در ۴۵ امین سالگرد رونمایی گلف GTI صورت گرفت

فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ رونمایی شد

  درست ۴۵ سال از زمانی که فولکس واگن هاچبک اسپرت و جذاب گلف GTI را برای اولین بار معرفی کرد، می گذرد. حال فولکس واگن هم به منظور چهل و پنجمین سالگرد معرفی گلف GTI، نسخه ای ویژه به نام کلاب اسپرت ۴۵ را برای گلف GTI مدل ۲۰۲۱ معرفی کرده تا اهمیت این هاچبک جذاب در بین سبد محصولات خود را به همه نشان دهد.  

شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶:۱۱ |

مشخصات فنی فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵
البته رونمایی فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ چندان دور از ذهن نبود؛ چراکه تصاویر این هاچبک جذاب دو روز پیش لو رفته بود. حال این خودرو با تمام جزییات و ویژگی ها رونمایی شده است. این نسخه ویژه بر پایه گلف GTI کلاب اسپرت توسعه یافته است؛ این بدان معنا بوده که پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۹۶ اسب بخار است.

این نیروی تولیدی توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. این خودرو دارای قفل دیفرانسیل جلو به منظور عملکرد بهتر و همچنین سیستم به روزرسانی شده Vehicle داینامیک Manager است؛ به لطف این تغییرات این هاچبک جذاب و ویژه قادر است طی کمتر از ۶ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

طراحی ظاهری
در خصوص استایل ظاهری این نسخه ویژه کلاب اسپرت ۴۵، فولکس واگن استایل ظاهری گلف GTI کلاب اسپرت معمولی را در بیشتر قسمت ها به روزرسانی کرده است. همانطور که اشاره کردیم بیشتر قسمت های این گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ به روزرسانی شده و فولکس واگن به همین منظور یک پکیج مسابقه ای با سیستم اگزوز اسپرت برای این خودرو نصب شده است. همچمنین محدود کننده سرعت گلف کلاب اسپرت معمولی که روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت تنظیم شده بود در این مدل حذف شده؛ ولی این خودروساز آلمانی به نهایت سرعت قابل پیمایش گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ اشاره ای نکرده است.

این پکیج مسابقه ای شامل یک دست رینگ ۱۹ اینچی Scottsdale بوده که به رنگ مشکی براق طراحی شده و در قسمت محیطی دارای تریم قرمز رنگ بوده که ترکیبی زیبا و چشمگیر ایجاد کرده است.

استایل بیرونی این مدل در واقع بر پایه گلف GTI کلاب اسپرت شکل گرفته؛ ولی مدل کلاب اسپرت ۴۵ دارای سقف مشکی رنگ و اسپویلر عقب بوده که فولکس واگن اظهار کرده به عنوان ادای دین به شیشه عقب فریم مانند گلف GTI اصلی مدل ۱۹۷۶ طراحی شده است. یک تم گرافیکی برجسته با عدد ۴۵ در انتها نیز در قسمت جانبی و زیر درها دیده می شود. در پروفیل جلو چراغ های LED ماتریکس به صورت استاندارد برای این نسخه ویژه گلف GTI نصب شده اند.

در داخل کابین لوگو GTI با همان فونت سنتی روی پشتی صندلی های جلو دیده می شود. در قسمت پایین غربیلک فرمان هم عدد ۴۵ دیده می شود که نشان می دهد این یک گلف GTI کلاب اسپرت معمولی نیست.
 
سخن پایانی
پیش فروش فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت از یکم مارس در برخی از کشورهای اروپایی آغاز می شود. برچسب قیمت پایه این مدل ۵۴ هزار و ۱۰۰ دلار اعلام شده است.


در ۴۵ امین سالگرد رونمایی گلف GTI صورت گرفت
فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۲۱۹

ارسال: شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶:۱۱

به روز شده: شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲:۵۲

کلید واژه‌‌ها: فولکس واگن، فولکس واگن گلف

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۱۷۲۲

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.