(۰۲۱) ۲۲۲ ۷۸ ۷۸ ۹
حذف کارت سوخت در تهران از امروز چهارم خرداد!
یکشنبه، ۴ خردادماه ۱۴۰۴ - ۰۷:۲۰:۲۶
قرار است یک شنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۴ کارت سوخت در یکی از جایگاههای شهر تهران غیرفعال شود.
ادامه مطلب
تصاویری از گرن لوسو کوپه: به اعتقاد خیلی ها، آخرین زیبای ب ام و
دوشنبه، ۱۰ دیماه ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷:۲۵
ب ام و گرن لوسو کوپه نامی برای یکی از خاص ترین محصولات خودرویی جهان است که توسط باواریایی ها در همکاری با کمپانی افسانه ای پینینفارینا متولد شد.
ارزانترین و بهترین شهر برای خرید ماشین دست دوم کجاست؟
دوشنبه، ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸:۹۹
بازار خودرو ایران از حدود پنج سال گذشته تاکنون در شرایط رکود، تورم و تردید به سر میبرد. در نتیجه کاهش عرضه خودروهای صفرکیلومتر به بازار، اکنون مشتریان بیش از هر زمان دیگر به خرید خودروهای کارکرده علاقهمند شدهاند.
خریداران تارا در بورس کالا بیش از ۱۰۰ میلیون سود کردند!
شنبه، ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴:۱۸
اگر هفته پیش از بورس کالا، خودروی تارا خریداری کرده بودید، بین ۱۰۱ تا ۱۳۴ میلیون نسبت به بازار، تارا را ارزانتر دریافت میکردید!
اشتباه رایج رانندگان در مورد سن الزامی شدن معاینه فنی خودرو
شنبه، ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶:۲۶
یک باور غلط درباره سن الزامی شدن معاینه فنی خودروها وجود دارد که باعث طولانی شدن صف معاینه فنی خودرو میشود.
مهمترین نکات برای بازدید ماشین قبل از سفر
دوشنبه، ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰:۲۲
قبل از شروع سفر نوروزی خود با خودرو، بررسی دقیق و کامل وضعیت خودرو از اهمیت بسزایی برخوردار است. این بررسی شامل بررسی سطوح مایعات، تایرها، ترمزها، باطری، چراغها و تایمینگ بلتها میشود.
فرداموتورز با دست پر در بازار سدانها
ماشین MG۵ ماجراجوی جدید بازار خودرو
دوشنبه، ۱۶ بهمنماه ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷:۰۴
شرکت فردا موتورز در تلاش است تا برای حضور پر رنگ تر در بازار خودرو ایران دست بالاتری در زمینه خودروهای سدان داشته باشد و از همین رو زنگ خطر را با محصولات ام جی به صدا درآورده است.
کم هزینهترین روش نگهداری خودرو در ده گام
دوشنبه، ۳۰ آبانماه ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷:۱۲
حفظ سلامت خودرو و مراقبت از آن یک هنر است. برای آنکه فردی خودش را یک راننده قلمداد کند، بایستی روشهای نگهداری از خودرو را به خوبی آموخته باشد.
نکات مهم در زمان خرید اقساطی خودرو
چهارشنبه، ۲ شهریورماه ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳:۳۶
در شرایط حال حاضر خرید خودرو صفر برای قشر بزرگی از جامعه غیر ممکن شده، فروش اقساطی خودرو در شرکت های کوچک و بزرگ انجام می شود. در خرید خودروی اقساطی باید حسابی زبر و زرنگ باشید تا سر شما کلاه نگذارند؛ چون بسیاری از دلالان و کلاهبرداران به انتظار آدم هایی نشسته اند که از بازار خودرو سر در نمی آورند و به راحتی وارد بازی چنین افرادی می شوند.
راهنمای خرید MVM X۲۲؛ مشخصات فنی، آپشن ها، قیمت و شرایط فروش
چهارشنبه، ۱۹ مردادماه ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲:۵۵
MVM X۲۲ بی شک یکی از خوش استایل ترین کراس اوورهای درون شهری بازار است اما این خودرو نقاط ضعفی را نیز همراه دارد.
شرایط دریافت پلاک گذر موقت چیست؟ هزینه + مراحل گرفتن پلاک
دوشنبه، ۱ اردیبهشتماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۴۳:۵۰
در این مطلب میگوییم پلاک گذر موقت چیست، خودرو گذر موقت چیست، شرایط ماشین گذر موقت چگونه است.
سریع ترین راه توقیف خودرو | مراحل توقیف خودرو در کمترین زمان
یکشنبه، ۲۸ مردادماه ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵:۰۶
این روزها خریدوفروش خودرو به یک جنجال جدید برای مصرفکنندگان ایرانی تبدیل شده است. قیمتها در هر لحظه تغییر میکنند و همین مساله باعث برهم خوردن معاملات میشود. همچنین اختلاف قیمت بازار و کارخانه، موجب حضور پررنگ سودجویان در بازار خودرو است. در چنین شرایطی نیاز مشتریان به یافتن سریع ترین راه توقیف خودرو یا سریع ترین راه برای گرفتن حکم توقیف خودرو دور از انتظار نیست.
علت خرابی دینام خودرو چیست؟
شنبه، ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲:۲۲
دینام یا آلترناتور یکی از قطعات مهم سیستم برق خودروست که همانند هر قطعه دیگری شاید با گذشت زمان مشکلاتی را تجربه کند.
چگونه روغن موتور ماشین را خودمان در منزل تعویض کنیم
دوشنبه، ۸ مردادماه ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳:۳۲
در بحث نگهداری خودرو، کمتر چیزی به اندازه پایبندی به برنامه زمانی تعویض روغن، آسان و در عین حال مهم است. مزایای تعویض به موقع روغن موتور بسیار زیاد و غیرقابل کتمان است. تعویض منظم روغن، عملکرد موتور را بهبود میبخشد، طول عمر آن را افزایش میدهد و به خودرو کمک میکند تا به بالاترین بازده مصرف سوخت دست یابد. روغن تمیز برای روغن کاری مناسب و تضمین عملکرد روان موتور و تمیز ماندن اجزای داخلی پیشرانه کاملا ضروری است.
علت استارت نخوردن ماشین در شرایط مختلف + روش حل مشکل
دوشنبه، ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹:۵۶
استارت نخوردن خودرو یکی از اتفاقات ناگواری است که ممکن است برای هر رانندهای پیش بیاید. پیداکردن علت استارت نخوردن ماشین نقش مهمی در کشف و رفع مشکل دارد. ممکن است فقط موضوعی ساده و پیشپاافتاده باعث این اتفاق شده باشد یا اینکه دردسرهای بزرگتری گریبان راننده را بگیرد؛ بنابراین پاسخ به پرسشهایی مثل «چرا ماشین استارت نمیخورد؟» بهسادگی امکانپذیر نیست.
برترین خودرو های ساخت برند SRT
SRT یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیای خودرو سازی محسوب می شود که همیشه در اوج قرار داشته است. اگر می خواهید با برترین خودرو های این برند آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.
سهشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵:۱۵ |
شاید تا به حال نام برند SRT را شنیده باشید. این نام مخفف Street & Racing Technology است. این برند یک شرکت آمریکایی است که زیر مجموعه شرکت کرایسلر آمریکا است و با هدف ساخت مدل های خاص و با شمار کم به میدان رقابت با شرکتهای هم رده و قدرت مندی هم چون M و AMG وارد شد. شاید در ابتدا هدف این شرکت ساخت خودرو مستقل بود اما مادر این برند یعنی کرایسلر نظر دیگری داشت. این تفکر این بود که SRT مشغول تیون و مجهز سازی خودروهای مطرح ساخت برند های زیر مجموعه کرایلر شود از این رو SRT کار خود را بر روی خودروهای شرکتهای دو و جیپ آغاز کرد. خودروهای ساخته شده توسط SRT آن قدر بینظیر بودند که نام این شرکت را در عرضه تولید های فوق قدرتمند تا ابد جاودانه کرده است. در این مطلب قصد داریم به برترین خودروهای ساختهشده این برند از ابتدای کارش تا کنون بپردازیم. ۱. Dodge Neon SRT-۴ با اینکه این شرکت قبل از سال ۲۰۰۰ تأسیس شد اما اولین خودروهایش در سال ۲۰۰۲ ساخته شد. شاید اولین ساخته های SRT آن چنان که باید چنگی به دل نمی زد ولی با این وجود SRT تلاش بیشتری به کاربرد تا این که در سال ۲۰۰۳ با یک خودرو حیرتانگیز برای رکورد شکنی وارد کار شد. درست است خودرو انتخابی یک خودرو ارزان قیمت و نه چندان مطرح بود. یک ۴ سیلندر معروف به NEON. این خودرو یک خودرو کوچک بود که یک موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر داشت. SRT برای این که یک خودرو حیرت انگیز بسازد مهندسان اصلی سازنده این خودرو از دو را نیز به صف کارکنان خود پیوند دارد. نتیجه کار یک خودرو اسپرت شده بود. موتور این خودرو تغییرات کار آمد داشت که یکی از این تغییرات به بحث موتور آن برمی گشت. برای موتور این خودرو یک توربو شارژ در نظر گرفته شده بود. یکی دیگر از تغییرات مثبت این خودرو تغییر رینگ های این خودرو بود. استفاده از رینگها فولادی آلیاژی در یک خودرو سطح پایین کار جالبی به نظرم رسید. درنتیجه تمام این تغییرات این خودرو توانست در سال ۲۰۰۶ رکورد سریع ترین خودرو ۴ سیلندر جهان را بشکند. نتیجه سرعت این خودرو کوچک ۳۶۳ کیلومتر بر ساعت بود. این رکورد بی نظیر پای این خودرو را به مسابقات نیز باز کرد. این خودرو آغاز گر تاریخ پرشکوه SRT بود. ۲. Dodge Viper SRT-۱۰ and SRT Viper یکی از محصولات بی نظیر ساخت دوج وایپر بی نظیر است. این خودرو بی نظیر اولین اسپرت سرعتی ساخت دوج بود که شکل و شمایل خوب و دوست داشتنی داشت. در سال ۲۰۰۴ زمانی که موتور V۱۰ روی این خودرو قرار گرفت SRT نسبت به این خودرو علاقه خاصی پیدا کرد به همین خاطر پای این خودرو را به کارگاه خود باز کرد. اولین دوج وایپری که از کارگاه SRT بیرون آمد یک موتور ۱۰ سیلندر داشت که حجمی معادل ۸.۳ لیتر داشت این موتور به صورت تنفس طبیعی کار می کرد و می توانست ۵۰۸ اسب بخار خروجی تحویل دهد. اما این پایان کار نبود چرا که SRT علاقه ای به رها کردن این خودرو نداشت به همین خاطر در سال ۲۰۰۸ دوباره به سراغ این خودرو رفت و این بار با اعمال تغییرات جدی در زمینهٔ ظاهر و تعلیق خودرو وایپر دیگری، به نام خودش ساخت. در سال ۲۰۱۰ SRT احساس کرد که این توان برای وایپر که برند خودروهای دوج در آن زمان بود کافی به نظر نمی رسد به همین خاطر در همان سال با تقویت موتور به وسیله سوپر شارژها توانست قدرت خروجی آن را به ۶۰۰ اسب بخار برساند. تغییرات گذرا بر روی وایپر تا سال ۲۰۱۵ ادامه داشت تا این که درنهایت در همین سال یکی از کامل ترین خودروهای وایپر تاریخ توسط SRT روانه بازار شد. این خودرو درزمینهٔ وزن به شدت بهینه شده بود. ظاهر جذاب تری به خودش گرفته بود اما بزرگ ترین تغییرش به موتور بی نظیرش برمی گشت. SRT که تقریبا از ۲۰۱۰ به بعد جزو بزرگ ترین تولید کنندگان موتورهای قدرتی جهان نام گرفته بود موتور اختصاصی خودش را روی این خودرو سوار کرد. این موتور بازهم یک ۱۰ سیلندر بود البته با این خودرو داستان ۱۰ سیلندرهای دوج و SRT نیز به پایان رسید. این موتور غول پیکر حجمی برابر ۸.۴ لیتر داشت که در کنار خود این بار سیستم توربو نیز به چشم میآمد. توان خروجی این موتور حیرتانگیز به ۶۴۰ اسب بخار می رسید. اما سرانجام SRT در سال ۲۰۱۷ به تولید وایپرهای نسخه SRT برای همیشه پایان داد و خود را بر روی محصولات عضلانی دوج متمرکز کرد. ۳. Dodge Ram SRT-۱۰ قبول کنیم که در سال ۲۰۰۴ تنها دیدن خودروهای گران قیمت با یک موتور ۱۰ سیلندر باعقل جور درمیآمد. اما SRT به کلی این قاعده را در سال ۲۰۰۴ به هم ریخت. همان طور که می دانید SRT در بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ علاقه عجیبی به دست کاری در وانت های ساخت رم داشت. به همین خاطر SRT یک وانت رم را به کارگاهش برد. یک موتور ۱۰ سیلندر ۸.۳ لیتری روی آن گذاشت. البته این تنها تغییرات این خودرو نبود. چون جلوی خودرو بیش از حد سنگین بود پس بهترین سیستم کمک فنر و تعلیق دنیا درآن زمان را در این وانت به کار گرفت. به علت نفس گیر بودن موتور روی کاپوت خودرو یک محفظه ورودی هوا طراحی کردند که تا آن روز برای یک وانت سابقه نداشت. از رینگ های ۱۹ اینچی پیست استفاده شد. درنهایت عجیب ترین و البته سریع ترین وانت تاریخ تا آن زمان ساخته شد. این وانت قدرتمند به راحتی می توانست ۰ تا ۱۰۰ را در تنها ۴.۹ ثانیه بپیماید. با این که این خودرو یک خودرو بی نظیر بود اما با توجه به تقاضای فروش پایین و البته تیراژ کم خود کارخانه تنها ۲ سال در مجموعه SRT دوام آورد. ۴. Chrysler Crossfire SRT-۶ این خودرو بسیار عجیب است. این خودرو هیچ رگه و ریشه آمریکایی ندارد نه در پلتفرم و نه در بخش موتور. این خودرو تنها ۶ سیلندر ساخته شده توسط SRT است. این خودرو در اصل ساخته خود کرایسلر نبود بلکه ساخته شرکت آلمانی کار من بود. کار شرکت کارمن مونتاژ خودروهای کرایسلر و پورشه بود که متأسفانه در سال ۲۰۰۸ بر شکسته شد. این خودرو توسط این کارخانه بر اساس پلتفرم خودروهای مرسدس تولید شد. البته این تنها قسمت آلمانی این خودرو نبود بلکه قسمت اصلی یعنی زیر کاپوت این خودرو نیز ساخته دست آلمانی ها بود. یک موتور ۶ سیلندر با حجم ۳.۲ لیتر که می توانست ۳۳۰ اسب بخار توان تولید نماید. این خودرو با این که پتانسیل خوبی داشت اما به خاطر مشکلات کارمن باعث شد تا آن طور که باید به هدفش نرسد. درنهایت در سال ۲۰۰۷ این خودرو از چرخه تولید SRT خارج و درنهایت در سال ۲۰۰۸ با ورشکستگی کارمن به طور کلی از دور خارج شد. ۵. Chrysler ۳۰۰C SRT کرایسلر در آغاز هزاره جدید دیگر از رمق افتاد. دیگر آن تاب توان همیشگی را نداشت. در همین حین بود که موتور بی نظیر خود منسوب به Hemi را ساخت ولی با این حال هرگز نتوانست از آن طور که باید استفاده کند. یکی از خودروهای خوب کرایسلر که هیچ گاه در خود کارخانه به جایی نرسید همین خودرو عضلانی ۳۰۰C است. SRT که دید چنین پتانسیل در حال هدر رفتن است در سال ۲۰۰۵ به سراغ این خودرو رفت. در ابتدا یک پک ظاهری برای آن عرضه کرد و سپس در اقدامی به سراغ موتور این خودرو رفت. موتور اصلی این خودرو یک نمونه Hemi بود. یک موتور ۸ سیلندر با حجم ۵.۷ لیتر. اولین حرکت جدی SRT این بود که حجم این موتور را افزایش دهد به همین خاطر حجم موتور را به ۶.۱ لیتر رساند. درنهایت این موتور توانست ۴۲۵ اسب بخار توان تولید نماید. در سال ۲۰۱۴ تغییر در موتور یک بار دیگر نیز اتفاق افتاد. این بار حجم موتور را به ۶.۴ لیتر رساند و در نتیجه قدرت موتور به ۴۷۰ اسب بخار رسید. به لطف این تغییر و همچنین تغییرات گسترده در ساختار بدنه این خودرو به لطف یک موتور قدرتمند توانست ۰ تا ۱۰۰ را در زیر ۴ ثانیه عملی سازد. در پایان در همان سال ۲۰۱۴ نیز پایان کار این خودرو در SRT فرا رسید. ۶. Dodge Magnum SRT-۸ نام خودروهای عجیب در لیست خودروهای SRT کم نیست. این خودرو نمونه استیشن همان خودرو کرایسلر ۳۰۰ بود که وارد شرکت SRT شده بود. البته این خودرو آن قدرها که باید نتوانست مانند دیگر خودروهای ساخت SRT پرفروش باشد. درنهایت نیز از این خودرو تنها ۴۱۳۰ عدد فروخته شد. اما این خودرو در بخش ظاهری تغییری نداشت به جز همان موتور ۶.۱ لیتری Hemi که می توانست برای این خودرو ۴۲۵ اسب بخار توان تولید کند. در نهایت این خودرو بیش تر از ۲ سال نتوانست در این شرکت دوام بیاورد. ۷. Dodge Challenger SRT۸ از اینجا به بعد داستان تمامی خودروهای این لیست درباره تازه واردها یا به روز شده است. چلنجر به نوعی افتخار این روزهای دوج است. این خودرو بی نظیر جدید ترین عضلانی حال حاضر جهان محسوب می شود. این مدل قبل از مدل فوق العاده هلکت روانه بازار شد. نامش را SRT۸ گذاشتند. در سال ۲۰۰۸ همان موتور ۶.۱ لیتری Hemi نیز روی این خودرو قرار داده شد. در سال ۲۰۱۱ همان موتور تقویت شده Hemi را روی این خودرو سوار کردند. به لطف این موتور این خودرو می توانست ۰ تا ۱۰۰ را در تنها ۴.۵ ثانیه طی نماید. در نهایت امر با ورود یک اسطوره یعنی چلنجر هلکت این خودرو دوست داشتنی در سال ۲۰۱۴ از دور خارج شد. ۸. Dodge Challenger SRT Hellcat بالاخره به آنچه می خواستیم برسیم رسیدیم. یکی از معرکه ترین خودرو های حال حاضر جهآن که توسط شرکت SRT ساخته شده است. خودرو بی نظیر چلنجر هلکت در ظاهر یک عضلانی تمام عیار است. البته سادگی در ظاهر این خودرو کاملاً قابل مشاهده است اما این سادگی در تمام خودروهای عضلانی به چشم می آید. خودرو چلنجر هلکت دراندازهِ و هیبت نیز از سدان های معمولی یک سر و گردن بزرگ تر است. این خودرو بی نظیر در ظاهر خود از فیبر کربن بی بهره نمانده. استفاده از قطعات فیبر کربن در این خودرو باعث شده تا اندکی وزنش کم تر شود. البته استفاده از رینگ های آلیاژی ۲۰ اینچی در این خودرو زیبایی بی نظیری از نمای جانبی به آن بخشیده است. درزمینهٔ رنگ نیز SRT برای این خودرو ۹ رنگ در نظر گرفته است که همگی خاص همین مدل هستند. اما موتور همان جایی است که افسانه جدید برای SRT آغاز می شود. تا قبل از این که SRT دست به تولید موتور بی نظیر هلکت بزند وابستگی شدیدی به موتور Hemi داشت. این موتور ساخت کرایسلر بود و دو مشکل اساسی داشت. اول این که به خاطر پلتفرم اختصاصی و البته قدیمی قابلیت توسعه کمی داشت و دوم اینکه به شدت آلاینده بود به همین خاطر SRT تصمیم می گیرد تا دست به تولید موتور اختصاصی خودش بزند. نتیجه کار این شرکت موتور بی نظیر هلکت است که توان بالایی را به خودرو های این شرکت هدیه می داد. اولین خودرویی که به این موتور مجهز شد مدل ۲۰۱۵ چلنجر بود. این موتور یک موتور ۸ سیلندر است که حجمی برابر ۶.۲ لیتر دارد. البته در کنار این موتور یک سوپر شارژ نیز قرار دارد. نکته قابل توجه این است که این موتور دو نوع دارد نوع پایه آن که می تواند ۷۰۷ اسب بخار توان تولید نماید اما نوع دیگر یک نمونه تقویت شده است که می تواند ۸۰۰ اسب بخار توان تولید نماید. به لطف این موتور بی نظیر این خودرو سنگین وزن می تواند ۰ تا ۱۰۰ را در تنها به لطف این موتور بی نظیر این خودرو سنگین وزن می تواند ۰ تا ۱۰۰ را در تنها ۳.۶ ثانیه طی نماید. نکته منفی که در چلنجر هلکت به چشم می آید سیستم حرکتی RWD آن است. البته نکته منفی دیگری درباره موتور از یاد بردیم. این موتور مصرف سوخت بالایی دارد. با وجود یک باک حجیم ۷۰ لیتری در این خودرو رنج عملی حرکت این خودرو با سرعت های ترکیبی کم تر از ۴۵۰ کیلومتر است که این یعنی شما به طور مکرر نیاز دارید تا یک جایگاه سوخت بیابید. این خودرو بی نظیر یکی از بی نظیر ترین خودرو های ساخته شده در جهان است و از سال ۲۰۱۵ تا الآن در کارگاه های SRT حضور دارد. ۹. Jeep Grand Cherokee SRT Trackhawk جیپ به عنوان یکی از شرکت های برادر SRT علاقه عجیبی در استفاده از نام این شرکت در خودروهای خود دارد. یکی از خودروهایی که همیشه نام SRT روی آن حک شده است جیپ گرند چروکی ترک هاواک است. این خودرو بی نظیر در ابتدا با موتور Hemi عرضه می شد. یعنی همان موتور ۶.۱ لیتری که می توانست ۴۲۰ اسب بخار توان تولید کند. قضیه استفاده از موتور های کرایسلر در این خودرو تا سال ۲۰۱۷ ادامه پیدا کرد تا در نهایت در سال ۲۰۱۸ اتفاق مثبتی برای این خودرو افتاد. خودرو جیپ اولین خودرویی غیر خودرو های دوج بود که به موتور هلکت مجهز می شد. این خودرو بی نظیر از سال ۲۰۱۸ تا حال توسط شرکت SRT تولید می شود. ۱۰. Dodge Challenger SRT Demon اما اینیکی قوی ترین خودرو تولید شده SRT تا به امروز است. این خودرو نه تنها قوی ترین بلکه سریع ترین خودرو این شرکت نیز هست. اما دلیل این قدرت بی نظیر این خودرو چیست؟ این خودرو بی نظیر علاوه بر اینکه از یک موتور هلکت استفاده میکند به یک سوپر شارژ ۲.۷ لیتری نیز مجهز شده است. در نهایت قدرت تولیدی این موتور در حدود ۸۴۰ اسب بخار است. این خودرو قدرتمند می تواند به راحتی هر چه تمام ۰ تا ۱۰۰ را در تنها ۲.۳ ثانیه طی نماید. این خودرو قدرتمند توان عجیبی دارد که به راحتی می تواند آن را در صدر قدرتمند ترین خودرو های حال حاضر جهان قرار دهد.
کد محتوا: ۲۱۰۷۳
ارسال: سهشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵:۱۵
به روز شده: سهشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳:۰۳
کلید واژهها: جیپ، داج، داج چلنجر
نوع: مقاله
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: جی اس ام
بازدید: ۱۵۷۲
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
این سایت ماحصل، تلاشهای چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخابها فراهم باشد.
«کاردو» واژهی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو میباشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام میدهد تا شایسته خدمترسانی به شما باشد.
به دلیل حجم بالای آگهیهای ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آنها امکانناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز میتوانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باریرسانی استفاده کنید.
طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.