آگهی‌های برگزیده نمایش همه آگهی‌ها
موردی برای نمایش یافت نشد.

یک پله پایین تر از توربو اس

پورشه ۹۱۱ توربو از راه رسید

  پورشه با هدف پر کردن فضای خالی بین نسخه کررا اس و توربو اس در سبد محصولات نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱، نسخه توربو این سوپر اسپرت فوق پرطرفدار آلمانی را معرفی کرده است.  

یک‌‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸:۵۶ |

نسخه هارد تاپ پورشه ۹۱۱ توربو برچسب قیمتی معادل ۱۷۱ هزار دلار داشته که این قیمت در خصوص نسخه کانورتیبل به ۱۸۴ هزار دلار افزایش می یابد؛ البته باید مبلغ ۱۳۵۰ دلار را نیز بابت هزینه تحویل به قیمت های ذکر شده اضافه کرد. پورشه از هم اکنون پیش فروش ۹۱۱ توربو را در سراسر دنیا آغاز کرده است.

مشخصات فنی
قلب تپنده پورشه ۹۱۱ توربو مدل ۲۰۲۱، یک پیشرانه ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت با دو توربوشارژ است. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۵۷۲ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر است. نسخه کوپه ۹۱۱ توربو با بهره گیری از این سطح قدرت قادر است طی ۲.۷ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد؛ ولی نسخه کابریولت به دلیل دارا بودن وزن بیشتر برای عبور از مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۲.۸ ثانیه زمان نیاز دارد. ولی بیشینه سرعت قابل پیمایش هر دو نسخه ۳۱۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

جهت یادآوری و مقایسه بیان می کنیم که قدرتمندترین نسخه ۹۱۱ یعنی مدل توربو اس از همین پیشرانه شش سیلندر بهره می برد؛ ولی بیشینه قدرت و گشتاور تولیدی آن به ترتیب ۶۴۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر است. نسخه هارد تاپ ۹۱۱ توربو اس طی ۲.۶ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست می یابد که این زمان در خصوص نسخه کانورتیبل چیزی معادل ۲.۷ ثانیه گزارش شده است. قدرت بیشتر نسخه توربو اس نسبت به مدل توربو تنها در شتاب اولیه محسوس نیست، بلکه بیشینه سرعت قابل پیمایش این نسخه پرچمدار نیز ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

نسخه هاردتاپ پورشه ۹۱۱ توربو اس قیمتی معادل ۲۰۳ هزار و ۵۰۰ دلار داشته و این قیمت در نسخه کانورتیبل به ۲۱۶ هزار دلار افزایش می یابد.

جدا از اینکه پورشه ۹۱۱ توربو به پیشرانه ضعیفتر نسبت به مدل توربو اس مجهز شده، گیربکس نصب شده برای این نسخه دقیقا مشابه نمونه موجود در ۹۱۱ توربو اس است. بدین ترتیب نیروی تولیدی پیشرانه توسط یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار به هر چهار چرخ ۹۱۱ توربو منتقل می شود. قابلیت فرمان پذیری چرخ های عقب نیز به بهبود هندلینگ و پایداری این خودرو در پیچ ها کمک شایانی می کند.

تفاوت سیستم ترمز
یکی از تفاوت های بین نسخه توربو و توربو اس پورشه ۹۱۱، به سیستم ترمز آن ها مربوط می شود. نسخه توربو ۹۱۱ از دیسک های ترمز فلزی بهره می برد که در اکسل جلو سایزی معادل ۱۶.۰۶ اینچ و در اکسل عقب ابعادی معادل ۱۴.۹۶ اینچ دارند. این در حالی است که نسخه توربو اس به صورت استاندارد دارای دیسک های ترمزی کربن سرامیکی است؛ ولی این دیسک ها در نسخه توربو ۹۱۱ به صورت آپشنال قابل سفارش هستند.

کابین
پورشه برای ۹۱۱ توربو به صورت استاندارد یک نمایشگر ۱۰.۹ اینچی لمسی سیستم سرگرمی در میان داشبورد نصب کرده است. همچنین این خودرو به صورت استاندارد دارای صندلی هایی اسپرت با قابلیت تنظیم در ۱۴ جهت است.

اگر فردی بخواهد برخی از المان ها و ویژگی های نسخه توربو اس را در ۹۱۱ توربو اعمال کند، پورشه این امکان را برای وی فراهم کرده است. به عنوان مثال مشتری می تواند با سفارش پکیج Light Weight، مقدار ۳۰ کیلوگرم از وزن این خودرو را به لطف حذف صندلی های عقب و برخی از مواد ایزوله سازی صدای کابین، کاهش دهد. همچنین با سفارش پکیج اسپرت نیز کیت بدنه جذابی به پورشه ۹۱۱ اضافه شده و تریم متفاوتی روی بدنه آن اعمال می شود.

پورشه برای نسخه توربو ۹۱۱ سیستم کنترل داینامیک شاسی، سیستم تعلیق اسپرت با ارتفاع کمتر نسبت به کررا و همچنین سیستم اگزوز اسپرت را نصب کرده است. مشتریان قادر هستند با سفارش پکیج ایمنی InnoDrive تجهیزات ایمنی بیشتری مانند کروز کنترل تطبیقی، کمکی تثبیت خطوط حرکت، دوربین های مختلف دید اطراف و دید در شب را به ۹۱۱ توربو خود اضافه کنند.

يك پله پايين تر از توربو اس
پورشه ۹۱۱ توربو از راه رسيديك پله پايين تر از توربو اس
پورشه ۹۱۱ توربو از راه رسيديك پله پايين تر از توربو اس
پورشه ۹۱۱ توربو از راه رسيد


یک پله پایین تر از توربو اس
پورشه ۹۱۱ توربو از راه رسید
گزارش

کد محتوا: ۲۱۰۳۹

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸:۵۶

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸:۵۸

کلید واژه‌‌ها: پورشه،‌پورشه ۹۱۱، پورشه ۹۱۱ توربو

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۶۹۹

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.