رقیب سرسخت ژرمن‌ها

اولین اسیووی جنسیس با نام GV۸۰ معرفی شد + فیلم

  کمپانی خودروسازی جنسیس برای توسعه اولین اسیووی لوکس خود با نام GV۸۰ راه درازی را طی کرده است.  

چهارشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳:۲۱ |

گرایش مشتریان به خرید خودروهای شاسی بلند، این کمپانی را به سمت تولید چنین خودروهایی هل داد و این در حالی صورت گرفت که جنسیس تنها سه خودروی سدان در سبد محصولات خود دارد. حال راه دراز توسعه GV۸۰ به پایان رسیده و این کمپانی کره‌ای سرانجام اولین اسیووی خود را معرفی کرده است.

در این لحظه جنسیس عرضه این خودرو را به بازار کره محدود کرده، اما به زودی برای سهم خواهی از بازار اسیووی‌های لوکس قطعا GV۸۰ را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد؛ پیش‌بینی می‌شود که این اسیووی لوکس کره‌ای رقیب خوبی برای ب‌ام‌و X۵ و آئودی Q۷ محسوب شود و همانند دو رقیب آلمانی خود به صورت دو و سه ردیف صندلی راهی بازار می‌شود.

شاید یکی از جذابیت‌های کابین جنسیس GV۸۰ کیفیت بالای مواد به کار رفته در آن و تریم رنگ‌بندی آن باشد، اما یقینا جذاب‌ترین موضوع تکنولوژی به کار رفته در کابین است. کابین این خودرو تقریبا تمام دیجیتالی است، از پشت آمپر دیجیتالی گرفته تا نمایشگر ۱۴.۵ اینچی نصب شده در میان داشبورد نشان از تکنولوژی بالای به کار رفته در این خودرو دارند. ضمن اینکه راننده و سرنشین جلو به سیستم‌های متنوعی از جمله رهیاب با تکنولوژی واقعیت افزوده دسترسی دارند. سیستم یکپارچه جنسیس کنترلر دارای قابلیت تشخیص دست خط بوده که به سرنشینان اجازه می‌دهد اطلاعاتی از قبیل مقصد سفر و شماره تلفن‌ها را یادداشت کنند و این فناوری آن را تشخیص داده و پیاده سازی می‌کند.

جنسیس GV۸۰ دارای یک سیستم غیرفعال کننده نویز و صدا است که به صورت دائمی نویز جاده را بررسی می‌کند و یک موج صوتی خلاف فرکانس صدای بیرون تولید کرده تا هیچ صدایی از بیرون به کابین وارد نشود. همچنین یک سیستم پایش کیفیت هوای کابین نیز وجود دارد که به صورت دائمی فعال بوده و در صورت نیاز به صورت خودکار سیستم تهویه را فعال می‌کند. جنسیس GV۸۰ دارای سیستم‌های ایمنی از جمله پایش دائمی راننده و اعلام هشدار در هنگام خواب آلودگی یا بی احتیاطی وی است.

جنسیس این اسیووی را روی یک پلتفرم عقب محرک توسعه داده، اما یقینا آن را به صورت تمام چرخ محرک نیز راهی بازار می‌کند و برای آن چندین مد رانندگی برای حرکت در شرایط مختلف را درنظر گرفته است. در بازار کره جنسیس GV۸۰ به یک پیشرانه ۳ لیتری توربودیزل تجهیز شده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۷۸ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۵۸۸ نیوتن‌متر است.

انتظار می‌رود که جنسیس در بازارهای دیگر این خودرو را با پیشرانه بنزینی عرضه کند. بعید نیست که نسخه پایه آن به یک پیشرانه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با بیشینه قدرت ۳۰۴ اسببخار مجهز باشد که پیشرانه ضعیفی برای نمونه پایه به نظر نمی‌رسد. نسخه مجهزتر این خودرو هم به یک پیشرانه ۳.۵ لیتری توربوشارژ شش سیلندر تجهیز شده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۳۸۰ اسب‌بخار است؛ پیش‌بینی می‌شود که این خودرو با این پیشرانه قادر است طی ۵.۷ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. جنسیس فروش GV۸۰ را از اواخر ماه جاری در کره آغاز می‌کند، اما عرضه این اسیووی لوکس به بازارهای جهانی از اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود.


رقیب سرسخت ژرمن‌ها
اولین اسیووی جنسیس با نام GV۸۰ معرفی شد + فیلم
خبر

کد محتوا: ۲۰۸۹۸

ارسال: چهارشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳:۲۱

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹:۵۷

کلید واژه‌‌ها: جنسیس

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۱۳۱۶

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.