تولید محصول جدید اشکودا در هند

  اشکودا چند سال پیش تولید رپید را در اروپا متوقف و آن را با اسکالا جایگزین کرد.  

پنج‌‌شنبه، ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲:۲۷ |

در روسیه، این مدل پس از تغییرات چشمگیر هنوز در حال فروش است تا با مدل فروخته شده در اروپا مطابقت داشته باشد و شما هنوز هم می‌توانید یکی از آنها را در چین تهیه کنید، جایی که به صورت محلی توسط سرمایه‌گذاری مشترک SAIC-VW ساخته شده است.

این سدان جادار جدید که از نام نخستین دوچرخه‌ای که توسط بنیان‌گذاران اشکودا، واکلاو لورین و واتسلاو کلمنت راه‌اندازی شد نام‌گذاری شده است، شباهت زیادی به فولکس واگن ویرتوس دارد، مدلی که در آمریکای جنوبی فروخته می‌شود، جایی که اساسا به عنوان یک سدان پولو به فروش می‌رسد.

اسلاویا با چراغ‌های LED در جلو و عقب، کیلومترشمار دیجیتال و صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی، با استانداردهای خودرویی که در سال ۲۰۲۲ به فروش می‌‌رسد، مطابقت دارد. این خودرو حتی دارای نور محیطی و صندلی‌‌های جلوی تهویه‌دار با روکش چرمی است.

در زیر در موتور آن، پیشرانه دیزلی وجود ندارد، زیرا تنها واحدهای بنزینی ۰/ ۱ TSI و ۵/ ۱ TSI در دسترس خواهند بود. موتور سه سیلندر برای تولید ۱۱۵ اسب بخار (۸۵ کیلووات) و ۱۷۵ نیوتن متر (۱۲۹ پوند فوت) گشتاور مناسب است که از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی یا یک اتوماتیک اختیاری با همان تعداد دنده به محور جلو هدایت می‌شود.

اشکودا اسلاویا با استفاده از یک پلت‌فرم محلی MQB-A۰-IN در پونا هند ساخته خواهد شد و ۹۵ درصد قطعات آن از کنندگان محلی تامین می‌شود.


تولید محصول جدید اشکودا در هند
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۱۴

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲:۲۷

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲:۳۳

کلید واژه‌‌ها: اشکودا اسلاویا

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

بازدید: ۴۹۸

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.