آگهی‌های برگزیده نمایش همه آگهی‌ها
موردی برای نمایش یافت نشد.

معرفی سدان‌های فول سایز برجسته در بازار

  یک زمانی قلب بازار خودروی آمریکا به سدان های بزرگ اختصاص داشت اما امروزه وضعیت به کل فرق کرده است.  

چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹:۱۰ |

این کلاس خودرویی روز به روز در حال افول بوده چراکه سلیقه‌ها فرق کرده و خودروسازان هم‌ روی کراس اوورها و شاسی بلندها تمرکز می‌کنند. البته سدان های چهار درب بزرگ هنوز هم برگ‌های برنده بزرگی از جمله صندوق‌عقب جادار، صندلی عقب راحت و… را ارائه می‌کنند.

امسال فورد و جنرال موتورز از این رقابت کنار کشیدند و تنها ۵ گزینه در این کلاس باقی ماند. خبر خوب اینکه همه‌ی این خودروها شیک و قوی بوده و تجهیزات زیادی دارند. با همراه باشید تا این خودروها را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

۵- کرایسلر ۳۰۰
قیمت پایه: ۳۱۰۸۵ دلار
پیشرانه: ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۲۹۲ اسب بخاری، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی: ۱۰.۲ لیتر در هر صد کیلومتر


والتر پی کرایسلر خودروهای بزرگ، قوی و جذابی همچون ۳۰۰ را دوست داشت. این خودرو البته عمر بالایی داشته و تاریخچه شاسی دیفرانسیل عقب آن به بیش از ۱۵ سال پیش بازمی‌گردد اما خب هنوز هم با خودرویی سطح بالا، جادار و راحت روبرو هستیم. پیشرانه ۳.۶ لیتری ۲۹۲ اسبی در اکثر مدل‌ها بکار رفته اما مدل اسپورت تر ۳۰۰S خروجی ۳۰۰ اسبی داشته و از پدال شیفتر، سیستم تعلیق پرفورمنس، تریم مشکی بدنه، رینگ‌های مشکی و صندلی‌های اسپورت و چرمی سود می‌برد. مدل‌های ۶ سیلندر با سیستم چهار چرخ محرک هم در دسترس هستند اما این گزینه برای پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری ۳۶۳ اسبی وجود ندارد.

۴- داج چارجر
قیمت پایه: ۳۱۳۹۰ دلار
پیشرانه: ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۲۹۲ اسب بخاری، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی: ۱۰.۲ لیتر در هر صد کیلومتر


چارجر و ۳۰۰ پسرعموهای یکدیگر بوده ولی چارجر یک خودروی عضلانی دوستدار خانواده است. اکثر مدل‌های این خودرو از همان پیشرانه کرایسلر ۳۰۰ استفاده می‌کنند اما چند پیشرانه ۶ و ۸ سیلندر از جمله نسخه ۵.۷ لیتری ۳۷۰ اسبی و ۶.۲ لیتری ۴۸۵ اسب بخاری نیز در دسترس هستند. به این ترتیب چارجر به جز کرایسلر ۳۰۰ تنها خودروی ۸ سیلندر دیفرانسیل عقب کلاس می‌باشد. نسخه ۶ سیلندر پایه این خودرو با سیستم چهار چرخ محرک سفارشی نیز عرضه می‌شود.

۳- نیسان ماکسیما
قیمت پایه: ۳۵۱۷۵ دلار
پیشرانه: ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری ۳۰۰ اسب بخاری، گیربکس CVT
مصرف سوخت ترکیبی: ۹.۸ لیتر در هر صد کیلومتر


سال پیش بود که ماکسیما سدان فول سایز موردعلاقه ما انتخاب شد؛ اما امسال این‌گونه نیست. بزرگ‌ترین سدان نیسان هنوز هم اسپورت ترین گزینه در این کلاس بوده و از شاسی گیرا و سواری و هندلینگ رضایت بخشی برخوردار است. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۳۰۰ اسبی قرار گرفته و البته تنها خودروی کلاس با گیربکس CVT نیز هست. ما طراحی، کابین جادار، کیفیت خوب و تکنولوژی مناسب سیستم اطلاعات سرگرمی ماکسیما را دوست داریم.

۲- تویوتا آوالون
قیمت پایه: ۳۶۸۳۰ دلار
پیشرانه: ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری ۳۰۱ اسب بخاری، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی: ۹ لیتر در هر صد کیلومتر


تویوتا آوالون چقدر خوب است؟ این خودرو به حدی خوب است که شکل دهنده‌ی لکسس ES می‌باشد. این دو خودرو از شاسی، پیشرانه‌ها و دیگر بخش‌های مشترک استفاده می‌کنند. تمامی آوالون ها به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه شده و به پیشرانه ۶ سیلندر ۳۰۱ اسبی مجهز هستند. مدل هیبریدی این خودرو نیز در دسترس بوده و تنها گزینه الکتریکی شده کلاس بوده و مصرف سوخت مناسبی دارد اما هیجان سواری آن به اندازه نسخه بنزینی نیست.

۱- کیا کادنزا
قیمت پایه: ۳۴۱۳۵ دلار
پیشرانه: ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری ۲۹۰ اسب بخاری، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی: ۱۰.۲ لیتر در هر صد کیلومتر


ما از نام این خودرو متنفریم اما خودش را دوست داریم. از نظر ما کادنزا بهترین سدان فول سایز بازار است. کادنزا مثالی دیگر از توانایی کیا برای ترکیب طراحی، فضا، تجهیزات و پرفورمنس در یکجاست. کادنزا امسال به‌روزتر شده و جوان پسندتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. صندلی‌های چرمی و گرم شونده و صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی به‌صورت استاندارد در این خودرو وجود دارند. پیشرانه ۲۹۰ اسبی هم باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۷ ثانیه‌ای در مدل فول SX-L می‌شود.


معرفی سدان‌های فول سایز برجسته در بازار
گزارش

کد محتوا: ۲۰۹۵۵

ارسال: چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹:۱۰

به روز شده: چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲:۵۱

کلید واژه‌‌ها: سدان، فورد، نیسان، تویوتا، داج چارجر، کیا

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: پدال

بازدید: ۱۲۸۸

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.