CLA CLASS (CLA CLASS)

مرسدس بنز (MERCEDES BENZ)

تيـپ‌‌ها

۲۰۱۴ - ۲۰۱۶

CLA ۱۸۰

۲۰۱۴ - ۲۰۱۶

CLA ۲۰۰

۲۰۱۴ - ۲۰۱۶

CLA ۲۵۰

در سال ۲۰۱۲ مرسدس از خودروی کانسپتی بر مبنای پلت‌فرم A کلاس رونمایی کرد که در سال ۲۰۱۳ با کمی تغییرات روی خط تولید رفت و مرسدس CLA ساخته شد. اتومبیلی با مشخصات کاملا اسپرت و شهری که با طیف وسیعی از موتورهای توربو شارژردار کم‌مصرف و پرقدرت و نسخه‌ی شاتینگ بریک آن به همراه مدل‌های تیونینگ‌شده‌ی AMG، در رده‌ی کوچکترین سدان‌های بنز جای می‌گیرد. در نمای خارجی، جلوی اتومبیل به زیباترین شکل ‌ممکن طراحی شده است. شاید این روزها نقدی بر مبنای شباهت ظاهری بیش از حد مدل‌های مرسدس به دپارتمان طراحی آن وارد باشد؛ اما سی‌ال‌آ واقعا زیباست. جلوپنجره‌ای بزرگ که به شکل ویژه‌ای طراحی شده و با مدل‌های دیگر تفاوت چشم‌گیری دارد، چراغ‌های جلو که حالت تهاجمی خاصی به خودرو بخشیده است، به همراه مجموعه‌ای از ال‌ای‌دی‌های روشنایی در روز و چراغ‌های زنون جلوه‌ای خاص به ظاهر آن بخشیده‌اند. در نمای جانبی، تمام خطوط تیز و زاویه‌دار مرسدس بنز در نسل‌های گذشته جای خود را به خطوط مواج و پویا داده‌اند که شامل سی‌ال‌آ نیز شده است. قلب تپنده‌ای که مرکز تیونینگ AMG برای CLA ۴۵ در نظر گرفته است، شامل یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی ۲ لیتری توربوشارژردار با قدرت تولیدی ۳۷۵ اسب بخار که شتاب فوق‌العاده‌ی ۴.۱ ثانیه را برای این سدان کوچک شهری به ارمغان می‌آورد در بخش سیستم تعلیق و ترمز خودرو نیز نمی‌توان از دیسک‌های ۱۵اینچی خنک‌شونده‌ی آن به همراه سیستم هوشمند ۴MATIC all wheel drive مرسدس بنز گذشت؛ چراکه مهمترین فاکتور در سیستم هدایت این سدان سریع است. در پایان شاید بتوان سی‌ال‌آ را خودرویی با ظرفیت بالا برای رقابت با بی‌ام‌و و آئودی در بازار دانست.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.