از واکمن تا ویژن اس

کمپانی سونی هم خودروساز شد + فیلم

  برند سونی به طور معمول به تولید محصولاتی مانند واکمن، پخش کننده موسیقی، لپ تاپ Vaio، تلویزیون‌های براویا و کنسول بازی پلی استیشن شهرت دارد. اما امسال این غول تکنولوژی ژاپنی حضور غیر منتظره‌ای را در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ داشت و از یک محصول جدید و غیر متعارف یعنی یک خودرو پرده برداشته است.  

سه‌‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴:۴۲ |

خودروی مفهومی سونی در نمایشگاه CES، ویژن اس نام دارد و خودرویی الکتریکی با استایلی جذاب و تهاجمی بوده و طراحی آن چیزی بین پورشه تیکان و لوسید ایر است. این خودرو نشان دهنده توان کمپانی سونی در عرصه خودروسازی بوده و برای توسعه و طراحی آن با کمپانی‌های بزرگ و مطرحی مانند Nvidia، کانتیننتال، بوش، ZF و کوالکام همکاری کرده است.


سونی این خودروی سدان الکتریکی را به ۳۳ سنسور تجهیز کرده تا افراد و اشیا بیرون کابین را تشخیص دهد. درون کابین این خودرو چهار صندلی مجزا نصب شده و در بالای سر سرنشنیان، یک سقف شیشه‌ای طراحی شده که به زیبایی کابین سونی ویژن اس افزوده است.

سونی اطلاعات زیادی را در خصوص مشخصات فنی این سدان الکتریکی منتشر نکرده، اما اظهار داشته که ویژن اس دارای دو موتور الکتریکی ۲۶۸ اسب‌بخاری است که آن را قادر ساخته در مدت ۴.۸ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد. بیشینه سرعت این سدان الکتریکی سونی نیز ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

نمایشگر بزرگ نصب شده در داشبورد این خودرو یادآور دیزاین کابین هوندا E است؛ ضمن اینکه دو گوشه داشبورد نیز دو نمایشگر کوچک به منظور نمایش تصاویر دوربین‌های دید جانبی طراحی شده‌اند که جای آینه بغل را برای این خودرو پر کرده‌اند. سونی اظهار کرده که ویژن اس دارای سیستم صوتی ۳۶۰ Reality Audio بوده که کیفیت صدای بی نظیری را برای سرنشین به ارمغان می‌آورد.

لازم به ذکر است که سونی این خودروی مفهومی را به تنهایی توسعه نداده و برای طراحی پلتفرم آن با خودروسازان بزرگ دنیا همکاری داشته است. در این لحظه مطلبی در خصوص شانس و احتمال تبدیل ویژن اس مفهومی به نمونه تولیدی مطرح نشده، اما بعید نیست سونی به منظور سوددهی بیشتر روی تولید این خودرو نیز تمرکز کند.

از واكمن تا ويژن اس
كمپاني سوني هم خودروساز شد + فيلم


از واکمن تا ویژن اس
کمپانی سونی هم خودروساز شد + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۸۸

ارسال: سه‌‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴:۴۲

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷:۳۹

کلید واژه‌‌ها: سونی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۹۷۶

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.