تجربه هیجان بیشتر با یک محور محرک کمتر

نسخه عقب محرک هوراکان EVO رونمایی شد

  لامبورگینی به تازگی نسخه عقب محرک سوپراسپرت هوراکان EVO را رونمایی کرده تا هیجان رانندگی با این گاو خشمگین قدرتمند را نسبت به نمونه چهار چرخ محرک آن بیشتر کند.  

یک‌‌شنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸:۲۵ |

هوراکان EVO عقب محرک از همان پیشرانه ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی ۱۰ سیلندر آئودی بهره می‌برد که روی نسخه چهار چرخ محرک همین خودرو نیز نصب شده است.
این پیشرانه در هوراکان EVO عقب محرک قادر به تولید بیشینه قدرت ۶۰۲ اسب‌بخار در دور ۸۰۰۰ بوده که قدرت آن مشابه نسخه استاندارد هوراکان چهار چرخ محرک است، اما ۲۹ اسب‌بخار نسبت به نسخه EVO چهار چرخ محرک ضعیف‌تر شده است. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه گشتاور ۵۶۰ نیوتن‌متر در دور ۶۵۰۰ بوده و تمامی این نیروی تولیدی توسط نمونه ارتقا یافته سیستم کنترل کشش لامبورگینی موسوم به P-TCS به محور عقب منتقل می‌شود. این برند ایتالیایی اظهار کرده که هوراکان EVO قادر است طی ۳.۳ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن نیز ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

سیستم کنترل کشش P-TCS دارای سه مد Strada، اسپرت و کورسا بوده که دقیقا این سه مد روی نسخه تمام چرخ محرک هوراکان EVO نیز دیده شده بود. برنامه ریزی این سیستم به این صورت بوده که در حالت دریفت انتقال گشتاور به محور عقب همچنان ادامه دارد. همچنین برای انتقال گشتاور به منظور خروج از پیچ و بهبود کشش نیز برنامه ریزی شده است.

نسخه عقب محرک هوراکان EVO وزنی معادل ۱۳۸۹ کیلوگرم داشته که ۳۳ کیلوگرم نسبت به نمونه تمام چرخ محرک آن سبک‌تر است. تقسیم وزن هوراکان EVO عقب محرک به صورت ۴۰ درصد محور جلو و ۶۰ درصد محور عقب بوده و لامبورگینی سیستم فرمان داینامیک خود را در این نسخه برای ارتقا فیدبک راننده به‌روزرسانی کرده است.

لامبورگینی در طراحی ظاهری این نسخه هوراکان تغییراتی جزیی اعمال کرده تا آن را از نمونه تمام چرخ محرک خود متمایز کند. این تغییرات شامل نصب اسپلیتر جلو و ورودی هوا در این قسمت هستند؛ در پروفیل عقب نیز یک دیفیوزر با دیزاین جدید نصب شده است. ضمن اینکه لامبورگینی هوراکان عقب محرک را به رینگ‌هایی ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب مجهز کرده است. درون کابین هم یک نمایشگر ۸.۴ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی نصب شده که از اپل کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

لامبورگینی فروش این نسخه هوراکان را از این لحظه آغاز کرده، اما قصد دارد که آن را از بهار سال آینده تحویل مشتریان دهد. برچسب قیمت پایه هوراکان EVO عقب محرک ۱۵۳ هزار دلار اعلام شده است.


تجربه هیجان بیشتر با یک محور محرک کمتر
نسخه عقب محرک هوراکان EVO رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۸۷

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸:۲۵

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷:۵۷

کلید واژه‌‌ها: لامبورگینی، لامبورگینی هوراکان

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۸۶۱

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.