بازآفرینی موستانگ باس ۴۲۹ با ۷۱۰ اسب بخار و قیمت گرانتر از فراری!
شرکت روولوجی، موستانگ باس ۴۲۹ افسانهای را با قدرتی دو برابر و قیمتی فراتر از یک فراری صفرکیلومتر، به قرن بیست و یکم بازگردانده است.
مرسدس بنز اس ال۵۵؛ یک خودرو دیدنی با ظریف کاری ژاپنی!
مرسدس بنز SL۵۵ مدل ۲۰۰۵ (شاسی R۲۳۰) که یکی از پیشرفتهترین خودروهای دوران خود و آخرین شاهکار طراحی برونو ساکو به شمار میرفت و از موتور افسانهای M۱۱۳K V۸ سوپرشارژ ۵.۵ لیتری AMG بهره میبرد، تبدیل به یک خودروی نمایشگاهی منحصربهفرد شده است.
معرفی جنسیس مگما جیتی ۲۰۲۵: مسیر ۱۰ سال آینده این برند
کانسپت جنسیس مگما جیتی ۲۰۲۵ تازهترین و مهمترین محصول عملکردی جنسیس است؛ مدلی که بهعنوان نقطه عطف، مسیر ۱۰ سال آینده این برند در حوزه خودروهای پرفورمنس و موتوراسپرت را مشخص میکند. این کانسپت در مراسم «جنسیس مگما ورلد پریمیر» برای اولینبار معرفی شد و فراتر از یک طرح مطالعاتی، بیانیهای جدی درباره آینده خودروهای اسپرت جنسیس به شمار میرود.
این نیسان روگ یک میتسوبیشی است!
دلیلی کاملا منطقی وجود دارد که چرا نیسان روگ پلاگین هیبرید جدید هیچ شباهتی به دیگر نسخه های این کراس اوور کامپکت ندارد: این خودرو در واقع یک نیسان واقعی نیست!
فورد اسپرتکا؛ تخم مرغ محبوب اروپایی!
دههها پیش از محبوبیت محصولات کلاس Mini-GTI مانند امروز، فورد با معرفی مدل اسپرتکا تلاش کرد تا به تنهایی وارد این بازار شود. اسپرتکا، نسخهای با توان فنی و ظاهری بهبودیافته از مدل عمومی فورد کا بود که در دوران محصولات خستهکننده فورد معرفی شد.
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
برخی افراد مالکان خودرو را به برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما ترغیب می کنند اما این کار چه عواقبی دارد؟
انواع تونل باد و چگونگی آزمایش های آیرودینامیکی خودرو
بهبود ویژگی های آیرودینامیکی خودروها، تنها با آزمایش در تونل باد میسر می شود.
علائم روغن سوزی در موتور خودرو چیست؟
در واقع روغن سوزی در موتور خودرو به وضعیتی گفته میشود که روغن در پروسه کاری موتور به اتاق احتراق یا مناطق داغ موتور وارد شده، بنابراین روغن با قرار گرفتن در گرمای زیاد تبخیر می شود و به همراه گازهای خروجی اگزوز از موتور خارج خواهد شد.
آیرودینامیک خودرو چیست؟
بهبود آیرودینامیک مسئلهای کاملا مهندسیشده است که در تمام خودروسازیهای جهان به آن توجه میشود؛ پس چرا برخی در اجرای آن شکست میخورند؟
علت صدای چرخ ماشین
ممکن است که شما هم گاهی اوقات در زمان رانندگی حس کرده باشید که صدای غیرعادی از چرخها به گوش میرسد. با اینکه صدای غیرعادی از چرخها گاهی نشانه مهمی نیست و خطری ندارد، اما گاهی هم میتواند خطرساز باشد.
شنبه، ۸ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۴
چهارشنبه، ۵ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۲
شنبه، ۱ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۱
چهارشنبه، ۲۸ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۶
دوشنبه، ۲۶ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۱
خودرانهایی در سطوح مختلف
هشت حقیقت مهم درباره ماشینهای خودران
سهشنبه، ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
پنج ابهام در مصرف سوخت
دوشنبه، ۵ بهمنماه ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
تأثیرگذارترین خودروها در فرهنگ عمومی
دوشنبه، ۲۴ آذرماه ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
آغاز دوره ی تازه ی کپی کاری محصولات فرانسوی در ایران
شنبه، ۱۷ بهمنماه ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
رندرهای جذاب از مدل سال ۲۰۵۰ موستانگ، کرولا، کوروت و سیویک
چهارشنبه، ۱۰ دیماه ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
سدان جدید چانگان UNI-V معرفی شد
خانواده محصولات جدید UNI چانگان برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ با معرفی کراساوور کامپکت UNI-T متولد شد. سپس مدت کوتاهی بعد در نمایشگاه خودروی گوانگژوی سال ۲۰۲۰ نیز دومین عضو این خانواده با نام UNI-K رونمایی شد.
شنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹:۵۷ |
این مدل هم یک کراساوور است اما بزرگتر از UNI-T بوده و مدلی میان سایز محسوب میشود. حالا نیز چانگان سومین محصول از خانواده یونی را در قالب سدان کامپکتی بنام UNI-V معرفی کرده است. پس از دو کراساوور، این اولین سدان خانواده UNI محسوب میشود. ازآنجاییکه چانگان با محصولات یونی با طراحی جذاب و منحصربهفرد، خریداران جوان را هدف قرار داده است، طراحی UNI-V هم دنبالهروی محصولات قبلی این خانواده بوده و در اینجا هم همان چراغهای جلوی باریک و شارپ به همراه جلوپنجرهای که به خودروهای الکتریکی شباهت دارد دیده میشود. علاوه بر این، ورودیهای هوای مثلثی شکل در طرفین سپر جلو نیز به جذابیت این قسمت افزودهاند. پروفیل جانبی خودرو نیز با کاپوت کشیده و سقف شیبدار که در انتها فرمی فستبک دارد، از نمای جذابی برخوردار است. رینگهای ۱۸ اینچی سفارشی و دستگیرههای در مخفی که این روزها در بسیاری از خودروهای جدید چینی میبینم هم از دیگر ویژگیهای قابلتوجه نمای جانبی UNI-V هستند. در عقب خودرو هم چراغهای باریک و شارپی طراحی شده که به هم متصل هستند. کمی پایینتر، یک دیفیوزر بزرگ در سپر تعبیه شده که دو سر اگزوز کرومی از طرفین آن بیرون آمده و در میانه آنهم چراغ ترمز سوم جای گرفته است. در حال حاضر میدانیم که برای UNI-V یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۸۵ اسب بخار قدرت در نظر گرفته شده و فعلاً هیچ اشارهای به ارائه پیشرانه قویتر ۲ لیتری یا قوای محرکه پلاگینهیبریدی نشده است. درهرحال، احتمالاً همین موتور ۱.۵ لیتری هم برای UNI-V کافی خواهد بود زیرا این سدان کامپکت با ۴,۶۸۰ میلیمتر طول، ۱,۸۳۸ میلیمتر عرض و ۱,۴۳۰ میلیمتر ارتفاع، هماندازه خودروهایی مثل هوندا سیویک و هیوندای الانترا است.
کد محتوا: ۲۲۳۳۴
ارسال: شنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹:۵۷
به روز شده: شنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸:۱۱
کلید واژهها: سدان، چانگان
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: سایت چرخان
بازدید: ۱۰۱۸
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.