پرسشهایی مثل «چرا ماشین استارت نمیخورد؟» بهسادگی امکانپذیر نیست.
سرقت خودرو و روش های جلوگیری از آن
هنوز هم پراید و سپس خانواده پژو بیشترین آمار سرقت را در کشورمان به خود اختصاص داده اند.
نشانه های خرابی کمک فنر چیست؟
کمک فنرها یکی از مهم ترین بخش های خودرو محسوب می شوند و در صورت بی توجهی به آنها ممکن است با عواقب جبران ناپذیری مواجه شوید.
چهارشنبه، ۲۶ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۸
دوشنبه، ۲۴ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۶
دوشنبه، ۱۷ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۵
شنبه، ۱۵ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۹
شنبه، ۸ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۴
بهترین خودروهای شاسی بلند آفرود سال ۲۰۱۹
چهارشنبه، ۱۲ تیرماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
نگاهی به پیشرانههای کلاسیک چندکاربراتوری آمریکایی
سهشنبه، ۹ اردیبهشتماه ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
۹ ویژگی و آپشن جالب در خودروهای لوکس
چهارشنبه، ۲۶ تیرماه ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
هفت خودروی کپی برداری شده از خودروهای موفق دنیا که در ایران وجود دارد
سهشنبه، ۷ اسفندماه ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
رندرهایی جالب از تبدیل خودروهای شاسی بلند به سدان
شنبه، ۷ تیرماه ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
دلایلی که باعث میشوند، سیتروئن C۳ یک خودروی کامل باشد
متاسفانه تحریمها، داغ بزرگی بر سینه صنعت خودروسازی کشور گذاشتند و زمانی که داشتیم از حضور خودروهای جذاب لذت میبردیم، ورود آنها متوقف شد و بعید بنظر میرسد حالا حالاها این مشکل برطرف شود. یکی از خودروهایی که میتوانست فروش فوقالعادهای در ایران داشته باشد، سیتروئن C۳ بود. امروز به سراغ این خودروی کوچک اما دوست داشتنی رفتهایم تا با نقاط قوت آن بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.
یکشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹:۲۶ |
طراحی خارجی خلاقانه ظاهر فانتزی در عین حال اسپرت، رنگبندی متنوع و جذاب و استفاده از المانهای خلاقانه همانند بخشهای کناری خودرو، باعث شده تا سیتروئن C۳ یک خودروی تک در ایران باشد. هماهنگی طراحی، قدرت بالای سیتروئن را نشان میدهد و کسی نمیتواند بگوید که این ظاهر نقص دارد. بیشک شما با این خودرو همه را جادو خواهید کرد ولی حیف که تعداد محدودی از سیتروئن C۳ با قیمت بسیار بالا در بازار موجود است. کابین شیک سیتروئن برای طراحی کابین C۳ سنگتمام گذاشته و در بحث ظاهری بسیار هماهنگ با نمای خارجی طراحی شده که میتواند تا سالها برای شما جذابیت داشته باشد. استفاده از المانهایی همانند طرح مربعی کنار درب خودروها، باعث شده تا حدودی جذابیت بخش داخلی همانند نمای بیرونی بهاندازی کافی زیاد باشد. موتور با راندمان عالی موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر در قلب سیتروئن C۳ مجهز به توربوشارژر با قدرت خروجی ۱۶۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۴۰ نیوتن متر یک گزینه عالی برای چنین خودرویی با ابعاد کوچک و سبک محسوب میشود. شما در سربالاییهای تند بدون کوچکترین افت فشار با خیال راحت میتوانید به مسیر ادامه دهید. در سبقتها کم نخواهید آورد و در جادههای کفی، بیشک یکی از بهترینها خواهید بود. تجهیزات کامل سیتروئن C۳ موجود در ایران مدل فول آپشن و کامل است و از این لحاظ در بین رقبا حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت. از جمله امکانات این خودرو میتوان به کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پردهای، سیستمهای ترمز ABS، EBD، ESP، ASR و EBA، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HVAC، چراغ دیلایت، دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل و سیستم ورود و استارت دکمهای اشاره کرد. کیفیت سواری عالی به لطف فنربندی خوب و موتور قدرتمند شما با یک خودروی کامل روبرو هستید که هم هندلینگ خوبی دارد و هم در جاده سواری نرمی ارائه میکند. همچنین ایمنی بالا را میتوانید زمانی متوجه شوید که این خودرو با قدرت چسبندگی عالی در جاده حرکت میکند. سیتروئن C۳ تعداد محدودی در بازار دارد و اگر همانند مزدا۳ در داخل کشور مونتاژ میشد، خط تولید آن میتوانست از هر خودروی دیگری فعالتر باشد.
کد محتوا: ۲۱۰۰۲
ارسال: یکشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹:۲۶
به روز شده: یکشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵:۳۵
کلید واژهها: سیتروئن، سیتروئن C۳
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: سایت چرخان
بازدید: ۱۰۵۵
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.