مرسدس بنز CLS فیس‌لیفت با تغییرات ظاهری و پیشرانه‌های متنوع معرفی شد

  نسخه فیس‌لیفت مرسدس بنز CLS معرفی شد. این نسخه به واسطه تغییرات هر چند خفیف، چهره بروزتری پیدا کرده و جذاب‌تر از قبل دیده می‌شود. نخستین تغییر شاخص این نسخه نسبت به مدل جایگزین، جلوپنجره متفاوت و سپر اسپرت‌تر آن است. با دقت بیشتر به اجزای بدنه، می‌توان به رینگ‌های جدید نیز پی برد.  

پنج‌‌شنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲:۵۴ |

فیس‎‌لیفت مرسدس CLS با رنگ آبی متالیک شبح‌مانند نیز قابل انتخاب خواهد بود. کسانی که به دنبال ظاهری متمایزتر باشند، می‌توانند از طریق آپشن دیزاینو رنگ‌های گیراتری چون قرمز ژوپیتر، سفید مگنوی کشمیری و سبز زمردی را سفارش دهند.

در داخل کابین دامنه تغییرات محدودتر احساس می‌شود. فرمان جدید مجهز به سنسور و پد دوناحیه‌ای برای تشخیص دستان راننده را می‌توان مهم‌ترین تغییر در کابین CLS ۲۰۲۲ دانست. به لطف این فرمان پیشرفته و اطلاع یافتن سیستم‌های مختلف از شرایط راننده، هنگامی که خودرو در حالت رانندگی نیمه خودکار قرار دارد، از پخش اخطارهای بی‌مورد پیشگیری می‌شود.

به غیر از مواردی که برشمردیم، طراحان در تزئینات کابین هم بازنگری نموده و CLS ۲۰۲۲ را با قطعات چوب گردو و اجزای خاکستری براق آراسته‌اند. پوشش قسمت‌های مختلف مثل صندلی‌ها نیز با ترکیب رنگ دوگانه از خاکستری نوا/ماگما و قهوه‌ای سینا/مشکی قابل انتخاب است.

مثل نمای بیرونی، آپشن دیزاینو به خریداران CLS ۲۰۲۲ این امکان را می‌دهد از رنگ‌های جذاب دوگانه و پوشش ناپا در داخل کابین استفاده کنند. رنگ‌های قابل انتخاب این آپشن عبارتند از قرمز/قهوه‌ای کلاسیک، قهوه‌ای زین/مشکی، قهوه‌ای تارتوفو (نوعی بستنی ایتالیایی)/مشکی، مشکی مات/سفید و آبی/مشکی.

اشتوتگارتی‌ها کوپه خوش‌استیل خود را با طیف گسترده‌ای از انواع پیشرانه‌ها راهی بازار خواهند کرد. مدل پایه این خودرو با موتور دیزلی ۱.۹ لیتری چهار سیلندر که ۱۹۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد، عرضه می‌شود. یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر با ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور و همچنین یک موتور سه لیتری شش سیلندر خطی با ۳۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور در دسته دیزلی‌ها موجود است.

در گروه بنزینی‌ها، تریم CLS ۳۵۰ از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر سود می‌برد. این موتور ۲۹۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک رده بالاتر، تریم CLS ۴۵۰ ۴MATIC حضور دارد که نیروبخش آن موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی با ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور است.

در زیر کاپوت تریم رده‌بالای CLS ۵۳ ۴MATIC+ هم یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی قرار دارد. این موتور ۴۲۹ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید نموده و از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت به هر دو محور، با تمامی چرخ‌ها در ارتباط است. با تکیه بر این قوای محرکه توانمند، CLS ۵۳ ۴MATIC+ در عرض ۴.۵ ثانیه صفر تا ۱۰۰ را محقق کرده و حداکثر سرعت خود را به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

آنطور که اعلام شده، فیس‌لیفت مرسدس بنز CLS در تریم ۴۵۰ ۴MATIC از اوایل سال آینده در نمایندگی‌های ایالات متحده به فروش خواهد رسید. در رابطه با قیمت فعلا جزئیاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. ناگفته نماند پیش از این شایعاتی مبنی بر حذف CLS از بازار آمریکا به گوش رسیده بود.


مرسدس بنز CLS فیس‌لیفت با تغییرات ظاهری و پیشرانه‌های متنوع معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۲۳۸

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲:۵۴

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸:۴۸

کلید واژه‌‌ها: مرسدس بنز، مرسدس بنز CLS فیس‌لیفت

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۴۷۷

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.