کونیخ زگ

KOENIGSEGG

تاسیس: ۱۹۹۴

سوئد

مـدل‌‌ها (تعداد تيپ‌‌ها)

کوئنیگسگ(Koenigsegg) یک شرکت خودرو ساز سوئدی در زمینه خودرو های اسپرت است و کارخانه آن در شهر انگلهولم قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۴ میلادی تاسیس گردیده است. اولین خودرو ساخت این شرکت در سال ۲۰۰۲ مجوز تردد دریافت نمود و مدل ccx از سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد.

در سال 94 میلادی یک شرکت بسیار کوچک خودروسازی در قلب سوئد اغاز به تولید ابرخودروها و خودروهای سوپر اسپرت کرد . این شرکت توسط کریستین وان کونیگ زگ افتتاح شد که نقش مغز متفکر این مجموعه را ایفا می کند . نشان طراحی شده برای این شرکت به گذشته و ریشه خانوادگی اقای گونیگ زگ باز می گردد . گویا اجداد وی در منطقه شوان در المان زندگی می کرده اند و در قرن دوازدهم انها به عنوان شوالیه های امپراطوری مقدس روم فعالیت می کردند . به همین جهت فرم کلی لوگوی این شرکت مانند یک سپر جنگی طراحی شده است . در میان این سپر ، لوزی های طلایی با شعله ابی رنگ احاطه شده اند . در هیچ نقطه ای از از نشان این شرکت نام ان طراحی نشده اما عبارت KCC به زیبایی در بالای لوزی ها حک شده است . در حالی که طراحان نشان خودرو معمولا به رنگ نقره ای علاقه خاصی دارند ، ‌اما طراحی  ارم این شرکت مرزهای معمول را درنوردیده و از ترکیب رنگ بسیار گسترده ای استفاده کرده است . طراحی این نشان بر عهده جیکوب لفتمن بوده است . وی که دوست دوران کودکی کریستین کونیگ زگ نیز بوده ، در سال 2002 از دنیا رفته است . 
همچنین روی خودروهای این شرکت معمولا تصویر گرافیکی یک روح نیز مشاهده می شود . علت استفاده از این المان در مجموعه نمادهای این شرکت نیز بسیار جالب است . شرکت کونیگ زگ در اثر وقوع یک اتش سوزی مجبور به نقل مکان شد و به کارخانه فعلی خود نقل مکان کرد . این محل پیش تر در تملیک یک اسکادران هوایی قدیمی سوئدی قرار داشته که نماد انها این طرح گرافیکی برگرفته از روح بوده است . کریستین وان کونیگ زگ نیز برای ادای احترام به این خلبانان روی خودروهای تولیدی شرکت خود از این نماد استفاده می کند . 
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.