بی اغراق ب ام و i8 عنوان جنجالی ترین اتومبیل وارداتی کشور را در یک سال گذشته به خود اختصاص داده است
 پرونده ورود I8 در ایران سال گذشته با واردات چند دستگاه انگشت شمار توسط مجوزهای جانبازی گشایش یافت. رفته رفته بر تعداد آنها اضافه شد و I8 که قرار بود به صورت تعداد محدود و با مجوز خاص وارد کشور شود در حال حاضر به تعداد حدود 50 دستگاه رسیده است. با توجه به تصویب قانون منع واردات اتومبیلهای بالای 2500 سی سی، مرسدس بنز SLS جای خود را به ب ام و I8 داد و از مجوزهای خاص به ناچار برای واردات این نوع ب ام و استفاده شد و وارد کنندگان بدون در نظر گرفتن میزان تقاضای بازار و کشش این اتومبیل خاص اقدام به واردات بی رویه آن کرده، به طوری که براساس آمار غیررسمی در حال حاضر تعداد کل ب ام و های I8 که به کشور وارد شده اند به حدود 60 دستگاه می رسد که البته نزدیک به 10 دستگاه بدون مجوز وارد شده که احتمالاً باید مرجوع شوند (متأسفانه به دلیل حساسیتی که روی واردات I8 ایجاد شده، امکان دریافت آمار دقیق از تعداد آن وجود ندارد). ب ام و I8، ورود به ایران را مدیون موتور هیبرید 1.5 لیتری خود بوده و به احتمال زیاد هنگام درخواست اولیه برای اخذ مجوز ورود چنین اتومبیل سوپرلوکسی کارشناسان محترم فقط موتور هیبریدی به حجم موتور 1.499 سی سی و تعداد 3 سیلندر بسنده کردهاند و سایر مشخصات فنی و قیمت اتومبیل و ظاهر سوپرلوکس و مدرن و ... را مد نظر قرار نداده است