پورشه ۹۱۱ توربو S تک آرت با ۷۹۰ اسب بخار قدرت معرفی شد

  شرکت تک آرت از پروژه تیونینگ پورشه ۹۱۱ توربو S با ۷۹۰ اسب بخار قدرت رونمایی کرد.  

شنبه، ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲:۱۲ |


نسخه استاندارد پورشه ۹۱۱ توربو S جزو بهترین خودروهای اسپرت دنیاست اما زمانی که خواهان قدرت و تمایز بیشتر باشید باید به تیونری همچون تک آرت مراجعه نمایید. جدیدترین پروژه این تیونر آلمانی جزو شاخص‌ترین آن‌هاست و باعث می‌شود ۹۱۱ توربو S قدرت ۷۹۰ اسب بخاری داشته باشد.

خودروی GTstreet R تورینگ تک آرت چیزی بیشتر از بال عقب جدید را در خود جای داده است. این شرکت می‌گوید کیت بدنه جدید پورشه شامل بیش از ۴۰ درصد قطعات متفاوت است که از جمله آن‌ها می‌شود به آپرون های جلو و عقب سفارشی اشاره کرد. همچنین گلگیرهای کربنی جدید، رکاب‌های جانبی و ورودی‌های هوای متفاوت و یک کاپوت برجسته در نظر گرفته شده تا این پورشه ۹۱۱ توربو S کاملاً جلب نظر کند. در جای‌جای خودرو کربن بکار رفته که خریداران می‌توانند آن را به‌صورت براق یا مات سفارش دهند.

اما شاید چشمگیرترین تغییرات در بخش عقب رخ داده باشند یعنی جایی که ظاهری کلاسیک را می‌بینیم. تک آرت از یک اسپویلر ثابت استفاده کرده که توازن خوبی بین داون فورس تولیدی و آیرودینامیک بهینه در سرعت‌های بالا ایجاد می‌کند. این قطعه همچنین ۶۰ درصد سبک‌تر از اسپویلر فابریک پورشه است و با طراحی خاص خود باعث می‌شود پیشرانه خنک‌تر باقی بماند. این موضوع اهمیت زیادی دارد زیرا قوای محرکه GTstreet R تورینگ نیز ارتقا یافته است.

برای پورشه ۹۱۱ توربو S تک آرت دو کیت قدرت در دسترس است که اولی باعث افزایش ۶۰ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتون متری گشتاور پیشرانه می‌شود؛ اما کیت دوم گیراتر است و با وجود توربوهای جدید و تغییرات نرم‌افزاری پیشرانه و گیربکس باعث کسب قدرت ۷۹۰ اسب بخار و گشتاور ۹۴۹ نیوتون متری خواهد شد. در واقع قدرت و گشتاور پورشه موردبحث با کیت دوم به ترتیب ۱۵۰ اسب بخار و ۱۴۹ نیوتون متر افزایش یافته است. همچنین حداکثر سرعت خودرو نیز به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

به منظور هماهنگی سایر بخش‌های خودرو با پیشرانه پرقدرت، سیستم تعلیق اسپرت و ارتقا یافته‌ای نصب شده که باعث کاهش چند میلی‌متری ارتفاع خودرو می‌شود. تک آرت همچنین به‌صورت سفارشی فنرهای پیچشی قابل تنظیم را ارائه می‌کند. به این لیست باید رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی جلو و عقب را افزود. تیونر یاد شده ترمزهای دیسکی کربنی را نیز با پرداخت مبلغ بیشتر ارائه کرده است. در کابین هم می‌توان تریم های متنوع چرم، آلکانترا، فیبر کربن، آلومینیوم و… را سفارش داد.

اما قیمت پورشه ۹۱۱ توربو S تک آرت چقدر است؟ این تیونر تنها قیمت محصول خود در اروپا را اعلام کرده و گفته که حداقل بهای آن ۹۸,۲۵۰ یورو یا حدود ۱۰۷ هزار دلار خواهد بود. البته باید در نظر داشت این قیمت فقط برای کیت تیونینگ است و باید ۲۳۰ هزار دلار دیگر هم برای خرید خود ۹۱۱ توربو S کنار گذاشت. در نهایت باید گفت تک آرت تنها ۲۵ دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد.


پورشه ۹۱۱ توربو S تک آرت با ۷۹۰ اسب بخار قدرت معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۵۵

ارسال: شنبه، ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲:۱۲

به روز شده: شنبه، ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱:۲۵

کلید واژه‌‌ها: پورشه، پورشه ۹۱۱

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: پدال

بازدید: ۵۲

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.