معرفی لامبورگینی روئلتو منصوری با قدرت بیشتر و ماسک فیبر کربنی!
منصوری با پکیجی به نام Initiate، لامبورگینی روئلتو را به یک هیولای ۱۰۷۰ اسب بخاری با ظاهری تهاجمی از فیبر کربن تبدیل کرده است.
معرفی پورشه ماکان GTS: اسپرتترین شاسیبلند برقی پورشه
پورشه با معرفی مدل ماکان GTS، خط تولید شاسیبلندهای تمامبرقی خود را گسترش داده است. این مدل که پنجمین عضو از خانواده ماکان برقی محسوب میشود، با تمرکز ویژه بر ویژگیهای اسپرت و رانندگی پویا (Driver-Focused) طراحی شده و استانداردهای جدیدی را در چابکی و دینامیک رانندگی تعریف میکند.
هزینه باورنکردنی تعمیر بوگاتی با قطعاتی گرانتر از فراری صفرکیلومتر!
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مزایا و معایب خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ
خریداران خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ در زمان انتخاب خود باید هدف کاربری و فاکتورهای مهم دیگر را در نظر بگیرند.
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
احتمالاً شما نیز هنگام خرید خودرو صفر و دست دوم با سؤال کارشناسی خودرو چیست مواجه شدهاید. این مقاله به بررسی چنین موضوعی اختصاص دارد.
آیا خودروهای امروزی هم نیازی به آب بندی دارند؟
شاید این سؤال بسیاری از خریداران خودروی صفر کیلومتر پس از تحویل از کارخانه باشد و ذهن آنها را به خود مشغول کند.
علت صدای ناهنجار سوپاپ به هنگام گاز دادن چیست؟
قطعات خودرو به هنگام خراب شدن و معیوب شدن می توانند از خود صداهایی را ایجاد کنند که در این مواقع نیاز به بررسی صداهای ایجاد شده به منظور رفع عیب قطعه خاص احساس می شود. زیرا در صورت عدم تشخیص و پیگیری قطعه معیوب، می تواند در کارکرد و روند کاری دیگر قطعات نیز اختلال ایجاد کند که نهایتا نقص فنی خودرو پیامد این وضعیت است.
انتخاب لنت ترمز مناسب برای خودرو
لنت ترمز قطعه ظاهرا ساده اما بسیار مهمی است که اگر معیوب یا بیکیفیت باشد خطرساز خواهد بود.
ترمیم شیشه ی خودرو
آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حین رانندگی، سنگی به شیشه خودروی شما برخورد کند و باعث ترک خوردگی یا شکستگی شود؟ آیا در چنین شرایطی شیشه خودرو را تعویض یا آن را ترمیم کرده اید؟
صدای سیستم ترمز و چگونگی رفع آن
یکی از آزار دهنده ترین صداها در خودرو، صدای جیغ لنت های ترمز در هنگام توقف است که به دلایل متعددی به وجود می آید. آنچه که صدای جیغ لنت ترمز نامیده می شود...
شنبه، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۶
دوشنبه، ۵ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
شنبه، ۳ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۱
دوشنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۴
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
مدیرعامل فراری: اول من را بکشید بعد شاسی بلند تولید کنید
جمعه، ۱۶ بهمنماه ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
FIAT 500L Living 2014 اتومبیلی برای یک عمر زندگی!
جمعه، ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
با ب ام و آلپینا B7 مدل ۲۰۱۷ آشنا شوید
پنجشنبه، ۲۲ بهمنماه ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
مغایرت افزایش تعرفه واردات خودرو با پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی
شنبه، ۱۷ بهمنماه ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
مراحل قانونی تعویض ارکان و رنگ خودرو؛ مجازات تعویض خودسرانه چیست؟
پنجشنبه، ۱۷ تیرماه ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
مشخصات فنی مشابه با نسخه پیشین و ظاهری بروزرسانی شده
معرفی مرسدس AMG E۶۳ S سدان و استیشن فیس لیفت
مدتی پیش کمپانی مرسدس بنز نسخه های فیس لیفت خانواده E کلاس را در دو نوع سدان و استیشن رونمایی کرد. در آن زمان مرسدس تصاویر، عکس و مشخصات فنی نسخه های استاندارد سدان، استیشن و نسخه های پایه AMG E کلاس یعنی مدل E۵۳ را منتشر کرد. حال زمان آن فرا رسیده که پرچمدار خانواده AMG و قدرتمندترین نمونه E کلاس معرفی شود. بدین ترتیب مرسدس امروز از نسخه های سدان و استیشن E۶۳ S که برای مدل ۲۰۲۱ فیس لیفت شده اند، پرده برداری کرده است.
شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴:۱۳ |
طراحی ظاهری باید اعتراف کرد که چیز زیادی از AMG E۶۳ S سدان و استیشن مخفی باقی نمانده بود؛ چراکه با معرفی نسخه های ضعیف تر E کلاس فیس لیفت، تقریبا عمده طراحی این نسخه اسپرت و قدرتمند نیز مشخص شده بود. ولی با این حال E۶۳ S طراحی متفاوتی در قسمت پوزه با نسخه ضعیف تر خود یعنی E۵۳ دارد. مضاف بر آن ابعاد خروجی های هوا در دو گوشه سپر نیز نسبت به مدل E۵۳ بزرگ تر شده و یک ورودی هوای سوم باریک با عرض زیاد هم بین جلوپنجره و ورودی هوای مرکزی پایین طراحی شده است. در پروفیل عقب E۶۳ S هم شاهد نصب یک اسپویلر برجسته تر در لبه صندوق عقب هستیم و یک خروجی اگزوز چهار تایی جای اگزوزهای دوگانه بیضی شکل E۵۳ را گرفته است. سایر تغییرات اعمال شده در این خودرو نسبت به E۶۳ پیشین، دقیقا مشابه با سایر مدل های E کلاس ۲۰۲۱ است. مرسدس AMG E۶۳ جدید دارای پروفیل جلو با دیزاینی جدید شامل جلوپنجره ای متفاوت، چراغ های LED با گرافیکی متفاوت از قبل و همچنین پروفیل عقب با طراحی جدید شامل چراغ های عقب با گرافیکی متفاوت است. مضاف بر آن E۶۳ S دارای تجهیزات استاندارد جدیدی شامل یک دست رینگ ۲۰ اینچی پنج پره دوبل و سه رنگ جدید برای بدنه شامل خاکستری گرافیتی، نقره ای Cirrus و آبی Brilliant است. کابین با نگاهی به درون کابین، متوجه نصب جدیدترین نسخه سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی MBUX مشابه نمونه نصب شده در E۵۳ در این خودرو می شویم. به طور کلی طراحی کابین E۶۳ مدل ۲۰۲۱ با نسخه فعلی این خودرو تفاوت چندانی ندارد، اما فرمان جدید تنها وجه تمایز اصلی کابین E۶۳ فیس لیفت نسبت به نسخه پیشین است. فرمان این خودرو در نسخه استاندارد هم مجهز به سیستم گرمکن است، اما به صورت آپشنال می توان فرمان را به صورت چرمی، الیاف میکروفایبر Dinamica یا ترکیبی از هر دو مواد سفارش داد. روی فرمان این خودرو کلیدهای متنوعی طراحی و جانمایی شده تا راننده قادر باشد با استفاده از آنها تقریبا به تمامی سیستم های خودرو اعم از کمکی رانندگی، تنظیمات نمایشگرها، کروز کنترل، رانندگی بدون فرمان و چندین سیستم دیگر دسترسی داشته باشد. مشخصات فنی در بخش مشخصات فنی و پیشرانه فنی، E۶۳ فیس لیفت هیچ تفاوتی با نسخه پیشین خود ندارد که این موضوع ممکن است طرفداران مرسدس بنز را مقداری نا امید کند. به هر حال مرسدس AMG E۶۳ S از یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ بهره می برد. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۶۰۳ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر هم در نسخه سدان و هم در نسخه استیشن است. وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها هم بر عهده گیربکس ۹ سرعته AMG Speedshit بوده که نیروی تولیدی را به هر چهار چرخ منتقل می کند. کمپانی AMG تخمین زده که E۶۳ S سدان قادر است طی ۳.۳ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد. این زمان در خصوص نسخه استیشن این خودرو چیزی معادل ۳.۴ ثانیه گزارش شده است. قیمت مرسدس بنز در این لحظه مطلبی در خصوص قیمت نسخه استیشن و سدان E۶۳ فیس لیفت عنوان نکرده و جزییات مربوط به آن با نزدیک شدن به زمان عرضه منتشر خواهد شد. اما اگر قیمت گذاری نسخه های ۲۰۲۱ مانند نمونه پیشین باشد، باید انتظار قیمت ۱۰۸ هزار دلاری برای نسخه سدان و ۱۱۲ هزار دلاری برای نسخه استیشن را داشت.
کد محتوا: ۲۱۰۱۲
ارسال: شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴:۱۳
به روز شده: شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹:۲۲
کلید واژهها: مرسدس بنز، مرسدس AMG
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: خودرونویس
بازدید: ۱۲۱۳
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.