این تیونر موفق به طراحی یک کیت کامل برای ۹۱۱ شده که با نصب آن ضمن بهبود عملکرد، استایل ظاهری و کابین این سوپراسپرت سریع نیز بهبود پیدا میکند.
با اولین برخورد با این نسخه تیون شده متوجه نصب اسپلیتر سپر جلو، رکابهای اسپرت، دیفیوزر عقب و بال ثابت بزرگ نصب شده در پروفیل عقب میشوید. اسپویلر بزرگ نصب شده در عقب ظاهری شیشه مانند داشته و از مواد اولیه پلی کربناتی با مقاوت بسیار بالا ساخته شده که Makrolon نام دارد. اما اگر طراحی این بال بزرگ عقب را نمیپسندید، تک آرت یک اسپویلر کوچک شیک را علاوه بر اسپویلر استاندارد ۹۱۱ برای شما نصب میکند تا باز هم دستی در دیزاین پروفیل عقب این سوپراسپرت آلمانی برده باشد.
تک آرت برای پورشه ۹۱۱ رینگهای جدید با سایزهای متفاوتی را درنظر گرفته است. این رینگها دایتونا II نام داشته که در جلو سایز ۲۰ اینچ و در عقب سایز ۲۱ اینچ دارند. تک آرت با نصب فنربندی اسپرتتر و سختتر نسبت به ۹۱۱ استاندارد موفق شده که ارتفاع این نسخه تیون شده را به اندازه ۳۰ میلیمتر کاهش دهد؛ ضمن اینکه یک سیستم خروجی اگزوز اسپرت با قابلیت کنترل صدا نیز طراحی و نصب کرده است.
تکآرت درون کابین از ترکیب چرم و پشم برای تودوزی صندلیها استفاده کرده است؛ ترکیب این تودوزی دقیقا مشابه همان چیزی است که پیشتر توسط همین تیونر روی پورشه کاین نیز اجرا شده بود. وجود پدالهای آلومینیومی و فرمان دست ساز از دیگر تفاوتهای کابین این نسخه تیون شده با تریم استاندارد ۹۱۱ محسوب میشوند.
در خصوص قدرت پیشرانه هم تک آرت یک کیت تقویتی جدید تدارک دیده که بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه ۹۱۱ کررا ۴S را به ۵۰۳ اسببخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن را به ۶۱۰ نیوتنمتر ارتقا میدهد. به عبارتی دیگر با نصب این کیت ۵۹ اسببخار قدرت و ۸۰ نیوتنمتر گشتاور بیشتری نسبت به نسخه استاندارد از پیشرانه پورشه ۹۱۱ استخراج میشود. اما نکته عجیب اینجاست که این افزایش قدرت تنها زمانی در دسترس است که خودرو در حالت اسپرت و اسپرت پلاس قرار داشته باشد، در واقع زمانی که ۹۱۱ در حالت رانندگی نرمال است، قدرت تولیدی پیشرانه در همان سطح تولیدی کارخانه باقی میماند.