پاژن

PAZHAN

تاسیس: ۱۳۴۰

ایران

مـدل‌‌ها (تعداد تيپ‌‌ها)

پاژن یک خودروی شاسی بلند بیابانی (off-road) دو دیفرانسیل است که در ایران توسط شرکت سهامی صنعتی تولیدی مرتب (شرکت خودروسازی مرتب) ساخته می‌شود. پاژن در اصل کپی خودروی لندرور دیفندر (Land Rover Defender) است که از سالهای بعد از جنگ جهانی دوم در بریتانیا تولید می‌شود.

خودرو پاژن که برای آن کاربردهای متفاوتی در نظر گرفته شده است، علاوه بر کاربردهای تجاری مانند آمبولانس، خودرو عملیات، آتش نشانی و ... کاربردهای شهری نیز دارد و چنانچه به سایت اصلی شرکت لندرور مراجعه کنید کابردهای متفاوتی از این محصول را خواهید دید، البته این خودرو در کشور سازنده اصلی عموماً با موتور توربو شارژ دیزل عرضه می‌شود(لندورو دیفندر). از نکات قابل توجه در ارتباط بااین خوردو باید به تجهیزات جانبی آن اشاره نموده که استفاده از آن را در شرایط متفاوت راحت‌تر می‌کند، مانند صندلی کودک، روکش صندلی چرمی و ...

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

تعداد نظرات: ۲

[Name] [Family] | دوشنبه، ۲۰ فروردین‌‌ماه ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

حسین ش|دوشنبه، ۲۰ فروردین‌‌ماه ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

#۱۰۳۸

در موردپاژن هرور (دیزلی)

از لحاظ کیفیت موتور ش میخوام اطلاعات داشته باشم و آیا در فشار های کوهستانی و افرود موتورش ج.اب دهی خوبی دارد یا نه ؟

[Name] [Family] | سه‌‌شنبه، ۲۸ فروردین‌‌ماه ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

مدیر سایت|سه‌‌شنبه، ۲۸ فروردین‌‌ماه ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

#۱۰۳۹

در جواب سوال اقای حسین ش

پیشرانه هرور یک موتور دیزلی ۲.۸ لیتری می باشد که همان موتور وانت های دیزلی فوتون است که توسط ایران خودرو ارائه شده است. این موتور محصول شرکت کامنز می باشد که در چین تولید می گردد.البته هرور به غیر از موتور بسیاری از قطعات دیگر را از قبیل دیفرانسیل ،گیربکس ،محور عقب با فوتون مشترک می باشد.موتور ۲.۸ لیتری دیزلی هرور قادر به تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت در دور ۳۶۰۰ و آزاد سازی ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۱۸۰۰ الی ۳۰۰۰ RPM است.قدرت خروجی موتور دیزلی هرور و بنزینی پاژن تقریبا برابر می باشد ولی نباید از گشتاور این دو موتور غافل بود .گشتاور موتور دیزلی حدود ۱۰۰ نیوتن بر متر بیشتر از موتور بنزینی بوده و این حاکی از این است که هرور در دورهای پایین، قدرتمند تر و پر کشش تر از نمونه بنزینی ظاهر می شوده که به بهبود قابلیت های خارج از جاده ای خودرو در گذر از مسیرهای کوهستانی منجر می شود.
از دیگر مزیت موتور هرور به پاژن مصرف سوخت کمتر می باشد. هرور در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۵ لیتر کمتر از پاژن مصرف سوخت دارد که در کنار قیمت پایین تر گازوییل نسبت به بنزین می توان از نکات مثبت هرور به حساب آید.

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.