باکم فروش ترین خودروهای جذاب در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

  حقیقتی که این روزها در صنعت پر تب‌وتاب و رقابتی خودرو، آشکارشده، واگذار کردن زمین رقابت از طرف خودروهای سدان به خودروهای شاسی‌بلند و کراس اوور است. کافی است برای مثال نگاهی به پرفروش‌ترین خودروهای بازار بزرگی مانند ایالات‌متحده انداخته و خود متوجه یکه‌تاز بودن روزافزون خودروهای شاسی‌بلند شوید.  

دوشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱:۲۶ |

در این مطلب قصد داریم خودروهایی را به شما عزیزان معرفی نماییم که کمترین فروش را از اول سال ۲۰۱۸ تاکنون، در بازارهای جهانی تجربه کرده‌اند. خودروهایی که تنها از میان کلاس سدان و خودروهای اسپورت هستند.

آئودی A۷–تعداد فروش:۱,۹۵۹ دستگاه


خبر بد برای خودروی بزرگ سدان آئودی این است که فروش آن نسبت به مدت مشابه سل قبل میلادی،۴۹.۸ درصد کاهش داشته است. با نگاهی به پرفروش‌ترین خودروی آئودی تا به این جای کار، مدل Q۵ شاسی‌بلند این شرکت با فروش حدود ۵۶,۰۰۰ دستگاه در صدر جدول آئودی ایستاده است.

جگوار مدلF–تعداد فروش:۱,۹۲۵ دستگاه


مدل F جگوار، یک خودروی اسپورت دلربایی است که در نمونه ۸ سیلندر خود،۵۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. خودرویی که باقیمت پایه ۶۰,۷۵۰ دلار در نمونه ۲۹۶ اسب بخار، نتوانسته انتظارات این شرکت بریتانیایی را برآورده کند. جگوار توانسته ۱,۹۲۵ دستگاه از مدل F خود را از اول سال ۲۰۱۸ به فروش برساند که کاهش ۴۲ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

مرسدس بنز کلاسSL–تعداد فروش: ۱,۷۸۷

خودروی جذاب GT شرکت آلمانی ستاره‌نشان که باقیمت پایه ۹۰,۰۰۰ دلار توسط مرسدس بنز به فروش می‌رود، نتوانسته در بحث فروش، آن‌طور که بایدوشاید عمل کند. خودروی کانورتیبلی که با فروش ۱,۷۸۷ دستگاه از آن، بازهم یک کاهش ۲۶ درصدی را از خود برجای گذاشته است.

لکسوسLC–تعداد فروش:۱,۶۸۸ دستگاه


این خودروی جذاب، خوش‌چهره و کوپه ژاپنی، یکی از دو خودروی موجود در فهرست ما است که توانسته رشد ۴۵ درصدی فروش را نسبت به سال قبل، برای خود ثبت کند. شرکت لکسوس توانسته ۱,۶۸۸ عدد از LC را باقیمت پایه ۹۲,۲۰۰ دلار از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون به فروش برساند.

آکوراRLX–تعداد فروش:۱,۵۵۶ دستگاه


انگار بخت با خودروهای ژاپنی یار بوده و این بار هم یک خودروی ژاپنی دیگر توانسته رشد فروش نسبت به سال قبلی را با افزایش ۶۸.۷ درصدی، از خود نشان دهد. خودرویی که با فن‌آوری‌های جدید و جلوپنجره جدید ۵ ضلعی آکورا، توانسته به فروش ۱,۵۵۶ دستگاه برسد. عددی که هم چنان در مقابل کلاس شاسی‌بلند و کراس اوور، بسیار پایین به نظر می‌رسد.

تویوتا میراری–تعداد فروش:۱,۲۶۳ دستگاه


حق‌دارید اگر تابه‌حال نام این خودروی تویوتا را نشنیده باشید.Mirari خودرویی با سوخت هیدروژن است که تویوتا آن را تنها در مناطقی از کشور آمریکا که زیرساخت سوخت هیدروژنی در آنجا فراهم است، عرضه می‌کند. خودرویی که باوجود فروش به نسبت پایین ۱,۲۶۳ عددی از آن، نسبت به بسیاری از خودروهای شناخته‌شده این فهرست، فروش بسیار بهتری داشته و با افزایش زیرساخت‌های هیدروژنی، فروش آن بالاتر نیز خواهد رفت.

آئودیTT–تعداد فروش:۱,۲۴۴ دستگاه


اگرچه مدل جذاب و خوش‌چهره‌ی TT، هم در ظاهر و هم قدرت موتوری، حرف زیادی برای گفتن داشته و مشتقان زیادی نیز در جهان برای راندن خودروای آئودی وجود دارد اما این خودرو با فروش تنها ۱,۲۴۴ عدد و باقیمت پایه ۴۴,۰۰۰ دلار که برای این کوپه، چندان بالا هم به نظر نمی‌رسد، نتوانسته به هدف خود درفروش دست پیدا کند.

آئودیA۸–تعداد فروش:۹۰۹ دستگاه


به نظر می‌رسد که بخت با آئودی همراه نبوده و خودروهای سدان آن را در خود بلعیده است. به‌طوری‌که سدان کشیده، لوکس و زیبای A۸ این شرکت که با مجموعه کاملی از فن‌آوری‌ها و امکانات به تولید رسیده و باقیمت پایه ۸۳,۸۰۰ دلار به فروش می‌رود، تنها ۹۰۹ عدد از آن به فروش رفته است.

کیا K۹۰۰– تعداد فروش:۲۷۷ دستگاه


اگرچه جدیدترین پرچم‌دار لوکس و سدان شرکت کره‌ای کیا برای سال جاری میلادی با قیافه‌ای کاملاً جدید و فن‌آوری‌های مدرنی عرضه شد اما انگار مشتریان به این حرکت کیا پاسخ جدی نشان نداده‌اند. علیرغم تکامل در تمامی شاخصه‌های این خودروی جذاب، تنها ۲۷۷ عدد از آن در بازارهای جهانی به فروش رفته که می‌توان لقب یکی از کم‌فروش ترین خودروی با تولید انبوه را به K۹۰۰ شرکت کیا داد.

آلفا رومئو۴C– تعداد فروش:۲۱۷ دستگاه


خودروی موتور وسط کوپه و اسپورت آلفارومئو باوجود جذابیت‌های زیاد خود اما قیمت بالایی نیز دارد.۴C که باقیمت پایه ۶۶,۹۰۰ دلار به فروش می‌رود نتوانسته مرزهای فروش را درنوردد. این خودروی جذاب ایتالیایی با موتور ۴ سیلندر توربوشارژ خود، می‌توان ۲۳۷ اسب بخار قدرت تولید کرده و در زمان کمتر از ۴ ثانیه، از حالت سکون به‌سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد؛ اما سرعت فروش آن به‌سرعت و شتاب خود خودرو نرسیده و تنها ۲۱۷ عدد از آن به دست مشتریان رسیده است.


باکم فروش ترین خودروهای جذاب در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید
یادداشت

کد محتوا: ۱۸۵۶۰

ارسال: دوشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱:۲۶

به روز شده: دوشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱:۰۳

کلید واژه‌‌ها: خودرو، کراس اوور،‌سدان، سدان های کم فروش،‌ آئودی، جگوار، مرسدس بنز، لکسوس، آکورا، تویوتا، کیا، آلفا

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۷۹۲

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.