افزایش ۵۹ اسب‌بخاری قدرت در مد رانندگی اسپرت

تیونینگ پورشه ۹۱۱ کررا ۴S توسط تک آرت + فیلم

  کمپانی تک آرت پس از اجرای یک پروژه موفقیت آمیز روی پورشه پانامرا توربو اس ای-هیبرید و ۹۱۱ GT۲ RS، حال به سراغ شخصی سازی جدیدترین نسل ۹۱۱ یعنی سری ۹۹۲ این سوپراسپرت افسانه‌ای رفته است.  

چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲:۵۶ |

این تیونر موفق به طراحی یک کیت کامل برای ۹۱۱ شده که با نصب آن ضمن بهبود عملکرد، استایل ظاهری و کابین این سوپراسپرت سریع نیز بهبود پیدا می‌کند.

با اولین برخورد با این نسخه تیون شده متوجه نصب اسپلیتر سپر جلو، رکاب‌های اسپرت، دیفیوزر عقب و بال ثابت بزرگ نصب شده در پروفیل عقب می‌شوید. اسپویلر بزرگ نصب شده در عقب ظاهری شیشه مانند داشته و از مواد اولیه پلی کربناتی با مقاوت بسیار بالا ساخته شده که Makrolon نام دارد. اما اگر طراحی این بال بزرگ عقب را نمی‌پسندید، تک آرت یک اسپویلر کوچک شیک را علاوه بر اسپویلر استاندارد ۹۱۱ برای شما نصب می‌کند تا باز هم دستی در دیزاین پروفیل عقب این سوپراسپرت آلمانی برده باشد.

تک آرت برای پورشه ۹۱۱ رینگ‌های جدید با سایزهای متفاوتی را درنظر گرفته است. این رینگ‌ها دایتونا II نام داشته که در جلو سایز ۲۰ اینچ و در عقب سایز ۲۱ اینچ دارند. تک آرت با نصب فنربندی اسپرت‌تر و سخت‌تر نسبت به ۹۱۱ استاندارد موفق شده که ارتفاع این نسخه تیون شده را به اندازه ۳۰ میلی‌متر کاهش دهد؛ ضمن اینکه یک سیستم خروجی اگزوز اسپرت با قابلیت کنترل صدا نیز طراحی و نصب کرده است.

تک‌آرت درون کابین از ترکیب چرم و پشم برای تودوزی صندلی‌ها استفاده کرده است؛ ترکیب این تودوزی دقیقا مشابه همان چیزی است که پیشتر توسط همین تیونر روی پورشه کاین نیز اجرا شده بود. وجود پدال‌های آلومینیومی و فرمان دست ساز از دیگر تفاوت‌های کابین این نسخه تیون شده با تریم استاندارد ۹۱۱ محسوب می‌شوند.

در خصوص قدرت پیشرانه هم تک آرت یک کیت تقویتی جدید تدارک دیده که بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه ۹۱۱ کررا ۴S را به ۵۰۳ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن را به ۶۱۰ نیوتن‌متر ارتقا می‌دهد. به عبارتی دیگر با نصب این کیت ۵۹ اسب‌بخار قدرت و ۸۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری نسبت به نسخه استاندارد از پیشرانه پورشه ۹۱۱ استخراج می‌شود. اما نکته عجیب اینجاست که این افزایش قدرت تنها زمانی در دسترس است که خودرو در حالت اسپرت و اسپرت پلاس قرار داشته باشد، در واقع زمانی که ۹۱۱ در حالت رانندگی نرمال است، قدرت تولیدی پیشرانه در همان سطح تولیدی کارخانه باقی می‌ماند.


افزایش ۵۹ اسب‌بخاری قدرت در مد رانندگی اسپرت
تیونینگ پورشه ۹۱۱ کررا ۴S توسط تک آرت + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۰۷

ارسال: چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲:۵۶

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱:۰۱

کلید واژه‌‌ها: پورشه، پورشه ۹۱۱، تک آرت

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۸۲۰

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.