توسط جوینت ونچر GAC هوندا در چین تولید می شود

هوندا اینتگرا هاچبک ۲۰۲۳ بر پایه نسل یازدهم سیویک رونمایی شد

  هوندا اینتگرا که پیشتر در نسخه سدان ویژه عرضه به بازار چین رونمایی شده بود، حال در مدل هاچبک و با گیربکس دستی برای عرضه به بازار همین کشور رونمایی شده است. هوندا اینتگرا هاچبک بازار چین دارای تم ظاهری دو رنگ برای بدنه بوده و جالب است بدانید که عبارت Hatchback بخشی از نام این خودرو بوده که به حروف انگلیسی و در ابعادی بزرگ در پشت این خودرو نوشته شده است. هوندا اینتگرا هاچبک ۲۰۲۳ بازار چین توسط جوینت ونچر گک-هوندا GAC Honda تولید می شود.  

یک‌‌شنبه، ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸:۴۱ |


هوندا اینتگرا هاچبک بر پایه همان هوندا اینتگرا سدان توسعه یافته که محصولی دیگر از جوینت ونچر گک هوندا در بازار چین بوده که در نوامبر سال ۲۰۲۱ رونمایی شده بود. البته نسخه سدان اسم Sedan را در نام خود یدک نمی کشید و صرفا هوندا اینتگرا نام داشت. لازم به ذکر است که هر دو مدل سدان و هاچبک هوندا اینتگرا در بازار چین بر پایه نسل یازدهم هوندا سیویک توسعه یافته اند.

عمده المان های طراحی بین نسخه سدان و هاچبک هوندا اینتگرا یکسان و مشابه است. تنها تفاوت در پروفیل عقب و طراحی درب صندوق عقب بوده که درب صندوق عقب نسخه سدان از زیر شیشه باز شده و برای مدل هاچبک با شیشه باز می شود.

مشخصات فنی هوندا اینتگرا هاچبک
هوندا اینتگرا هاچبک در دو نسخه مختلف به بازار عرضه می شود. یک نسخه دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بوده که قادر به تولید ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور است. این نسخه برای انتقال قدرت به چرخ های جلو از گیربکس دنده ای شش سرعته یا اتوماتیک CVT بهره گرفته است. یک نسخه دیگر مدل ۲.۰ e:HEV بوده که از یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی بهره گرفته که روی هم رفته قادر به تولید ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۳۱۵ نیوتن متر گشتاور است. این نسخه برای انتقال قدرت تنها به گیربکس CVT مجهز شده است.

لازم به ذکر است که هوندا اینتگرا هاچبک زرد و مشکی رنگ موجود در تصاویر نسخه ۲۴۰ توربو است. شاید جذابترین ویژگی در خصوص هوندا اینتگرا هاچبک، امکان سفارش آن با گیربکس دنده ای باشد که در این سگمنت موضوعی تقریبا نایاب در بازار چین است. چراکه در بازار خودرویی این کشور عمدتا خودروهای ارزان قیمت با گیربکس دنده ای یافت می شوند و کمتر خودروی اسپرتی با گیربکس دستی در چین عرضه می شود. امروزه تقریبا هیچ خودروی اسپرتی با گیربکس دنده ای در بازار چین عرضه نمی شود و هوندا بدون رقیب با اینتگرا هاچبک در این سگمنت می تازد.

هوندا اینتگرا هاچبک در رده ابعاد خودروهای سگمنت C قرار می گیرد. اینتگرا هاچبک دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۴۵۶۳، ۱۸۰۲ و ۱۴۱۵ میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن ۲۷۳۵ میلی متر اعلام شده است.

ظاهر هوندا اینتگرا هاچبک
هوندا تلاش زیادی کرده که اینتگرا هاچبک استایلی مسابقه ای و اسپرت مشابه با هوندا اینتگرا دهه ۱۹۹۰ داشته باشد. هوندا اینتگرا هاچبک دارای یک باله در لبه صندوق عقب است. در قسمت پایینی سپر نیز یک دیفیوزر طراحی شده که در قسمت میانی آن چراغ مه شکن قرار داشته و در دو طرف آن دو خروجی اگزوز واقعی جانمایی شده اند.

هوندا اینتگرا هاچبک سفید رنگ مدل هیبریدی بوده که دیزاین آن مانند نسخه ۲۴۰ توربو زرد رنگ اسپرت نیست. دستگیره درب ها همرتگ با بدنه طراحی شده و در نمای عقب این مدل هیچ خروجی اگزوزی دیده نمی شود. هوندا اینتگرا هاچبک قرار است که سه ماه دوم سال ۲۰۲۳ به بازار چین عرضه شود.


توسط جوینت ونچر GAC هوندا در چین تولید می شود
هوندا اینتگرا هاچبک ۲۰۲۳ بر پایه نسل یازدهم سیویک رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۵۵۸

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸:۴۱

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳:۰۶

کلید واژه‌‌ها: هوندا، خودرو چینی، هاچبک

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۳۴۶

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.