اِم جی

MG

تاسیس: ۲۰۰۵

بریتانیا

مـدل‌‌ها (تعداد تيپ‌‌ها)

تاریخچه

MG cars-ام‌جی کارز نام یک شرکت سازنده خودروهای اسپرت بریتانیایی می‌باشد که در سال 1924 تاسیس شده است. این شرکت بیشتر به خاطر خودروهای اسپرت روباز دوسرنشینه‌اش مشهور است، اما علاوه بر آنها خودروهایی در قالب سدان و کوپه نیز تولید کرده است. اوایل دهه 1920 و در شهر آکسفورد بود که کمپانی MG توسط سسیل کیمبر ( Cecil Kimber )، یکی از کارکنان گاراژ موریس تاسیس شد تا بعدها مبدل به نماد خودروهای اسپرت بریتانیایی شود کمپانی نام برده طی این سال ها دائماً دست به دست چرخید، به طوی که از 1935 به Morris Motors فروخته شد و چند سال بعدف زیر نظر British Motors رفت. سپس در 1982 شرکت Austin Rover مدیریت آن را به عهده گرفت، در 1994 به تملک ب ام و در آمد و نهایتا در سال 2005 در ایستگاه دو کمپانی چینی به نام SAIC و Nanjing ایستاد. هم اکنون دو محصول mg در ایران تحت مدل های 6 و 3 وجود دارد.

MG محصولات خود را در 40 بازار جهان به فروش می رساند و در سال 2012 در مجموع 80٫000 خودرو فروخته است.در سال 2014 افزایش فروش جهانی MG از طریق کارخانه تولید خودرو تایلند با ظرفیت تولید حدود 50,000 خودرو در سال و توانمندسازی این کارخانه به منظور توسعه بازار در جنوب شرق آسیا، امکان پذیر گردد.

در شبه جزیره انگلستان نیز تولید و فروش خودروهای MG با روند رو به رشد به عنوان یک برند با اصالت در سال 2014 (در سالگرد نودمین سال تاسیس) ادامه خواهد داشت.

در چند ماه اخیر، شرکت خودروسازی MG انگلستان به علت آغاز تولید مدل MG3 به رکورد جدیدی در فروش دسته یافته است.

شرکت خودروسازی MG انگلستان با آغاز تولید مدل MG3 افزایش رشد تولید و فروش 257 درصدی در نوامبر 2013 نسبت به نوامبر 2012 را درحالی تجربه کرد که انجمن تولید و تجارت خودرویی کشور انگلستان(SMMT) این برند تاریخی را به عنوان دومین بهبود دهنده فروش در انگلستان نسبت به عملکردش در سال گذشته معرفی کرد.

این در حالی بود که ماه دسامبر 2013 با افزایش فروش نزدیک به 30 % نسبت به سال گذشته در این ماه ها بهترین دسامبر در تاریخ شرکت خودروسازی MG رقم خورد.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.