سائوچیک ۳۰۰جی تی سی؛ داغ ترین مرسدس بنز این روزها

  این روزها تصاویر مربوط به پروژه کوچ بیلد مرسدس بنز ۳۰۰اس ال با نام سائوچیک ۳۰۰جی تی سی مورد توجه رسانه های خودروئی قرار گرفته است. تیونری با نام یو اس دی که نامش مخفف (Ugur Sahin Design) است و کار و کسب آن در آلمان به ثبت رسیده، مجری این طرح است.  

چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵:۲۶ |

البته باید اشاره کنیم که سائوچیک نام یک کمپانی کوچ بیلد فرانسوی بوده که در سال ۱۹۰۶ تاسیس و تا سال ۱۹۵۵  به کار خود ادامه داد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، روح کلاسیک مرسدس بنز ۳۰۰اس ال همچنان در خودرو حفظ شده و در ادامه تلاش شده تا تغییرات با دقت خاصی وارد کار شود.

مرسدس بنز ۳۰۰اس ال کلاسیک

چراغ های گرد جلو، عناصر کرومی، آبشش کناری، تفاوت سطح روی درب ها، برآمدگی خط شانه روی گلگیرها و رینگ های مونوبلاک آن به زیبایی کنار هم قرار گرفته اند.

تیونر اطلاعاتی درباره پیشرانه منتشر نکرده اما انتظار می رود یکی از تپنده های مرسدس-آ ام گ زیر درپوش موتور نشسته باشد. پیشرانه پایه مرسدس بنز اس ال۴۳ که نمونه ای ۲ لیتری توربوشارژ با ساختار هیبرید ملایم و ۴۱۶ اسب بخار خروجی است به نظر برای این کوچ بیلد گزینه مناسبی باشد.

البته احتمال استفاده از پیشرانه اس ال۵۵ یعنی ۸ سیلندر توربودوقلو با ۴۶۹ اسب بخار خروجی یا اس ال۶۳ با ۵۷۷ اسب بخار نیز منتفی نیست. حتی می توانیم برای آن  احتمال استفاده از پیشرانه اس ال۶۳ اس ئی پرفورمنس با ۸۰۵ اسب را نیز در نظر داشته باشیم.

تولید این پروژه کوچ بیلد سائوچیک ۳۰۰جی تی سی محدود به ۱۵ دستگاه است و هنوز اشاره ای به قیمت آن نشده است.


سائوچیک ۳۰۰جی تی سی؛ داغ ترین مرسدس بنز این روزها
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۹۹

ارسال: چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵:۲۶

به روز شده: چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳:۴۲

کلید واژه‌‌ها: مرسدس بنز، سائوچیک ۳۰۰جی تی سی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۳۸

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.