خودروی ژاپنی یا کرهای؟ رقابت خودروسازان شرق آسیا در ایران!
تحلیل کامل تفاوت کیفیت، دوام، طراحی و خدمات دو رقیب دیرینه ژاپنی و کره ای در بازار ایران
معرفی لامبورگینی روئلتو منصوری با قدرت بیشتر و ماسک فیبر کربنی!
منصوری با پکیجی به نام Initiate، لامبورگینی روئلتو را به یک هیولای ۱۰۷۰ اسب بخاری با ظاهری تهاجمی از فیبر کربن تبدیل کرده است.
معرفی پورشه ماکان GTS: اسپرتترین شاسیبلند برقی پورشه
پورشه با معرفی مدل ماکان GTS، خط تولید شاسیبلندهای تمامبرقی خود را گسترش داده است. این مدل که پنجمین عضو از خانواده ماکان برقی محسوب میشود، با تمرکز ویژه بر ویژگیهای اسپرت و رانندگی پویا (Driver-Focused) طراحی شده و استانداردهای جدیدی را در چابکی و دینامیک رانندگی تعریف میکند.
هزینه باورنکردنی تعمیر بوگاتی با قطعاتی گرانتر از فراری صفرکیلومتر!
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مزایا و معایب خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ
خریداران خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ در زمان انتخاب خود باید هدف کاربری و فاکتورهای مهم دیگر را در نظر بگیرند.
تفاوت خودروی دیفرانسیل جلو و دیفرانسیل عقب
یکی از مشغولیات فکری برای افرادی که در زمینه خودرو فعالیت دارند و یا علاقه وافری به اتومبیل دارند ، اینست که اتومبیل های دیفرانسیل عقب برتر هستند یا اتومبیل های دیفرانسیل جلو ؟
علت استارت نخوردن ماشین در شرایط مختلف + روش حل مشکل
استارت نخوردن خودرو یکی از اتفاقات ناگواری است که ممکن است برای هر رانندهای پیش بیاید. پیداکردن علت استارت نخوردن ماشین نقش مهمی در کشف و رفع مشکل دارد. ممکن است فقط موضوعی ساده و پیشپاافتاده باعث این اتفاق شده باشد یا اینکه دردسرهای بزرگتری گریبان راننده را بگیرد؛ بنابراین پاسخ به پرسشهایی مثل «چرا ماشین استارت نمیخورد؟» بهسادگی امکانپذیر نیست.
چگونه رنگ شدگی خودرو را تشخیص دهیم؟
خرید خودروهای کارکرده یا دست دوم به یکی از رخدادهای مرسوم در بازار خودرو ایران تبدیل شده است. به دلیل کمبود عرضه خودروهای صفر کیلومتر و کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان، بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده بسیار داغ است و از این رو لازم است تا مصرفکنندگان تکنیکهای تشخیص رنگ شدگی خودرو را به خوبی آموخته باشند.
اجزای جلوبندی خودرو و علائم خرابی آن ها
جلوبندی یکی از قسمت های خودرو است که در قسمت جلو و زیرین خودرو قرار دارد. وظیفه مجموعه قطعات آن راحتی در رانندگی و ایجاد تعلیق یا هندلینگ خودرو به هنگام عبور از سطوح ناهموار همانند دست اندازها و چاله ها است. قطعات جلوبندی شامل سیبک ها، دستگاه تعلیق، اکسل، سیستم فرمان، کمک فنر، فنر، سگ دست، شغال دست، طبق، میل تعادل و میل موجگیر است.
مبدل کاتالیزور اگزوز چگونه کار می کند؟
مبدل کاتالیزوری مورد استفاده در اگزوز اتومبیل ها ، کاربرد جدیدی از کاتالیزور سطحی است
دوشنبه، ۱۲ آبانماه ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۵
شنبه، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۶
دوشنبه، ۵ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
شنبه، ۳ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۱
دوشنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۴
۱۰ خودرویی که یک دهه گذشته صنعت خودروسازی را بازتعریف کرده اند
شنبه، ۱۴ دیماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
نگاهی متفاوت به اتومبیل MVM 530
چهارشنبه، ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
بنز E۲۳۰؛ خاطره بازی با نوستالژی دهه ۹۰ + فیلم
چهارشنبه، ۱ اسفندماه ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
کم هزینهترین روش نگهداری خودرو در ده گام
دوشنبه، ۳۰ آبانماه ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
۱۱ خودرو موفق در آینده
دوشنبه، ۵ آبانماه ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
رونمایی از هوراکان Evo RWD Spyder با فناوری واقعیت افزوده
لامبورگینی برای اولین بار از واقعیت افزوده (AR) در وب سایت رسمی خود استفاده کرد تا محصول آینده خود را به نمایش بگذارد.
یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰:۱۰ |
مدل جدید با موتور V۱۰ قوی و بدنه سبکتر، همراه با درایو چرخهای عقب و سیستم کنترل کشش عملکرد ویژه (P-TCS) عملکردی پویاتر و بهتر از گذشته خواهد داشت. موتور بکار رفته در این خودرو ۶۱۰ اسب بخار (۴۴۹ کیلو وات) قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد اما به لطف بهینهسازیهای انجام شده شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن فقط ۳،۵ ثانیه و حداکثر سرعت نیز ۳۲۴ کیلومتر در ساعت است و میتوان به آن لقب فضاپیمای زمینی داد. در طراحی Huracán EVO RWD Spyder یکپارچه سازی و عملکرد بهتر کاملا مشهود است و دقیقا همان چیزی است که باید یک لامبورگینی باشد. در ظاهر این مدل، تغییراتی همانند دیفیوزرها اعمال شده که ظاهر آن را تا حدودی نسبت به قبل متمایز میکند. سقف مدل Spyder در تنها ۱۷ ثانیه باز میشود و حتی در هنگام رانندگی با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت (۳۱ مایل در ساعت) میتوان آن را باز کرد. طیف وسیعی از گزینههای رنگ بدنه و تجهیزات رفاهی از طریق سایت لامبورگینی قابل سفارش است. سیستم تعلیق بسیار نرمتر از گذشته شده و به هیچ وجه ناهمواریهای جاده را حس نخواهید کرد. صدای اگزوز این خودرو و تغییرات آیرودینامیکی بدنه، بسیار دلپذیر هستند. شاید در نگاه اول تفاوت ظاهری این مدل با نسخههای قبلی مشخص نباشد، اما وقتی تصاویر آنها را در کنار هم قرار دهید، به جزئیات زیبایی خواهید رسید. یک صفحه لمسی HMI ۸.۴ اینچی در کنسول مرکزی هوراکان جدید، عملکرد این خودرو را کنترل میکند و همچنین امکان اتصال جامع برای تماس های تلفنی، دسترسی به اینترنت و Apple CarPlay را فراهم میکند. قیمت پایه این مدل را در بازارهای مختلف را میتوانید در ادامه مشاهده کنید. اروپا: ۱۷۵،۸۳۸ یورو انگلستان: ۱۵۱،۱۰۰ پوند ایالات متحده: ۲۲۹،۴۲۸ دلار آمریکا چین: ۲،۷۹۴،۰۰۰ یوان ژاپن: ۲۶،۵۳۹،۶۳۵ ین
کد محتوا: ۲۰۹۸۲
ارسال: یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰:۱۰
به روز شده: یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷:۴۸
کلید واژهها: لامبورگینی
نوع: خبر
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: سایت چرخان
بازدید: ۸۸۸
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.