مک لارن ۷۲۰S تیونینگ Prior Design معرفی شد

  شرکت تیونینگ آلمانی Prior Design کیت بدنه‌ی عریض و جذابی برای مک‌لارن ۷۲۰S معرفی کرده است که تنها در ۱۰ نمونه عرضه می‌شود.  

دوشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶:۵۷ |

تقریبا دو هفته‌ی پیش، مک‌لارن جدیدترین محصولش را رونمایی کرد. مدل ۷۶۵LT پرچم‌دار جدید در سری خودروهای سوپر مک‌لارن (Super Series) است که ۷۵۴ اسب‌بخار قدرت و تنها ۱،۲۲۹ کیلوگرم وزن دارد. مک‌لارن ۷۶۵LT نسخه‌ی ارتقا داده‌شده از مدل ۷۲۰S و یکی از خودروهای سوپراسپرت برتر جهان محسوب می‌شود.

مک‌لارن ۷۶۵LT طراحی زیبایی دارد؛ اما شرکت تیونینگ پرایر دیزاین (Prior Design) ظاهر دیگری برای ۷۲۰S خواستنی پیشنهاد می‌کند. محصول جدید پرایر دیزاین کیت بدنه‌ی عریض و تهاجمی ۷۲۰S است که ظاهری مشابه پروژه‌های تیونینگ ژاپنی راکت بانی (Rocket Bunny) و لیبرتی واک (Liberty Walk) دارد.

بخش اصلی جذابیت کیت‌های بدنه‌ی عریض گِل‌گیرهای برجسته محسوب می‌شود که ۷۲۰S با تیونینگ پرایر دیزاین ظاهری فوق‌العاده تهاجمی پیدا کرده است. پنل‌های برجسته و عریض در بخش‌های مخلتف بدنه در ترکیب با اسپلیتر و بالچه‌های سپر جلو باعث شده است ۷۲۰S ظاهری منحصربه‌فرد پیدا کند. متخصصان پرایر دیزاین علاوه‌بر گِل‌گیرهای برجسته، رکاب جانبی و بال و دیفیوزر عقب فیبرکربنی هم برای سوپراسپرت مک‌لارن در نظر گرفته‌اند.

برجسته و عریض‌کردن گِل‌گیرها به‌معنی نصب لاستیک و رینگ بزرگ‌تر است. در این مجموعه، پرایر دیزاین قطعات سفارشی از رینگ‌های اختصاصی با اندازه‌ی ۲۰ و ۲۱ اینچ در جلو و عقب استفاده کرده است. با اینکه رینگ و لاستیک و پنل‌های عریض بدنه در نزدیک‌کردن خودرو به سطح زمین نقش مهمی ایفا می‌کند، این تیونر آلمانی ارتفاع سسیتم تعلیق را هم با استفاده از فنرهای سفارشی با قیمت ۱/۲۹۹ یورو (معادل ۱/۶۶۵ دلار) کاهش داده است.

تغییرات پرایر دیزاین برای مک‌لارن ۷۲۰S شامل کیت بدنه، رینگ، لاستیک و تعلیق خلاصه می‌شود و پیشرانه‌ی چهارلیتری V۸ تویین‌توربوشارژ با قدرت ۷۱۰ اسب‌بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتن‌متر درکنار سیستم انتقال قدرت و جعبه‌دنده‌ی هفت‌سرعته‌ی دوکلاچه‌ی استاندارد کارخانه‌ای د‌ست‌نخورده باقی مانده است. بااین‌حال، همان‌طورکه در چند سال گذشته دیده‌ایم، قدرت مک‌لارن ۷۲۰S با تیونینگ ساده ECU به‌راحتی به ۸۰۰ اسب‌بخار می‌رسد.

پرایر دیزاین فقط ۱۰ دستگاه مک‌لارن ۷۲۰S با کیت بدنه‌ی عریض عرضه خواهد کرد. این ۱۰ دستگاه به‌صورت مجموعه‌ی کامل با کیت بدنه فروخته می‌شوند و قطعات تولیدی پرایر دیزاین به‌صورت جداگانه دردسترس قرار نمی‌گیرد. درصورت درخواست مشتری، شخصی‌سازی کابین و نصب سیستم اگزوز اسپرت اختصاصی هم انجام می‌شود. مثل بسیاری از پروژه‌های تیونینگ که شخصی‌سازی و سفارش قطعات مختلف درسطح گسترده انجام می‌شود، کیت بدنه‌ی پرایر دیزاین هم قیمت پایه‌ی مشخصی ندارد.


مک لارن ۷۲۰S تیونینگ Prior Design معرفی شد
خبر

کد محتوا: ۲۰۹۴۷

ارسال: دوشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶:۵۷

به روز شده: دوشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹:۳۱

کلید واژه‌‌ها: مک لارن

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: زومیت

بازدید: ۱۰۲۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۲ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.