استارلایت ۵۶۰ ؛ شاسی بلند ۸۴۰۰ دلاری را ببینید
شرک SGMW که ائتلافی با حضور سایک–جنرال موتورز–وولینگ است از طریق برند وولینگ به طور رسمی جدیدترین عضو خانواده شینگوانگ یا استارلایت با نام Xingguang ۵۶۰ را رونمایی کرد.
پژو ۳۰۹ جیتیآی؛ مطرح با قلب ۴۰۵
پژو ۳۰۹، خودروی کامپکت فرانسوی، در سال ۱۹۸۷ با معرفی مدل GTI با موتور ۱۳۰ اسب بخاری خود به یک اسپرت جمعوجور تبدیل شد؛ اما اوج عملکرد این خانواده در مدل کمیاب GTI ۱۶ بود که با موتور ۱۶۰ اسب بخاری، در مسابقات رالی درخشید.
احیای لوتوس اسپریت سری ۱؛ پروژه گران قیمت بریتانیایی
شرکت بریتانیایی انکور با رونمایی از پروژه بازسازی مدرن لوتوس اسپریت سری ۱، یک نسخه انحصاری با بدنه فیبر کربن و موتور V۸ را معرفی کرد. این بازآفرینی قرار است در تیراژ محدود ۵۰ دستگاه و با قیمت پایه حدود ۴۳۰ هزار پوند عرضه شود.
معرفی تویوتا GR GT کانسپت: سوپراسپرت هیبریدی
تویوتا با رونمایی از GR GT Concept، چشمانداز خود برای ساخت نسل تازهای از خودروهای پرفورمنس با ریشه کاملاً مسابقهای را نشان داده است. این مدل بههمراه نسخه مسابقهای خود یعنی GR GT۳، پرچمداران جدید برند Toyota Gazoo Racing (TGR) محسوب میشوند؛ خودروهایی که فلسفه «ساختن خودروهای بهتر از طریق مسابقه» در آنها کاملاً متجلی است.
بازآفرینی موستانگ باس ۴۲۹ با ۷۱۰ اسب بخار و قیمت گرانتر از فراری!
شرکت روولوجی، موستانگ باس ۴۲۹ افسانهای را با قدرتی دو برابر و قیمتی فراتر از یک فراری صفرکیلومتر، به قرن بیست و یکم بازگردانده است.
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
تا به حال فکر کردهاید رنگ خاص خودرویتان چگونه خلق شده؟ سفری به فرآیند پیچیده، طولانی و هنرمندانه تولد یک رنگ، از ایده تا تولید نهایی.
مایع خنککننده موتور، فرق آن با ضدیخ و زمان تعویض آن
مایع خنککننده موتور چیست و با ضدیخ چه فرقی دارد و چندوقت یکبار باید تعویض شود؟
مبدل کاتالیزور اگزوز چگونه کار می کند؟
مبدل کاتالیزوری مورد استفاده در اگزوز اتومبیل ها ، کاربرد جدیدی از کاتالیزور سطحی است
اجزای جلوبندی خودرو و علائم خرابی آن ها
جلوبندی یکی از قسمت های خودرو است که در قسمت جلو و زیرین خودرو قرار دارد. وظیفه مجموعه قطعات آن راحتی در رانندگی و ایجاد تعلیق یا هندلینگ خودرو به هنگام عبور از سطوح ناهموار همانند دست اندازها و چاله ها است. قطعات جلوبندی شامل سیبک ها، دستگاه تعلیق، اکسل، سیستم فرمان، کمک فنر، فنر، سگ دست، شغال دست، طبق، میل تعادل و میل موجگیر است.
کروز کنترل چیست و چگونه کار میکند؟
یکی از قابلیتهایی که سالهاست در خودروها تعبیه میشود، کروز کنترل یا کنترل کننده سرعت است که در برخی از خودروهای بازار دیده می شود.
چهارشنبه، ۲۶ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۸
دوشنبه، ۲۴ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۶
دوشنبه، ۱۷ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۵
شنبه، ۱۵ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۹
شنبه، ۸ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۴
بررسی تخصصی محاسن و معایب هایما S۷ توربو + فیلم
سهشنبه، ۲۱ فروردینماه ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
نسل نو ب ام و سری پنج ... ادامه محبوبیتی پایان ناپذیر
شنبه، ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
برترین مدلهای شورولت کامارو
شنبه، ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
نقاط ضعف و قوت مرسدس بنز G کلاس ۲۰۱۹ + فیلم
یکشنبه، ۳ شهریورماه ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
قدرتمندترین اسب هیبریدی تاریخ
فراری SF۹۰ Stradale رونمایی شد + فیلم
دوشنبه، ۱۳ خردادماه ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
غول ۸۰۰ اسببخاری نفوذ ناپذیر
با مرسدس G۶۳ زرهی منصوری آشنا شوید
چه عاشق خودروهای تیون شده کمپانی منصوری باشید و چه متنفر از آن، نمیتوانید منکر شوید که همواره نتیجه پروژههای منصوری خودرویی خاص و منحصر به فرد است.
سهشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹:۵۷ |
تا به امروز نسخههای مختلف بنتلی با ترکیب رنگی خاص و همچنین لامبورگینیهایی با کیت بدنه عجیب توسط این کمپانی توسعه یافته بود، اما هیچ یک از آنها مانند این مرسدس G۶۳ AMG تیون شده عرق این تیونر ایرانی را در نیاورده بود. جدیدترین پروژه منصوری تیونینگ یک دستگاه مرسدس AMG G۶۳ زرهی است و از نظر بسیاری از افراد، این پروژه یکی از بی روحترین خودروهای تیون شده توسط این کمپانی با تجربه است. چراکه منصوری در این خودرو تغییرات کمی را در کابین و ظاهر آن به نسبت سایر پروژههای خود اعمال کرده است. از این رو منصوری هم این خودرو را صرفا با نام G۶۳ زرهی در وبسایت خود تبلیغ کرده و نامی جدید برای آن انتخاب نکرده. البته باید اظهار کنیم فردی که دنبال خرید خودرویی زرهی است، تنها مقاومت بدنه آن در شرایط بحرانی را میسنجد و توجه چندانی به استایل خودرو نمیکند. از این رو منصوری همزمان با معرفی این خودرو تصاویر مراحل تبدیل G۶۳ معمولی به زرهی را منتشر کرده تا توجه مخاطبان را به خوبی جلب کند. رنگ بدنه نسخه AMG G۶۳ منصوری فیبر کربن خام است. قطعا این رنگ تاثیری روی ضد گلوله شدن این اسیووی قدرتمند ندارد، پس بهتر است بدانید که در زیر این رنگ هنر منصوری در زرهی کردن این خودرو نهفته است. منصوری این خودرو را در دو سطح زرهی VPAM۴ و VPAM۷ راهی بازار میکند که ضعیفترین حالت آن مقاومت کافی در مقابل گلوله کلت دستی و قدرتمندترین حالت آن مقاومت کافی در مقابل گلوله رایفل با کالیبر ۳۰ را دارد. البته منصوری علاوه بر زرهی کردن این خودرو، دستی هم به پیشرانه آن کشیده و قدرت آن را در حالت پایه به مرز ۷۰۰ اسببخار رسانده است. اما اگر به این سطح قدرت اکتفا نمیکنید، پکیج ۸۰۰ اسببخاری همین خودرو نیز توسط منصوری ارائه شده و میتوانید آن را سفارش دهید.
متاسفانه این تمام جزییاتی است که تا به امروز توسط منصوری منتشر شده، اما تصاویر منتشر شده طرح جدیدی را برای تودوزی کابین این G۶۳ زرهی به ما نشان میدهند که ترکیب چرم سفید با قهوهای همراه با نورپردازی در رنگهای مختلف، فضای بسیار دلنشینی را برای این اسیووی لاکچری قدرتمند همه فن حریف پدید آورده است. تا به امروز تصاویری که از خودروهای تیون شده منصوری دیده بودیم، همگی دارای رنگهایی جذاب و کیت بدنههایی اغراق آمیز و حجم پردازی شده بودند، اما این G۶۳ دارای رنگی تیره کربنی است که در تصاویر خام بدنه آن کاملا تلاشهای منصوری برای زرهی کردن این خودرو و نصب قطعا فولادی مقاوم برای جلوگیری از ورود گلوله به کابین مشخص است. پس باید اعتراف کنیم که ما تا به امروز چنین پروژهای را از این تیونر ایرانی ندیده بودیم. اگر جزو افرادی هستید که نیاز به یک مرسدس G۶۳ ۸۰۰ اسببخاری زرهی دارید، بهتر است بدانید که منصوری برای تولید آن مبلغ کمی دریافت نمیکند، اما در این لحظه نرخ مشخصی توسط این کمپانی اعلام نشده است.
کد محتوا: ۲۰۹۴۸
ارسال: سهشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹:۵۷
به روز شده: سهشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸:۴۰
کلید واژهها: مرسدس، لامبورگینی، بنتلی، تیونینگ منصوری
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: خودرونویس
بازدید: ۱۲۵۰
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.