دارای موتور ۱.۶ لیتری توربو ۱۹۷ اسب بخاری

ماشین چری آریزو ۵ جی تی GT معرفی شد

  شرکت خودروسازی چری از نسخه ای قدرتمندتر و اسپرت تر چری آریزو ۵ با پسوند جی تی GT رونمایی کرد.  

سه‌‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷:۰۲ |

ظاهر چری آریزو۵ GT جی تی
چری آریزو ۵ جی تی  GTدر مقایسه با نسخه استاندارد چهره به مراتب خشن تری در نمای جلو را به نمایش می گذارد و کاملا آماده رقابت با رقبای مطرح چینی خود همچون گک امپاو GAC Empow است. جلوپنجره مشکی بزرگ این خودرو شبیه به محصولات لکسوس از آب در آمده و از قضا چراغ ها نیز بی شباهت به خط طراحی لکسوس نیستند.

چری آریزو ۵ GT جی تی در نمای جانبی دقیقا مانند چری آریزو ۵ پلاس طراحی شده و تفاوتی مشاهده نمی شود. تنها رینگ های خودرو در نمونه GT عوض شده اند و از نوع ۱۷ اینچی ۵ پر دوبل با رنگ مشکی هستند.

در نمای عقب چری آریزو ۵ GT جی تی، طراحی سپر تغییر کرده و از اگزوز های دوبل در طرفین سپر استفاده شده که چهره آریزو ۵ GT را نسبت به مدل های معمولی این خودرو خشن تر و اسپرت تر جلوه می دهد.

داخل چری آریزو ۵ GT
داخل چری آریزو ۵ GT جی تی تا حد بسیار زیادی مشابه با همان آریزو ۵ پلاس طراحی شده و طبق گفته مسئولین کمپانی چری، در نمونه GT تمرکز بیشتر بر روی ارتقای کیفیت متریال کابین و افزایش امکانات رفاهی و ایمنی خودرو بوده است.

مشخصات فنی چری آریزو ۵ جی تی GT
چری آریزو ۵ GT جی تی با یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ عرضه شده است. پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ آریزو ۵ جی تی GT که در فونیکس تیگو ۸ پرو مدیران خودرو نیز مورد استفاده قرار گرفته است، قادر به تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور است. همچنین چری آریزو ۵ جی تی دارای گیربکس اتومات دو کلاچه ۷ سرعته است. این دقیقا همان مشخصات فنی بوده که برای فونیکس تیگو ۸ پرو هم لحاظ شده و برای این کراس اوور شتابی در حدود ۸.۹ ثانیه ای را به ارمغان آورده بود. پیش بینی می کنیم که با توجه به وزن کمتر آریزو ۵ GT نسبت به تیگو ۸ پرو و همچنین آیرودینامیک بهتر، این خودرو شتابی در محدوده ۷ ثانیه داشته باشد.

قیمت ماشین آریزو ۵ جی تی GT
خودروی چری آریزو ۵ جی تی GT احتمالا با قیمتی در محدوده ۱۶ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد که به پول ایران چیزی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان می شود.


دارای موتور ۱.۶ لیتری توربو ۱۹۷ اسب بخاری
ماشین چری آریزو ۵ جی تی GT معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۷۲

ارسال: سه‌‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷:۰۲

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴:۵۵

کلید واژه‌‌ها: چری، چری آریزو، چری آریزو ۵ جی تی GT

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۷۲۷

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.