۱۰ انتخاب برتر در بازار خودروی آمریکا و نمایش قدرت سامورایی ها

  براساس گزارش سالانه CR از بازار خودروی آمریکا، ۱۰ محصول موفق به دریافت بالاترین امتیاز شده اند و به عنوان برترین انتخاب در کلاس قیمتی خود به دیگر مشتریان پیشتهاد می شوند. بخشی از اثرگذارترین عوامل در موفقیت خودروهای این لیست به قابلیت های ایمنی آنها و حضور مواردی شامل هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری اتوماتیک با توانایی تشخیص عابر پیاده در حالت آپشن استاندارد، می شود.  

یک‌‌شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷:۳۰ |

سازمان سی آر(گزارش های مصرف کننده) در آمریکا یک نهاد غیر دولتی است که در سال ۱۹۳۶ میلادی تاسیس شده و به عنوان یک منبع قابل اعتماد در زمینه حقوق مصرف کنندگان در آمریکا و کیفیت کالاها فعالیت دارد و براساس نظرسنجی و مطالعات خود گزارش های قابل استنادی را منتشر می کند.

و در ادامه رده بندی:

خودروهای کوچک زیر ۲۵ هزار دلار
تویوتا کرولا

 تویوتا کرولا همچنان این بخش را در اختیار دارد و البته براحتی آنرا از رقبای خود محروم کرده زیرا به عنوان یک خودروی محبوب برای سال ها پیشتاز بوده است.
 
کراس اوورهای کوچک زیر ۲۵ هزار دلار
مزدا سی اکس-۳۰

مدل ۲۰۲۰ این خودرو با استقبال زیادی در بازار روبرو بود اما در سال ۲۰۲۱ فقط تریم توربوی آن(۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با ۲۵۰ اسب بخار خروجی) عرضه می شود که قیمت پایه نیز از حدود ۳۰ هزار دلار آغاز خواهد شد. اما به هر ترتیب مدل ۲۰۲۰ همچنان محبوب است.

خودروهای هیبرید بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار
تویوتا پریوس

این روزها تعداد زیادی انتخاب های هیبریدی در بازار خودروی آمریکا وجود دارد اما پریوس در بهترین رده قیمتی ممکن قرار دارد و برای آن حریفی نیست.
 
سدان سایز متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار
تویوتا کمری

بازهم یک تویوتای دیگر و این بار در بخش سدان ها، قطعا کمری آنقدر محبوب و قدرتمند است که تمام رقبای خود را کنار بزند. تریم های متفاوتی از این خودرو در دسترس مشتریان قرار دارد که جذاب ترین آنها نسخه تی آر دی است.

کراس اوور کوچک بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار
سوبارو فورستر

سوبارو برای سال ها عملکرد آرام اما قابل اعتمادی داشته و در بازار آمریکا نیز مورد توجه بخش مهمی از مشتریان قرار دارد. فورستر کراس اوور خوب این کمپانی در ویرایش جدید بهتر از قبل هم، نشان داده است.

اس یو وی/واگن بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار
سوبارو اوت بک

این خودرو در واقع نسخه ای است که یک سایز از فورستر بزرگتر بوده و البته همچنان ۲ ردیف صندلی دارد. یک انتخاب مناسب برای خانواده ها و ماجراجویی در طبیعت اطراف شهر محسوب می شود.
 
کراس اوور میان سایز با ۳ ردیف صندلی بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار
کیا تلوراید

یکی از زیباترین های بازار نیز محسوب می شود و براحتی می تواند خود را تبدیل به انتخاب اول مشتریان کند.
 
پیکاپ جمع و جور(کامپکت) بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار
هوندا ریجلاین

با آنکه در قسمت دماغه شبیه یک شاسی بلند به نظر می رسد تا پیکاپ جان سخت اما به هر ترتیب با ایمن ترین وانت هوندا سر و کار خواهید داشت.
 
کراس اوور میان سایز بین ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار
لکسس آر اکس

وقتی قیمت ها بالا می رود؛ سر و کله لکسس های زیبا نیز پیدا خواهد شد و اینبار آر اکس با بروزرسانی مهم کابین در مدل ۲۰۲۰ شامل نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم سرگرمی و امکانات ایمنی بیشتر در تریم پایه دلربای مشتریان خود است.

خودروهای الکتریکی بین ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار
تسلا مدل ۳

وقتی صحبت از تسلا به میان می آید سایر رقبا بطور اتوماتیک جذابیت خود را برای مخاطب از دست خواهند داد. شاید بخشی از این حالت به دلیل نام تسلا و سرگذشت مرموز دانشمندی چون نیکلا تسلا باشد.

همانطور که مشاهده می کنید شهروندان آمریکایی علاقه و یا بهتر بگوئیم اعتماد خاصی به محصولات صنعت خودروی کشور ژاپن دارند آنهم در شرایطی که کمپانی های داخلی امریکا در تمامی این رده های قیمتی محصولات زیبا و قابل توجهی را دارند اما به هر ترتیب تا سقف ۵۵ هزار دلار شرایط را مشاهده کردید.

اگر از این عدد بالاتر برویم آنگاه پای هتل های لوکس متحرک لینکلن، پیکاپ های قدرتمند و اسپرت های آمریکایی به لیست باز خواهد شد.


۱۰ انتخاب برتر در بازار خودروی آمریکا و نمایش قدرت سامورایی ها
گزارش

کد محتوا: ۲۲۲۱۵

ارسال: یک‌‌شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷:۳۰

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴:۵۰

کلید واژه‌‌ها:

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۶۳۳

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.