پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳ رونمایی شد

  پژو ۵۰۸ یکی از جذابترین سدان های سایز متوسط البته بدون در نظر گرفتن سگمنت پریمیوم های آلمانی، محسوب می شود. پژو حال نسخه جدید سدان ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳ را با تغییرات انبوه در طراحی ظاهری و کابین رونمایی کرده است. پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳ همچنان دارای دو نسخه سدان و استیشن بوده و از جمله تغییرات آن می توان به نصب لوگوی جدید پژو، بهره گیری از جلوپنجره جدید و همچنین چراغ هایی باریکتر اشاره کرد.  

شنبه، ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹:۱۵ |


ظاهر پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳
پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳ دارای تکنولوژی چراغ های LED ماتریکس بوده و و این چراغ های باریک تر به صورت یکپارچه با سه المان عمودی LED به عنوان چراغ روشنایی در روز ترکیب شده اند که همگی داخل یک قاب قرار گرفته اند.

پژو ۵۰۸ فیس لیفت در نمای عقب هم همان سبک چراغ های LED با سه المان روشنایی را با مقداری بروزرساین حفظ کرده است. مشتریان می توانند پژو ۵۰۸ فیس لیفت را در رنگ هایی جدیدی از جمله سفید Okenite، خاکستری تیتانیومی و آبی اکلیپس سفارش دهند. پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳ در سه مدل Alurre، GT، پژو اسپرت و Engineered به بازار عرضه می شود و چند طرح رینگ آلیاژی از سایز ۱۷ تا ۲۰ اینچ برای این خودرو عرضه می شود. نسخه PSE همچنان پرچمدار مدل های پژو ۵۰۸ بوده که به تایرهای میشلن پایلوت اسپرت ۴S مجهز است.

داخل کابین پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳
پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳ در داخل کابین دارای نمایشگر ۱۰ اینچی جدید برای سیستم اطلاع رسانی بوده و شیفتر دنده گیربکس هشت سرعته اتوماتیک آن نیز کاملا تغییر کرده است. بسته به پیشرانه نصب شده روی پژو ۵۰۸، مدهای رانندگی مختلفی اعم از الکتریکی، اکو، هیبرید، نرمال، اسپرت و حتی ۴WD برای این خودرو قابل انتخاب بوده و سیستم تعلیق آن نیز در سه مدل نرمال، اسپرت و کامفورت قابل تنظیم است. در پشت فرمان پژو ۵۰۸ فیس لیفت هم یک نمایشگر دیجیتالی ۱۲ اینچی قرار دارد که اطلاعات مربوط به خودرو را به راننده نمایش می دهد.

پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳ دارای تجهیزاتی همچون گرمکن شیشه جلو، درب برقی صندوق عقب، دید در شب، کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و شروع دوباره حرکت و … است. پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳ دارای دوربین های با کیفیت تری نسبت به نسخه قبلی بوده و به تابلوخوان مسیر و هشدار خروج از خط و تثبیت حرکت بین خطوط مجهز شده است. در نهایت هم یک سیستم صوتی قدرتمند فوکال با ۱۰ بلندگو و ساب ووفر برای این خودرو نصب شده که لذت موسیقی گوش کردن را چند برابر می کند.

مشخصات فنی پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳
پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳ در مدل پایه دارای یک موتور سه سیلندر ۱.۲ لیتری توربوشارژ با توان ۱۳۰ اسب بخار است. برای بازار آفریقا، خاورمیانه و آسیا، پژو ۵۰۸ با یک پیشرانه قدرتمندتر چهار سیلندر ۱.۶ لیتری توربوشارژ نیز عرضه می شود که قادر به تلوید ۲۱۸ اسب بخار قدرت است. البته در برخی از بازارها نیز پژو ۵۰۸ با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو دیزل با توان ۱۳۰ اسب بخار به فروش می رسد.

پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳ دارای دو مدل پلاگین هیبریدی بوده که مدل ضعیف تر دارای سیستم انتقال قدرت جلومحرک بوده و دارای یک موتور بنزینی با توان ۱۵۰ یا ۱۸۰ اسب بخار قدرت بوده که در ترکیب با یک موتور برقی ۸۱ کیلوواتی می تواند روی هم رفته ۱۸۰ یا ۲۲۵ اسب بخار قدرت را تولید کند. قدرتمندترین مدل پژو ۵۰۸ نیز همچنان مدل PSE بوده که دارای یک موتور بنزینی ۲۰۰ اسب بخاری و یک موتور برقی ۸۱ کیلوواتی روی اکسل جلو و یک موتور برقی ۸۳ کیلوواتی روی چرخ های عقب است. این سیستم روی هم رفته قادر به تولید ۳۶۰ اسب بخار قدرت بوده و نیروی تولیدی آن به هر چهار چرخ منتقل می شود.

پژو ۵۰۸ پلاگین هیبریدی در تمامی مدل ها از یک پک باتری ۱۲.۴ کیلووات ساعتی لیتیوم یونی بهره گرفته که با یک شارژر استاندارد ۳.۷ کیلوواتی یا شارژر آپشنال ۷.۴ کیلوواتی شارژ می شود که برای نسخه پرچمدار PSE به صورت استاندارد شارژر قدرتمندتر نصب شده است.

پژو ۵۰۸ فیس لیفت قرار است که در تابستان به بازار جهانی عرضه شود.


پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۳ رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۵۶۶

ارسال: شنبه، ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹:۱۵

به روز شده: شنبه، ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸:۴۴

کلید واژه‌‌ها: پژو، پژو ۵۰۸، فیس لیفت، سدان، استیشن

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۴۴۴

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.