مجهز به پیشرانه هشت سیلندر ۴۷۲ اسب بخاری

لکسوس RC F فوجی اسپیدوی ۲۰۲۲ معرفی شد

  لکسوس همچنان عرضه کوپه اسپرت و لوکس RC F را برای مدل ۲۰۲۲ با قدرت ادامه می دهد و تغییرات ساده و هوشمندانه ای را در قالب نسخه ای خاص به نام فوجی اسپیدوی ادیشن RC F روی این خودرو اعمال کرده است.  

دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳:۰۴ |


این نسخه تولید محدود RC F نام خود را از پیستی برگرفته که بخش F لکسوس کار خود را از آنجا آغاز کرده و قرار است که تنها ۵۰ دستگاه از تولید شود. این در حالی بود که در سال ۲۰۲۱ تعداد ۶۰ دستگاه از همین خودرو تولید شده بود. مهمتر اینکه این نسخه جدید لکسوس RC F فوجی اسپیدوی ادیشن ۲۰۲۲ دارای کابینی با تم رنگی الکتریک Surge با تم مات بوده که دقیقا متضاد تم آرکتیک بلاست یا خاکستری مدل ۲۰۲۱ است.

همانند مدل سال ۲۰۲۱، نسخه فوجی اسپیدوی ادیشن لکسوس RC F ۲۰۲۲ دارای کیت کاهش وزن نسخه ترک ادیشن ۲۰۲۰ به همراه سیستم ترمز برمبو با دیسک های کربن سرامیکی و سیستم اگزوز تیتانیومی است. همچنین کیت بدنه آیرودینامیکی از جنس فیبر کربن نیز روی این خودرو نصب شده است. این نسخه ویژه لکسوس RC F قادر است طی ۴ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

لکسوس RC F ۲۰۲۲ فوجی اسپیدوی ادیشن

از طرف دیگر لکسوس RC F مدل ۲۰۲۲ در نسخه استاندارد تا حد زیادی مشابه نسخه ۲۰۲۱ بوده و تنها رینگ های ۱۹ اینچی با دیزاین جدید برای این خودرو نصب شده است. همچنین امکان سفارش پکیج فیبر کربنی برای کاهش وزن این کوپه لوکس سنگین وزن و بهبود عملکرد برای RC F ۲۰۲۲ وجود دارد.

مشخصات فنی لکسوس RC F ۲۰۲۲
قلب تپنده لکسوس RC F را یک پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی شکل داده که قادر به تولید ۴۷۲ اسب بخار قدرت و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور است. این خودرو از معدود کوپه های اسپرت مجهز به پیشرانه تنفس طبیعی در بازار جهانی بوده که طرفداران خاص خود را دارد. نیروی تولیدی پیشرانه RC F توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک Sport Direct Shift با پدال های تعویض دنده از پشت فرمان به چرخ های عقب منتشر می شود.

قیمت لکسوس RC F ۲۰۲۲ هنوز اعلام نشده، ولی لکسوس اظهار کرده که این نسخه بروزرسانی شده از همین ماه سپتامبر در نمایندگی های این شرکت حضور پیدا می کند. جهت یادآوری بیان می کنیم که نسخه ۲۰۲۱ لکسوس RC F برچسب قیمتی معادل ۶۶ هزار دلار داشت و قیمت نسخه فوجی اسپیدوی ادیشن برای مدل ۲۰۲۱ نیز ۹۷ هزار دلار بود.

مجهز به پيشرانه هشت سيلندر ۴۷۲ اسب بخاري
لكسوس RC F فوجي اسپيدوي ۲۰۲۲ معرفي شدمجهز به پيشرانه هشت سيلندر ۴۷۲ اسب بخاري
لكسوس RC F فوجي اسپيدوي ۲۰۲۲ معرفي شد


مجهز به پیشرانه هشت سیلندر ۴۷۲ اسب بخاری
لکسوس RC F فوجی اسپیدوی ۲۰۲۲ معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۵۲

ارسال: دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳:۰۴

به روز شده: دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵:۱۱

کلید واژه‌‌ها: لکسوس

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۴۷۵

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.