بزرگتر و جادارتر از نسل قبل

مشخصات هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ به صورت کامل منتشر شد

  نسل جدید هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ ماه گذشته رونمایی شد، ولی در آن زمان هیچ مطلبی در خصوص مشخصات فنی این خودرو منتشر نشد. اما اکنون مشخصات فنی هیوندای سانتافه جدید نیز کاملا اعلام شده است. این خودرو قرار است که در شش ماه دوم سال به بازارهای جهانی عرضه شود و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس نیز برای عموم به نمایش گذاشته می شود.  

شنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶:۵۲ |


مشخصات فنی هیوندای سانتافه ۲۰۲۴
هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ با دو موتور مختلف عرضه می شود. یک نسخه این خودرو با موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر عرضه می شود که قادر به تولید ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور است. این نسخه به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه مجهز شده و قادر است طی ۸ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

نسخه دیگر هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ از موتور ۱.۶ لیتری هیبریدی بهره می برد که قادر به تولید ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این نسخه توسط یک گیربکس شش دنده اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. این مدل قادر است طی ۹.۵ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. فعلا نسخه پلاگین هیبریدی مشابه با نسل قبلی که ۲۶۸ اسب بخار قدرت تولید می کرد از بین مدل های نسل جدید این خودرو حذف شده است.

طراحی ظاهری
هیوندای زبان طراحی کاملا غیرمتعارفی را برای سانتافه ۲۰۲۴ اجرا کرده است. به عبارت دیگر این خودرو از یک کراس اوور مدرن و اسلیک، به کراس اووری جعبه ای شکل تغییر پیدا کرده است. از جمله ویژگی های عجیب این خودرو می توان به سبک طراحی پروفیل عقب آن و موقعیت قرارگیری پایین چراغ ها اشاره کرد. درب صندوق عقب تا حد زیادی ابعاد بزرگی داشته که خود یکی از عجایب طراحی این خودروست. این خودرو نسبت به نسل قبلی بزرگتر شده و طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۴۸۳۱، ۱۹۰۰ و ۱۷۱۹ میلی متر داشته و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۸۱۴ میلی متر است.

فضای پا برای سرنشینان ردیف دوم در این خودرو ۴ سانتی متر بیشتر شده و به ۱۰۷۵ میلی تر در نسخه غیر هیبریدی رسیده است. نسخه هیبریدی فضای پا در آن ۲۰ میلی متر بیشتر شده و در ردیف دوم به ۱۰۵۵ میلی متر رسیده است. صندلی های ردیف سوم نیز در این مدل جادارتر هستند و فضای پا در ردیف سوم ۱۵ میلی متر و فضای سر در این ردیف ۶۹ میلی متر افزایش یافته است. این خودرو در حالت استاندارد ۷۲۵ لیتر فضای بار دارد و با خواباندن صندلی های ردیف دوم و سوم می توان فضای بار بیشتری را فراهم کرد.

داخل کابین هیوندای سانتافه ۲۰۲۴
روی داشبورد نمایشگر دیجیتالی پانورامیک منحنی شکل هیوندای قرار گرفته که متشکل از یک نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی در پشت فرمان و یک نمایشگر دیگر با همین ابعاد در میان داشبورد است. سرنشینان ردیف جلو و عقب می توانند به کنسول میانی با بازشوی دو طرفه دسترسی داشته باشند. این خودرو دارای پد شارژ بدون سیم تلفن همراه برای دو موبایل، شیشه های ضد UV و سیستم های کمکی راننده متعدد است.

قیمت
هیوندای هنوز قیمت سانتافه ۲۰۲۴ را اعلام نکرده، اما نسل قبلی این خودرو در مدل پایه قیمتی معادل ۳۰ هزار دلار داشت و قیمت آن در لوکسترین مدل به ۴۴ هزار دلار هم می رسید.


بزرگتر و جادارتر از نسل قبل
مشخصات هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ به صورت کامل منتشر شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۰۰

ارسال: شنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶:۵۲

به روز شده: شنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹:۳۷

کلید واژه‌‌ها: هیوندایی، هیوندای سانتافه ۲۰۲۴، سانتافه

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۳۵۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.