۱۱ خودرو موفق در آینده

  در سال ۲۰۲۰ خودروهایی معرفی شدند که آن طور که باید و شاید به خاطر شرایط کرونا دنیا به آن‌ها توجه نشان نداد. دلیل اصلی آن هم خراب شدن وضع اقتصادی مردم بود. اما از طرفی بعضی از خودروهایی که قرار بود در سال جاری معرفی شوند به خاطر شرایط پیش آمده عرضه اولیه‌شان به سال بعد موکول شده است. در این مطلب قصد داریم به برترین خودروهایی بپردازیم که بدون شک در آینده تبدیل به خودروهای موفقی خواهند شد و فروش بالایی را تجربه خواهند کرد.  

دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶:۴۳ |

Aston Martin DBX

عضو تازه وارد خانواده انگلیسی یک شاسی بلند است. درست است استون مارتین به هیچ وجه تا قبل از این تجربه ساخت یک شاسی بلند را نداشت اما زمانی که دید حریفان قدرتمندش همچون لامبورگینی دست به ساخت خودروهای شاسی بلند زده‌اند میدان را خالی نکرد و با ساخت این خودرو با صدای بلند اعلام حضور نمود. خودرو DBX از لحاظ فرم طراحی و پلتفرم خرج زیادی روی دست استون گذاشته است . ظاهر جلوی این خودرو آرام طراحی شده، از کناره‌ها بسیار خودرو کشیده‌ای به نظر می رسد و در قسمت پشت همه آنچه در ذهنمان بود تبدیل به یک کابوس می شود. البته در این طراحی استون سعی کرده تا جایی که می تواند به طراحی خودروهای اسپرتش وفادار بماند. به طور کلی طراحی کلی این خودرو نمره متوسط و رو به بالایی دریافت می کند. خودرو استون اولین خودرو استون است که در داخل آن تماماً چرم‌های گران قیمت ایتالیایی استفاده شده است. کافی است نگاهی به داخل کابین بیندازید تا متوجه شوید این خودرو چه قدر لوکس است. اما در زمینه پیشرانه همان ‌طور که از یک خودرو ساخت استون مارتین انتظار داریم قدرت بالایی را شاهد هستیم. اما این خودرو در قسمت پیشرانه همچون برادر کوچک تر خود DB۱۱ از پیشرانه ساخت AMG استفاده می کند. این پیشرانه قدرتمند حجمی معادل ۴ لیتر دارد و یک پیشرانه ۸ سیلندر دو توربویی محسوب می شود. نیروی تولید شده توسط این موتور به ۵۴۸ اسب بخار می رسد. به لطف این موتور قدرتمند این خودرو می تواند ۰ تا ۱۰۰ را در تنها ۴.۳ ثانیه طی نماید که برای یک خودرو شاسی بلند عدد ارزشمندی به حساب می آید. نهایت سرعت این خودرو نیز به ۲۹۱ کیلومتر بر ساعت می رسد. در پایان باید به قیمت این خودرو نیز اشاره کرد که در حدود ۱۸۹ هزار دلار است که از رقبای به نامی چون URUS لامبورگینی به مراتب کمتر است. بدون شک خودرو استون مارتین می تواند جزو موفق ترین خودروهای بازار در رده لوکس‌ها باشد.

Acura TLX

خودرو ژاپنی از آن خودروهای زیبا و البته قدرتمندی است که به خوبی پتانسیل تبدیل ‌شدن به یک خودرو پر فروش را دارد. نسخه جدید این خودرو بهبودهای بسیار زیادی را به خود دیده. با توجه به بازه قیمتی ۳۹ تا ۴۸ هزار دلاری این خودرو می توان آن را با این قیمت یکی از زیباترین خودروهای بازار نامید که وقار و سنگینی خاصی دارد. خودرو آکورا به شدت از بیرون خودرو لوکس و دوست داشتنی به نظر می ‌رسد. از نظر ابعاد و وزن خودرو آکورا در دسته سدان‌ های میان سایز قرار می‌ گیرد. اما از نظر پیشرانه خودرو آکورا خودرو قدرتمندی محسوب می شود. آکورا بر خلاف نسل‌های گذشته  تصمیم گرفته است تا نسخه‌های معمولی پیشرانه‌ها را در این خودرو کنار بگذارد و به جایش نمونه‌های توربو را به کار بگیرد. موتور به کار گرفته شده در تمامی مدل‌های این خودرو ۴ سیلندر توربو با حجم ۲ لیتر است. نیروی خروجی این موتور به ۲۷۲ اسب بخار می رسد این در حالی است که موتور قبلی این خودرو که یک نمونه تنفس طبیعی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری بود تنها ۸ اسب بخار نسبت به این موتور توان بیشتری تولید می کرد. اما در مجموع خودرو آکورا خودرو بسیار خوش قیمت، زیبا و البته پر امکاناتی است که می تواند در سطح میانی بازار فروش فوق العاده ای را تجربه نماید.

Ford Mustang Mach-E

شک نکنید که این خودرو بسیار موفق عمل می کند. این خودرو نه تنها در دسته SUV  ها یک خودرو خوش قیمت محسوب می شود بلکه یک انتخاب آینده نگرانِه نیز محسوب می شود. این خودرو یک برقی تمام عیار است و البته که نام با اصالت ماستانگ را بر خود دارد. این خودرو از ظاهر بسیار زیبا و لوکسی بهره‌ می برد. طراحی خارجی این خودرو کاملاً جوان پسندانه به نظر می رسد. البته اوضاع در داخل کابین نیز به شدت خوب ارزیابی می شود. خبری از کابین معمولی در اینجا نیست و هنگام ورود به این خودرو احساس می‌ کنید که به یک اتاق کامپیوتری وارد شده‌اید. اما از نظر پیشرانه و قدرت خودرو ماستانگ جدید به دو نوع باتری مجهز شده است. نوع اول یک باتری ۷۵ KWH است و نمونه دوم مجهز به یک باتری بزرگ تر ۹۸ KWH است. از نظر رنج حرکتی خودرو مجهز به باتری کوچک تر می تواند نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر پیمایش کند و مدل مجهز به باتری بزرگ‌ تر می تواند حدود ۱۳۰ کیلومتر بیشتر پیمایش کند. اما مدل مجهز به باتری کوچک تر می تواند ۳۳۹ اسب بخار در دست داشته باشد و این عدد برای مدل گران تر به ۴۵۹ اسب بخار می رسد. در زمینه شتاب گیری مدل مجهز به باتری کوچک تر در حدود ۵ ثانیه ۰ تا ۱۰۰ را می پیماید و مدل گران تر ۰ تا ۱۰۰ را در زیر ۴ ثانیه عملی می کند. اما در پایان باید قیمت نهایی این خودرو نیز اشاره کنیم. قیمت نهایی این خودرو در بازه ۴۲ تا ۴۹ هزار دلار قرار دارد.

Nissan Rogue

نسل جدید نیسان راگ این بار در ظاهر متحول شده است و البته خوشبختانه هم چنان خودرو ارزان قیمت و مناسبی به نظر می رسد. این خودرو دوست داشتنی در مدل جدیدش طراحی جوان پسندانه تری را به خود گرفته است. البته هنوز هم از بیرون خودرو راگ خودرو بزرگی به نظر می رسد. در نسل جدید هم چنان رینگ‌های ۱۷ اینچی در نظر گرفته شده است اما می توانید با اندکی هزینه بیشتر رینگ‌های ۱۸ و یا ۱۹ اینچی را نیز سفارش دهید. در زمینه وزن خودرو راگ در حدود ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ کیلوگرم وزن دارد. اما در زمینه ابعاد این خودرو آن چنان خودرو بزرگی نسبت به بزرگانی هم چون اسکالید محسوب نمی شود. در زمینه پیشرانه نیسان هم چنان اعتقادی به استفاده از موتورهای توربو در این خودرو ندارد و هم چنان از موتورهای تنفس طبیعی در این خودرو استفاده می کند. موتور به کار رفته در این خودرو یک نمونه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر است که در نهایت تلاش خودش می تواند تنها ۱۸۱ اسب بخار برای این خودرو تولید نماید. این قدرت با توجه به خانوادگی بودن این خودرو برایش کافی به نظر می رسد. در زمینه شتاب گیری نیز این خودرو ۰ تا ۱۰۰ خود را در زیر ۱۰ ثانیه عملی سازد. در زمینه سیستم انتقال قدرت نیز نیسان برای این خودرو یک گیربکس CVT ساده در نظر گرفته است. در پایان باید به قیمت این خودرو نیز اشاره‌ای کنیم. قیمت این خودرو نیز بین ۲۵ هزار دلار تا ۳۷ هزار دلار قرار دارد تا عملاً در دسترس اکثر افراد باشد.

Genesis GV۸۰

اتفاق خوبی است اگر بتوانید یک خودرو لوکس را با امکانات رویایی با قیمت بسیار کمتر از آن ‌که فکر می‌ کنید بخرید. تا قبل از این که جنسیس به عنوان یک برند لوکس نامش را در جهان خودروسازان ثبت کند این اتفاق نادر و شاید هم غیرممکن به نظر می‌ رسید اما از زمانی که این برند کره‌ای متولد شد این رؤیا به واقعیت بدل شد. خودروهای جنسیس علاوه بر امکانات فوق العاده خوب قیمت‌های بسیار رقابتی نسبت به رقبای خود دارند. یکی از خودروهای جنسیس که به شدت دوست داشتنی و البته آینده دار به نظر می رسد همین خودرو GV۸۰ است. خودرو GV۸۰ یک خودرو SUV است. خودرو GV۸۰ ظاهر بسیار جذاب و کاریزماتیکی دارد که هر کسی را شیفته خود می کند. خودرو GV۸۰ به رینگ‌های ۱۹ اینچی استاندارد مجهز شده اما اگر فکر می‌ کنید این رینگ‌ها کوچک هستند رینگ‌های ۲۲ اینچی نیز در دسترس خواهند بود. خودرو جنسیس نه تنها در خارج بلکه در داخل نیز به شدت زیبا و رویایی به نظر می رسد. اما در زمینه پیشرانه خودرو جنسیس به دو نوع پیشرانه مجهز شده است. پیشرانه اول این خودرو که به صورت استاندارد روی این خودرو قرار گرفته است یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ است که می تواند ۳۰۴ اسب بخار توان تولید کند. البته گران ترین مدل این خودرو به یک موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر دو توربویی مجهز شده است که می تواند به راحتی هر چه تمام نزدیک به ۳۶۵ اسب بخار توان در اختیار این خودرو قرار دهد. در پایان باید به قیمت این خودرو فوق العاده نیز اشاره کرد. قیمت این خودرو در بازه ۴۸ تا ۶۵ هزار دلار قرار دارد.

Nissan ۴۰۰Z

اما بالاخره نسخه به روز شده خودرو بی نظیر ۴۰۰Z توسط نیسان معرفی شد. مدت ها بود که شایعاتی مبنی بر باز طراحی یکی از اسطوره‌های نیسان به گوش می ‌رسید تا این که در همین سال جاری این اتفاق عملاً افتاد و نسخه به روز شده یکی از خودروهای محشر نیسان رونمایی شد. البته تاریخ عرضه این خودرو به سال ۲۰۲۳ موکول شده است. خودرو جدید نیسان به شدت زیبا و دوست داشتنی است و البته در زمینه ابعاد به شدت به خودرو سوپرا تویوتا شباهت دارد البته که رقیب مستقیم یکدیگر هم محسوب می شوند. درباره پیشرانه این خودرو شایعات زیادی به گوش می رسد. آن طور که از شواهد مشخص است خودرو نیسان به شدت قوی است. طبق شایعات این خودرو در تمامی مدل‌هایش به پیشرانه ۶ سیلندر مجهز شده است. اما در باب قدرت خروجی گفته می شود مدل پایه حدوداً ۳۳۵ اسب بخار در دست خواهد داشت این در حالی است که قدرت گران ترین مدل به حدود ۴۰۰ اسب بخار می رسد. اما قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده است اما به نظر می ‌رسد که این خودرو بیش از ۴۰ هزار دلار قیمت ‌گذاری شود. شکی نیست که نیسان قشر جوان را با این خودرو در نظر گرفته است و این خودرو می تواند به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

Mazda CX-۳۰ ۲.۵ Turbo

 تا به حال چندین بار این خودرو را مورد بحث و بررسی قرار دادیم به همین دلیل از توضیح دوباره چشم‌ پوشی می کنیم. اما مدل آینده این خودرو به شدت قرار است جذاب باشد. این خودرو با توجه به شهری بودنش تا الان مجهز به یک موتور ساده تنفس طبیعی ۲.۵ لیتری بوده است اما نسل بعدی این خودرو قرار است در تمامی مدل‌هایش به موتور توربو مجهز شود طبق گفته خود مزدا قرار است توان این خودرو در حدود ۸۰ اسب بخار افزوده شود. البته این تنها ویژگی نسل آینده این خودرو نخواهد بود و باید دید که یکی از محبوب ترین خودروهای شهری جهان به چه امکانات جدیدی مجهز خواهد شد.

Volkswagen Taos

هنوز هیچ عکس و یا اطلاعات رسمی از این خودرو در دسترس نیست. تا الان می ‌دانیم که این خودرو قرار است بر پلتفرم خودرو اطلس ساخته شود به همین خاطر اکثر افراد احتمال می دهند که این خودرو قرار نیست خودرو جدیدی باشد و صرفاً یک نمونه ارتقا یافته از خودرو اطلس خواهد بود. البته هنوز این خودرو تاریخ معینی برای معرفی ندارد اما از ظاهر امر مشخص است که قرار است در سال آینده میلادی معرفی شود. طبق شایعات قرار است این خودرو یک SUV بزرگ ساید ۷ نفرِه باشد. البته بعضی از شایعات به لوکس بودن این خودرو اشاره می کنند. اما در نهایت باید منتظر باشیم و ببینیم که چه زمانی خودرو فولکس واگن از راه می رسد.

Infiniti QX۶۰ Monograph

بازهم یک SUV دیگر. خودرو اصلی یعنی QX۶۰ یک خودرو SUV خانوادگی است که در رده میانی بازار قرار دارد. اما حالا نسخه جدید این خودرو قرار است در رده لوکس و گران ‌های بازار قرار گیرد. هنوز تاریخ معرفی این خودرو مشخص نشده اما انتظار می رود که این خودرو صرفاً در آمریکا عرضه شود. البته با توجه به بازه قیمتی مدل اصلی که بین ۴۴ تا ۵۲ هزار دلار بود احتمال می رود قیمت این خودرو به بیش از ۷۰ هزار دلار برسد. با همه این ها با توجه به موفقیت نمونه اصلی در بازار آمریکا می توان احتمال داد که این خودرو نیز به خودرو موفقی در بازار آمریکا بدل شود.

Ford F-۱۵۰ Electric

قبلاً درباره برترین خودروهای الکتریکی که قرار است در آینده از راه برسند درباره این خودرو صحبت کرده‌ایم. طبق عکس‌های منتشر شده قرار نیست این خودرو چه در طراحی خارجی و چه داخلی نسبت به نسخه‌های اصلی دچار تحول بنیادی شود. طبق شایعات موتور الکتریکی این خودرو قادر خواهد بود که بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ اسب بخار توان تولید نماید. بدون شک این خودرو جواب مستقیمی به سایبرتراک تسلا خواهد بود. البته شانس خودرو فورد به شدت بالاتر است چرا که این خودرو در حال حاضر جزو پرفروش ‌ترین وانت‌های آمریکا به شمار می رود.

Toyota Mirai

نسل گذشته این خودرو یک خودرو کوچک اندام و نه چندان پرفروش بود و البته که خودرو گران قیمتی هم بود. اما در سال جدید نسل جدید این خودرو معرفی شد و همه را شگفت ‌زده کرد. نسل جدید میرای یک خودرو به شدت جذاب است که حالا فرم یک سدان خانوادگی را به خود گرفته است. این بار خودرو طویل تر و البته لوکس‌ تر شده است. درباره قیمت این خودرو هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست اما می توان یقین داشت که قیمت این خودرو در حوالی ۶۰ هزار دلار خواهد بود. با توجه به اینکه نسل گذشته یک خودرو برقی بود این بار ‌هم با یک خودرو برقی طرف هستیم با این تفاوت که قرار است برخلاف نسل گذشته که پیشرانه تنها ۱۵۱ اسب بخار توان تولید می کرد این بار با دو برابر آن توان رو به رو باشیم. شکی نیست که خودرو تویوتا می تواند به عنوان یک برقی خودرو موفقی در بازار جهانی شود.


۱۱ خودرو موفق در آینده
مقاله

کد محتوا: ۲۱۱۱۸

ارسال: دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶:۴۳

به روز شده: دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹:۴۷

کلید واژه‌‌ها: آستون مارتین، آکورا، فورد، نیسان، جنسیس، مزدا، فولکس واگن، تویوتا

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: جی اس ام

بازدید: ۵۶۴

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.