دارای کابینی بروزرسانی شده مشابه با پاترول

اینفینیتی QX۸۰ ۲۰۲۲ رونمایی شد

  اینفینیتی بار دیگر برای مدل ۲۰۲۲ اقدام به بروزرسانی QX۸۰ کرده است. اینبار این اسیووی لوکس با سه ردیف صندلی به کابینی ارتقا یافته مجهز شده که تغییرات اعمال شده در آن مشابه با نسخه بروزرسانی شده نیسان آرمادا ۲۰۲۱ بوده که در اوایل سال جاری معرفی شده بود.  

دوشنبه، ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶:۰۶ |


اینفینیتی QX۸۰ ۲۰۲۲ حال از یک نمایشگر بزرگ با کیفیت عریض ۱۲.۳ اینچی در میان داشبورد بهره می برد و دیگر شاهد نصب سیستم دو نمایشگره مانند نسخه پیشین در میان داشبورد نیستیم. سیستم مالتی مدیا جدید اینفینیتی QX۸۰ از درگاه اپل کار پلی بدون سیم و اندروید اتو با پورت USB پشتیبانی می کند.

همچنین سیستم مالتی مدیا این خودرو با رهیاب، راهنمای خطوط و سایر سیستم های اینفینیتی سازگاری کاملی دارد. علاوه بر درگاه بدون سیم اپل کار پلی، اینفینیتی QX۸۰ به یک پد کاملا جدید برای شارژ بدون سیم تلفن های همراه هوشمند نیز مجهز بوده و یک سیستم صوتی قدرتمند جدید از برند Bose Premium Sound نیز برای آن نصب شده است. اینفینیتی QX۸۰ به صورت استاندارد دارای کروز کنترل هوشمند تطبیقی، تودوزی چرمی برای هر سه ردیف صندلی و گرمکن صندلی های جلو و ردیف دوم و همچنین صندلی های راحتی مجزا از هم در ردیف دوم است.

مشخصات فنی اینفینیتی QX۸۰ ۲۰۲۲
مشخصات فنی اینفینیتی QX۸۰ برای مدل ۲۰۲۲ نسبت به مدل پیش تغییر نداشته و همچنان از یک پیشرانه ۵.۶ لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این پیشرانه برای انتقال قدرت با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک کوپل شده که نیروی تولیدی را به اکسل عقب یا هر چهار چرخ این اسیووی بادی آن فریم لوکس منتقل می کند.

اینفینیتی علاوه بر QX۸۰ یک اسیووی جدید با سه ردیف صندلی هم با نام QX۶۰ دارد که محصول کاملا جدید بوده که در ماه ژوئن رونمایی شده بود. این خودرو برای افرادی مناسب بوده که دنبال یک اسیووی جادار ولی با ابعاد متوسط هستند. هرچند QX۶۰ استایلی متمایز نسبت به QX۸۰ دارد، ولی دارای ویژگی های لوکس و پریمیوم مشابهی با اسیووی پرچمدار اینفینیتی یعنی QX۸۰ است.

در این لحظه برچسب قیمت اینفینیتی QX۸۰ ۲۰۲۲ اعلام نشده، ولی نسخه پیش از فیس لیفت این اسیووی در مدل پایه قیمتی معادل ۷۰ هزار دلار داشت. جهت مقایسه بیان می کنیم که QX۶۰ ۲۰۲۲ هم در مدل پایه دارای برچسب قیمت ۴۷ هزار دلار بوده که نسخه فول آن قیمتی به ارزش ۶۳ هزار دلار دارد.

داراي كابيني بروزرساني شده مشابه با پاترول
اينفينيتي QX۸۰ ۲۰۲۲ رونمايي شد


دارای کابینی بروزرسانی شده مشابه با پاترول
اینفینیتی QX۸۰ ۲۰۲۲ رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۴۰

ارسال: دوشنبه، ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶:۰۶

به روز شده: دوشنبه، ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷:۳۴

کلید واژه‌‌ها: اینفینیتی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۵۸۵

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.