حراج خودروی هنرپیشه ای که قربانی سرعت شد

ب ام و M۱؛ محصول کمیاب آلمانی با ریشه های ایتالیایی

  در اواخر دهه ۷۰ میلادی؛ ب ام و از مدل ام۱ که یک اسپرت متفاوت موتور وسط بود، رونمایی کرد. طی ۴ سالی که M۱ روی خط تولید قرار داشت تنها ۴۵۳ دستگاه از آن تولید شد که از این منظر نیز تبدیل به یک محصوب کمیاب شد. شباهت این آلمانی به خودروهای اسپرت ایتالیایی مانند فراری اصلا اتفاقی نیست زیرا طراحی آن برعهده جورجتو جوجارو افسانه ای بوده است. جوجارو یکی از مشهورترین طراحان اتومبیل در جهان است که در سال ۱۹۹۹ میلادی طراح اتومبیل قرن نام گرفت.  

یک‌‌شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴:۴۵ |

اما اشاره به ام۱ در مطلب حاضر دلیل خاصی دارد زیرا یک نمونه از آن که متعلق به پل واکر هنرپیشه مشهور مجموعه "سریع و خشن" (سال ۲۰۱۳ بر اثر تصادف فوت کرد) است که برای فروش عرضه خواهد شد.

ام۱ مذکور مدل ۱۹۸۰ است که چند مرحله تیونینگ را نیز پشت سر گذاشته است. بروزرسانی سیستم اگزوز، جزئیات چرمی اختصاصی داخل کابینۀ، رینگ های سه تکه بی بی اس و تغییرات فنی به منظور دریافت اسب بخار بیشتر از جمله تفاوت های این مدل با نمونه استاندارد است.

ب ام و پل واکر از تپنده ۳.۵ لیتری با ۳۵۰ اسب بخار خروجی استفاده می کند. این آمار برای موتور استاندارد ام۱ برابر با ۲۷۷ اسب بخار است. مجموعه پیشرانه با جعبه دنده ۵ سرعته دستی هماهنگ شده است.

کیلومترشمار عدد واقعی ۶۸۰۰ کیلومتر را نشان می دهد. از دیگر امکانات نیز می توان به صندلی با تنظیم برقی، سیستم تهویه و سیستم صوتی اشاره کرد. به احتمال زیاد قیمت پایه این خودرو از ۳۵۰ هزار دلار برچسب می خورد و در نهایت با رقمی بسیار بالاتر از این در اختیار مالک آینده خود قرار می گیرد.

حراج خودروي هنرپيشه اي كه قرباني سرعت شد
ب ام و M۱؛ محصول كمياب آلماني با ريشه هاي ايتالياييحراج خودروي هنرپيشه اي كه قرباني سرعت شد
ب ام و M۱؛ محصول كمياب آلماني با ريشه هاي ايتاليايي


حراج خودروی هنرپیشه ای که قربانی سرعت شد
ب ام و M۱؛ محصول کمیاب آلمانی با ریشه های ایتالیایی
گزارش

کد محتوا: ۲۲۱۹۱

ارسال: یک‌‌شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴:۴۵

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴:۱۳

کلید واژه‌‌ها: ب ام و، بم ام و سری ام ۱، ب ام و M۱

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۵۹۴

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.