اولین اطلاعات و تصاویر از لکسوس NX جدید ۲۰۲۲

  در حدود یک ماه پیش بود که اولین بار، مدل جدید لکسوس NX در حال تست، دیده شد. اما اکنون در کمال شگفتی می‌بینیم که تصاویر این خودرو به فاصله کوتاهی از آن زمان، بدون برچسب‌های استتاری منتشر شده اند. فردی به طور عمدی (یا شاید تصادفی) ویدیوی تیزر این خودرو را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است که در آن، چهره به روز شده NX را به وضوح می‌توان مشاهده کرد. این کلیپ فعلا از سایت یوتیوب حذف شده است، اما همچنان شاهد انتشار آن در سایر سایت‌ها و کانال‌ها هستیم.  

یک‌‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵:۲۳ |

آن طور که شواهد می‌گویند، منشا انتشار ویدیوهای لو رفته از کراس اوور جدید لکسوس، به اروپا و احتمالا آلمان باز می‌گردد. گویا قرار است که مدل NX۲۰۰، به عنوان نسخه پایه از NX جدید وارد بازار شود. اما در طول ویدیو گفته شده که برنامه عرضه نسخه‌های گران‌تر NX۳۵۰h و NX۴۵۰h (از نوع پلاگین هیبرید) هم وجود دارد.

استایل ظاهری خودرو چندان اختلافی با مدل‌های فعلی ندارد. اما برخی تغییرات کاملا چشم گیر هستند. چرا‌غ‌های روزتاب LED در کاسه چراغ‌های اصلی ادغام شده اند تا ظاهر یکپارچه‌تری به نمای جلو بدهند. جلو پنجره دوکی شکل لکسوس، در ابعادی بزرگتر از قبل و با الگوی جدید شبکه خطوط، جلب توجه می‌کند.

به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین تغییر ایجاد شده در طراحی بیرونی NX جدید، شکل جدید چراغ‌های عقب آن باشد که به شکل یک لایت بار طولانی درآمده اند. سر اگزوزهای فیک و هواکش‌های مصنوعی هم سعی بر خشن‌تر نشان دادن NX جدید از این نما دارند.

به طور کلی می‌توان گفت که لکسوس در این فیس لیفت، خطوط بدنه NX را تند و تیزتر از قبل کرده است. فرمولی همیشگی از لکسوس که تکراری هم نمی‌شود. درون کابین، داستان به شکل دیگری رقم می‌خورد. فضای داخلی NX جدید به کلی متحول شده است. آ

آنچه در نگاه اول اندکی عجیب به نظر می‌رسد، نمایشگر مرکزی خودرو است که طراحی نامانوسی دارد. برای تنظیمات سیستم تهویه دو منطقه‌ای، از کنترلرهای جداگانه‌ای بهره گرفته اند. یک اهرم چرخان هم وظیفه انتخاب حالت رانندگی را بر عهده دارد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه، وجود یک صفحه شارژ وایرلس است که به طرزی سخاوتمندانه، بزرگ طراحی شده است. صفحه نشان دهنده‌های پشت آمپر به صورت تمام دیجیتالی درآمده اند. اهرم تعویض دنده جمع و جورتر از قبل شده است، سیستم هدآپ دیسپلی در بالای داشبورد اضافه شده و هیچ اثری از ساعت آنالوگ هم به چشم نمی‌آید.

خودرو موجود در تصاویر و ویدیو، به نظر می‌رسد که از نوع NX۲۰۰ باشد. البته با توجه به کلید EV که بین دو صندلی جلو نصب شده، خودرو مورد نظر از تیپ هیبریدی NX۳۵۰h هم می‌تواند باشد. در مورد نسخه‌های PHEV، شنیده شده که از قوای محرک مشترک با تویوتا RAV۴ Prime بهره می‌برد. البته این مسئله فعلا فقط در حد حدس است. احتمالا لکسوس ظرف ماه‌های آینده از NX ۲۰۲۲ رونمایی می‌کند.


اولين اطلاعات و تصاوير از لكسوس NX جديد ۲۰۲۲
اولين اطلاعات و تصاوير از لكسوس NX جديد ۲۰۲۲


اولین اطلاعات و تصاویر از لکسوس NX جدید ۲۰۲۲
گزارش

کد محتوا: ۲۲۲۲۰

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵:۲۳

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹:۱۵

کلید واژه‌‌ها: لکسوس، لکسوس NX

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۸۶۱

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.