بنتلی فلایینگ اسپر مولینر؛ لوکس‌ترین سدان بنتلی معرفی شد

  بنتلی فلایینگ اسپر مولینر به‌عنوان لوکس‌ترین سدان خودروساز انگلیسی با مجموعه‌ای از تزئینات داخلی و بیرونی و پیشرانه هیبریدی برای خریداران معرفی شد و به‌زودی رونمایی خواهد شد.  

یک‌‌شنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳:۳۱ |


بنتلی فلایینگ اسپر مولینر (Flying Spur Mulliner) به‌زودی رونمایی خواهد شد تا سدان لوکس خودروساز انگلیسی را به خودروی مجلل‌تری تبدیل کند. به گزارش موتوروان، مراسم رونمایی این نسخه برای اولین بار در حضور افراد بسیار ثروتمند شرکت‌کننده در هفته خودرو مونتری برگزار خواهد شد.

نسخه‌ی مولینر بنتلی فلایینگ اسپر دارای الگوی الماس دوگانه در جلوپنجره و روکش کرومی برای ورودی پایین است. نشان «Flying B» بنتلی به‌عنوان زینت کاپوت به‌صورت الکترونیکی جمع و گسترده و روشن می‌شود. نشان برند مولینر روی دریچه‌های گل‌‌گیر ظاهر می‌شود و درپوش آینه‌ها به رنگ نقره‌ای ساتن است. این سدان لوکس روی رینگ‌های ۲۲ اینچی با جزئیات صیقلی و خاکستری با کلاهک چرخ خودترازشونده در مرکز سوار می‌شود.

در داخل کابین، نسخه‌ی مولینر بنتلی فلایینگ اسپر هشت ترکیب سه‌رنگ سفارشی ارائه می‌دهد. دپارتمان مولینر یکی از این طرح‌ها را Ascot می‌نامد که شامل ترکیبی از چرم آبی امپریال، چرم به رنگ پشم شتر و دوخت تزئینی سفید است. همچنین طرح Flair با ترکیبی از رنگ‌های Hotspur و Beluga و طرح شباهنگ (Sirius) با ترکیب رنگ Brunel و تزئینات نقره‌ای وجود دارد. این نسخه‌ی لوکس فلایینگ اسپر به‌صورت استاندارد با مشخصات رانندگی مولینر عرضه می‌شود؛ این بدان معنا است که الگوی دوخت الماسی در الماس روی صندلی‌ها و طرح چرمی سه‌بعدی برای پنل‌های درها وجود دارد.

سرنشینان عقب از میزهای پیک‌نیک برقی با سطوح روکش‌دار بهره خواهند برد. کنسول‌های وسط و عقب دارای روکش با طرح الماس هستند. ساعت مولینر روی داشبورد دارای سطح نقره‌ای براق است. نسخه‌ی مولینر فلایینگ اسپر با کلیدهای چرمی در جعبه دست‌ساز بسیار لوکس ارائه می‌شود که دارای رنگ‌بندی مشابه فضای داخلی انتخابی خریدار برای این سدان خواهد بود.

بنتلی فلایینگ اسپر اولین مدل مولینر است که با پیشرانه هیبریدی عرضه می‌شود. خریداران می‌توانند پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر ۲٫۹ لیتری را به همراه موتور الکتریکی کمکی انتخاب کنند که در مجموع ۵۳۶ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. همچنین پیشرانه توئین توربو ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر با قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتن‌متر وجود دارد. در بالاترین مدل، پیشرانه توئین توربو ۶ لیتری W۱۲ با قدرت ۶۲۶ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متر برای خریداران موجود است.


بنتلی فلایینگ اسپر مولینر؛ لوکس‌ترین سدان بنتلی معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۳۵

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳:۳۱

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲:۰۹

کلید واژه‌‌ها: بنتلی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: زومیت

بازدید: ۵۲۸

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.